هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های ارزان کیش

هتل پارس نیک کیش  Nick Kish Pars Hotel

هتل سه ستاره پارس نیک کیش در میدان امیرکبیر جزیره کیش در محیطی آرام نزدیک به اسکله تفریحی قرار گرفته است. هتل در سه طبقه دارای 38 اتاق متنوع دلباز و شیک با خدماتی درخور هتل های سه ستاره می باشد. هتل پارس نیک کیش با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفهه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد.  هتل پارس نیک کیش در فاصله کمتر از دهه دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید، ونوس و همچنین مرکز جزیره واقع شده است. هتل پارس نیک با کادری مجرب و امکانات رفاهی نظیر استقبال فرودگاهی، اینترنت پرسرعت، رمپ ورودی ویژهه معلولین، فضای سبز زیبا، دوچرخه سواری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، دارت میزبان میهمانان عزیز تور کیش می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 33 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

pa1.gif

pa2.gif

pa3.gif

pa4.gif

 pa5.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ستاره طلایی کیشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سان رایز کیش z.gifz.gifz.gif  Hotel Sunrise Island

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های 3 ستاره در سال 1383 در4 طبقه با 2400 متر مربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 به بهره برداری رسید، از لحاظ مرکزیت و دسترسی، این هتل بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند از مراکز خرید جزیره دیدن کنند. هتل سان رایز کیش با دارا بودن کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیزتور کیشمی‌باشد.این هتل برای مسافرانی که می خواهند در چند قدمی دریا و یا در نزدیکی مراکز خرید باشند مناسب نیست. چون در مرکز جزیره  قرار گرفته است اما دسترسی خوبی به بازار پردیس دارد. این هتل دارای 49 واحد اقامتی است که سوییت‌های آن هرکدام دارای یک سرویس بهداشتی داخل هال و پذیرایی و یک سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب هستند. همچنین رستوران و کافی شاپ و کافه سنتی این هتل با ارائه بهترین خدمات، آماده سرویس دهی به مهمانان عزیزتور کیش هستند.

امکانات هتل سان رایز کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، بیلیارد،سالن کنفرانس،پارک کودکان ،آژانس خدمات مسافرتی،سالن ورزشی،صندوق امانات خصوصی،تاکسی سرویس و...میباشد.

-سان-رایز1.gif

-سان-رایز2.gif

-سان-رایز3.gif

-سان-رایز-4.gif

-سان-رایز5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بزرگ ارم کیش

 هتل بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمینى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار ساخته شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره کیش متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و فوق العاده مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای آرام بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جذب کرده است. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر و زیبا و از طرفی دارای ساحل اختصاصی می باشد که این هتل را منحصر به فرد کرده است و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند.امکانات داخل اتاق شامل یخچال به همراه مینی بار، چای ساز به همراه چای ،سشوار در حمام، تلفن ، تهویه مطبوع، امکان دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی،میز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.