هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های استانبول

هتل آک گون استانبول

 هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول دارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبول می توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

هتل گرند جواهر استانبول

 هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center جزو هتل های ۵ ستاره استانبول است. در صورت ترجیح یک محل اقامت آرام و راحت برای گردشگران تور استانبول فراهم میکند. فاصله ۳٫۵ کیلومتری تا مرکز شهر استانبول و موقعیت مکانی عالی هتل باعث می شود تا با اقامت در آن به راحتی بتوانید به جاذبه ها و دیدنی ها شهر مثل پارک تفریحی Atlantis EglenceMerkezi و یا سینمای Citylife در نزدیکی هتل، دسترسی داشته باشید.این هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر و حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.بیمارستان آمریکایی VehbiKoç هم در نزدیکی این هتل است. هتل دارای۱۳ طبقه و ۳۲۳ اتاق، ۲ رستوران و یک بار است.
سال ساخت آن ۲۰۰۱ و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است.

جهت رضایت هرچه بیشتر بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی در اختیار میهمانان تور استانبول هتل قرار می گیرد تا اقامتی فراموش نشدنی را در هتل گرند جواهر استانبول داشته باشند. اتاق های دارای سطح بالای استاندارد جهانی باعث ایجاد آرامش مهمانان میشوند که مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و دارای سرویس اینترنت، تلویزیون و ماهواره هستند.در برخی از اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع است. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز و میز کار می باشند. امکانات تفریحی هتل ,باشگاه ورزشی، سونا، اسخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ می باشند. موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول باعث شده تا این هتل به یک مکان اقامت عالی در استانبول  تبدیل شود.

امکانات هتل گرند جواهر استانبول:

هتل گرند جواهر استانبول دارای استخر در فضای باز، استخر  و باشگاه ورزشی مجهز با دستگاه های ورزشی مختلف مثل تردمیل می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۵٫۶ کیلومتر فاصله دارد. در رستوران Deliz صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. سالن Sultan با فضایی آرام و لوکس دارای منوی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و همچنین نوشیدنی های مختلف است. در بار Yelken که تا نیمه شب هم باز است انواع نوشیدنی هاسرو می شود. فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و فاصله ی Sisli تا هتل با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه است. همچنین هتل دارای پارکینگ است. کارکنان هتل گرند جواهر استانبول به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

  • امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز ، تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، رستوران با منوی باز
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول یک هتل پنج ستاره است که در منطقه ی تکسیم استانبول واقع شده است . اگربه دنبال هتلی با شرایط و امکانات مناسب در استانبول هستید،هتل مارتی بهترین انتخاب است. هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و فاصله آن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه می باشد.میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری تکسیم و مرکز فرهنگی هنری آکبانک دسترسی بسیار مناسبی ازهتل دارند. دراین هتل مارتی مسافران تور استانبول قطعا احساس آرامش و راحتی زیادی می کنند. بدین ترتیب ، هتل دارای بهترین امکانات و خدمات می باشد.

 marti1.jpg

marti4.jpg

امکانات هتل مارتی استانبول:

هتل مارتی استانبول طیف وسیعی از خدمات شامل رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، دربان ، انبار و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.هتل مارتی استانبول دارای 270 اتاق زیبا است که بسیاری از آنها شامل میز کار ، اتاق ویژه ی غیرسیگاری ها ، اتاق های متصل به هم ، تخت های اضافی دراز (به طول 2 متر ) و وسیله ی گرمایشی هستند. مرکز تناسب اندام ، آبگرم ، سونا ، ماساژ واتاق بخار هتل مکانهایی ایده آل برای تمدد اعصاب و رفع خستگی مسافران تور استانبول پس از یک روز شلوغ به شمار می روند. با موقعیت ایده آل و امکانات سطح بالا، هتل مارتی استانبول در بسیاری زمینه ها در اوج است.

 marti2.jpg

marti6.jpg

قطعا بهترین انتخاب شما هتل مارتی استانبول است . تمام سعی‌ و تلاش کارمندان و مدیریت این هتل در ایجاد احساس آرامش برای مسافران تور استانبول است و برای رسیدن به این هدف امکانات و سرویس‌های زیادی را در اختیار میهمانان گذاشته اند. از جمله این خدمات می‌توان به رستوران، محل کشیدن سیگار، نگهداری چمدان‌ها، ترنسفر فرودگاهی اشاره داشت.از لحاظ تناسب در موقعیت مکانی و امکانات،هتل مارتی از پر طرفدارترین هتل ها در استانبول است.

 marti5.jpg

 

 

هتل دیوان استانبول

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول از هتل های 5 ستاره و شیک و مدرن استانبول می باشد که در سال 2011  در منطقه شیشلی ساخته شده است.فاصله این هتل با میدان تکسیم فقط 10 دقیقه پیاده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه است . این هتل در در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده ودسترسی آن به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول بسیار آسان می باشد.این هتل به دلیل موقعیت فوق العاده خوبی که دارد، به اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول تبدیل شده است.

divan4.jpg

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول امکانات بسیار خوبی جهت برگزاری سمینارها و کنفرانس ها را دارد که برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.این هتل دارای ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب می باشد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.  این اتاق ها دارای دکوراسیونی شیک و مدرن و با رنگ های گرم هستند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار می باشند.همچنین رستوران هتل دیوان نیز با غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.

divan5.jpg

divan2.jpg

 امکانات هتل دیوان استانبول:

از امکانات هتل دیوان استانبول می توان به کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... اشاره کرد که میهمانان تور استانبول میتوانند اوقات آرام و خوشی را در آن تجربه نمایند.

divan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل وو استانبول

wow1.jpg

wow2.jpg

هتل وو استانبول یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی کنار فرودگاه آتاتورک ساخته شده است این هتل در سال 2007 با 275 اتاق شیک و مجهز ساخته شده است. این هتل با داشتن بارها و رستورا ن های بسیار زیبا حرف اول را میزند. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل یکی از بهترین مسافرت های خود را تجربه کنند. 

wow3.jpg

امکانات هتل وو استانبول : 

wow5.jpg

wow6.jpg

از جمله امکانات هتل وو استانبول نظافت اتاق ها ، مجهز به آسانسور ، صندوق امانات ، خشکشویی ، خدمات آرایشی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سالن غذا خوری ، صبحانه در اتاق ها ، باشگاه ورزشی و.... که این ها بخشی از امکانات هتل می باشد که برای جلب رضایت به گردشگران تور استانبول می باشد.

wow4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.