هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

هتل پاتریوتی گرجستان

patriotigorji6jpg.jpg

هتل پاتریوتی گرجستان هتلی 4 ستاره و شیک می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل در سال 20155 برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. هتل پاتریوتی گرجستان با میدان آزادی که یکی از مهم ترین میدان های شهر گرجستان می باشد 10 کیلومتر و با بازار تفلیس و مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس 25 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تورگرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی  داشته باشند.

امکانات هتل پاتریوتی گرجستان :

هتل پاتریوتی گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ،  بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل پاتریوتی گرجستان می توان به جکوزی ، میز بیلیارد ، زمین بازی ، سالن تناسب اندام و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل پاتریوتی گرجستان :

خدمات نگهداری از کودکان ، خدمات ویژه معلولین ، پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته و .......

patriotigorji2jpg.jpg

patriotigorji4jpg.jpg

 

هتل سیتروس گرجستان

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سیتروس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا میدان آزادی که مهم ترین میدان در شهر گرجستان می باشد 77 دقیقه و با تئاتر تفلیس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سیتروس گرجستان با ایستگاه قطار 6 کیلومتر و با فرودگاه تفلیس 16 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق  توریستی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیتروس گرجستان :

هتل سیتروس گرجستان دارای 36 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع  غذاهای محلی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سیتروس گرجستان می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ویژه معلولین و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد.

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ویلتون گرجستان

hoteLvilton1JPG.jpg

هتل ویلتون گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 14 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 33 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ویلتون گرجستان :

هتل ویلتون گرجستان در مجموع 30 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به مبلمان نرم ،  تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل ویلتون گرجستان انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. از دیگر خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، پارکینگ  و ..... اشاره کرد. از امتیازات هتل ویلتون گرجستان کارکنان با تجربه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران عزیز تور گرجستان نوروز 96 ارائه بدهند.

hotelvilton2jpg.jpg

hotelvilton3jpg.jpg

hotelvilton4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل روستاولی گرجستان

rostaveligorji1jpg.jpg

هتل روستاولی گرجستان هتلی 3 ستاره در منطقه تفلیس گرجستان می باشد. این هتل در موقعیت  مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است. در نزدیکی هتل روستاولی گرجستان باله تفلیس و مجتمع اپرا واقع شده است. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل به راحتی می توانند به مناطق تاریخی و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. هتل روستاولی گرجستان دارای 11 اتاق می باشد که اتاق ها با رنگ های روشن طراحی و تزئین شده اند. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... می باشند. در این هتل صبحانه به صورت بوفه بار برای گردشگران تور گرجستانسرو می گردد. در ضمن هتل روستاولی گرجستان تا فرودگاه بین المللی تفلیس 188 کیلومتر و با ایستگاه مترو تنها 500 متر فاصله دارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات را گردشگران تور گرجستان ارائه بدهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل روستاولی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی ، گاو صندوق و ....

rostaveligorji2jpg.jpg

rostaveligorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شاین پالاس گرجستان

shingorji1jpg.jpg

هتل شاین پالاس گرجستان از هتل های 3 ستاره در منطقه تفلیس گرجستان می باشد که در سال 2013 میلادی برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. این هتل با ایستگاه مترو sarajishvilii تنها 200 متر فاصله دارد. هتل شاین پالاس گرجستان دارای 17 اتاق با امکانات مناسب می باشد. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... برای گردشگران تور گرجستان نیز اشاره کرد. همچنین هتل نیز دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای محلی ، اروپایی  و ..... برای گردشگران تور گرجستان در این رستوران طبخ می شود. از امتیازات هتل داشتن کارکنان مجرب می باشد که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه بدهند و همچنین  قیمت نسبتاٌ مناسب هتل نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل شاین پالاس گرجستان :

ایوان مخصوص آفتاب ، ترانسفر فرودگاه ، وای فای و ......

shingorji2jpg.jpg

shingorji4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان نوروز 96

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.