هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های آنتالیا

هتل پریما آنتالیا

3492836.jpg

هتل پریما آنتالیا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است که درفاصله 50 متری ساحل مدیترانه، آبشارهای دودن حدود 3 کیلومتر، 5 کیلومتری مرکز شهر و 12 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد ودارای ساحل اختصاصی، استخر فضای باز و وای فای رایگان می باشد. از مزیت های این هتل میتوان به پارکینگ رایگانی که نزدیک به هتل است و همچنین خدمات ترانسفر به دریا را که دوبار در روز به صورت رایگان است، اشاره کرد و آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل پریما آنتالیا

هتل پریما آنتالیا دارای 68 اتاق با امکاناتی نظیرسیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال کوچک، حمام با دوش، سشوار و بالکنی خصوصی با مناظرزیبای دریای مدیترانه می باشد. همچنین خدماتی همچون ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی)، تبادل ارز، خدمات کپی و ارسال فکس، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، اتو کشیدن البسه، کافی شاپ، آسانسور، حمام آب گرم، اتاق مخصوص کشیدن سیگار، لاندری، ریلکسیشن با ماساژ، رستوران با منو غذاهای ترکیه ای و بین المللی، اجاره ماشین و آمادگی پذیرش 24 ساعته از شما مسافرین تور آنتالیا می باشد.

 

436bbad9_c_1-min.jpg

image_13931212782_prima-hotel-antalya-9.jpg

a873bae8_a_1.jpg



هتل آکا الیندا کمر آنتالیا

_آکا_الیندا_کمر_آنتالیا_10.jpg

درباره هتل آکا الیندا کمر آنتالیا :

هتل 5 ستاره در شهر آنتالیا در سال 1995 میلادی در زمینی به مساحت 32000 متر مربع احداث شده است و در سال 2010 تا 2011 میلادی ساختمان های جدیدی به هتل اضافه شده است و همچنین هتل دارای 120 متر ساحل شنی نیز می باشد . که هتل 7 کیلومتر تا کمر و 16 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد . هتل دارای 401 باب اتاق با شرایط و خدمات متفاوت می باشد که شامل اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، ممتاز ، ویژه ، سوئیت ، اتاق ویژه معلولین و... است . تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر : تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، تلویزیون و ماهواره ، حوله و دمپایی ، تراس ، یخچال ، تلفن ، صندوق امانات و... می باشد . هتل دارای رستوران های خوب آنتالیا همراه بهترین غذا ها ، سر آشپز و کارکنان دوره دیده می باشد که با غذاهای به روز دنیا اروپایی و سنتی پذیرای میهمانان تور آنتالیا می باشد .

_آکا_الیندا_کمر_آنتالیا_11.jpg

امکانات هتل آکا الیندا کمر آنتالیا :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، مکان تفریحی برای کودکان ، سالن ماساژ و اتاق یوگا ، باشگاه بدنسازی ، استخر سر پوشیده و روباز ، زمین تنیس ، پینگ پونگ ، بیلیارد و... ، خدمات نظافتی ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، سالن زیبایی ، اتاق های عاری از سیگار و... 

_آکا_الیندا_کمر_آنتالیا_13.jpg

_آکا_الیندا_کمر_آنتالیا_14.jpg

_آکا_الیندا_کمر_آنتالیا_16.jpg

_آکا_الیندا_کمر_آنتالیا_18.jpg

تور آنتالیا پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزرو می نماید ...


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

royal-halydey_-palas3.jpg

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این هتل  در سال 2011 در منطقه لارا در زمینی به وسعت 53000 متر مربع بنا شده است. این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر آنتالیا حدود 28 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیابه گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را  پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

royal-halydey_-palas1.jpg

royal-halydey_-palas5.jpg

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای خدماتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

royal-halydey_-palas4.jpg

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای 604 اتاق و سوئیت می باشد. تمام این اتاق ها دارای بالکن ، کف موکت شده ، کلید الکترونیک ، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم ، سشوار، امکانات کامل در سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی می باشند.

royal-halydey_-palas2.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید


هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

-توپکاپی5.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان  تور آنتالیا می‌باشد.

 -توپکاپی6.jpg

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

-توپکاپی1.jpg

امکانات اتاق ها :

-توپکاپی4.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

ketvansara-kando2.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا بنا گردیده است . این هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد. از هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله است و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد.میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی کنند.

ketvansara-kando3.jpg

امکانات هتل : 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر : رستوران ، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبی و پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه  ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

ketvansara-kando5.jpg

امکانات اتاق ها :

ketvansara-kando4.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن ، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق های شیک به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

ketvansara-kando1.jpg

میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش فروش با تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.


هتل های ارزان کیش

هتل آبادگران کیش

_آبادگران_کیش_5.jpg

درباره هتل آبادگران کیش :

این هتل 2 ستاره در سال 1376 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در کنار اسکله تفریحی جزیره کیش ساخته شد . هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . رستوران میرمهنا در فاصله دو قدمی و مراکز خرید پردیس 1 و 2 در فاصله 4 دقیقه ای و مراکز خرید مرجان و مروارید هم در فاصله 6 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است . هتل دارای 76 باب اتاق است . این هتل ارزان قیمت که میهمانان زیادی رو پذیرش و به خود جذب می کند . هتل با داشتن امکانات رفاهی مناسب سفری ارزان و مقرون بصرفه را برای مسافران مهیا می کند . رستوران های نزدیکی هتل تا ظرفیت 50 نفر را ساپورت می کند . هتل دارای خدماتی نظیر :تلویزیون و ماهواره ، رستوران ، اینترنت ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، یخچال و... می باشد .

_آبادگران_کیش_1.jpg

_آبادگران_کیش_2.jpg

 _آبادگران_کیش_3.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_2.jpeg

درباره هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش در زمینی به مساحت 2 هکتار در سال 1379 ساخته و در سال 1394 بازسازی شد . معماری این هتل 2 ستاره بصورت ویلاهای یک طبقه و مجزا ساخته شده که به همین دلیل راحتی و آسایش مسافران را دو چندان کرده است . این هتل در نزدیکی پلاژ بانوان ، بولینگ مریم و صدا سیما واقع شده است . هتل دارای خدماتی نظیر : باغ ، فضلی سبز ، کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی ، پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس ، پارکینگ ، رستوران و کافی شاپ ، ماهواره و تلویزیون ، خشکشویی ، گشت سیاحتی جزیره کیش و... می باشد . با انتخاب این هتل یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد . زیرا از لحاظ هزینه مقرون بصرفه ، از لحاظ آسایش تمامی امکانات فراهم و با توجه به موقعیت خوب هتل نسبت به مراکز تفریحی کیش یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود .

_اسپادانا_کیش_1.jpeg

_اسپادانا_کیش_1.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل پانیذ کیش

_پانیذ_کیش_1.jpg

درباره هتل پانیذ کیش :

هتل پانیذ کیش از هتل های 2 ستاره کیش با امکانات مناسب از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید . این هتل در نزدیکی مراکز خرید کیش واقع شده است بصورتی که دقیقا رو به روی پاساژ مروارید می باشد . هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 3 کیلومتر فاصله دارد . معماری هتل بصورت بلوک هایی جدا از هم می باشد که هر بلوک دارای چند طبقه می باشد . این بلوک ها دارای اتاق های 2 تا 4  تخته می باشند . که همگی از امکانات رفاهی برخوردارند . هتل دارای امکاناتی نظیر : پذیرش 24 ساعته ، فضای باز ، رستوران ، سیستم اعلام حریق ، اینترنت ، کولر گازی ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، خشکشویی ، تلویزیون و ماهواره و... می باشد . هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد . این هتل به دلیل بصرفه بودن وداشتن امکانات رفاهی مناسب میهمانان زیادی را به خود جذب کرده است که هتل تمام تلاش خود را می کند تا میهمانان تور کیش سفر خوشی را سپری کنند و یکی از بهترین خاطرات خود را در این هتل 2 ستاره و مقرون بصرفه ثبت کنند .

_پانیذ_کیش_4.jpg

_پانیذ_کیش_2.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزو می نماید ...

هتل آرا کیش

_آرا_کیش_1.jpg

درباره هتل آرا کیش :

این هتل 2 ستاره در سال 1391 بازسازی شده و از هتل تک ستاره به دو ستاره ارتقا پیدا کرده است . این هتل دو ستاره یا توجه به امکاناتی که دارد تمامی نیازهای مسافران تور کیش را برطرف و خاطرات خوبی را برایشان به ارمغان خواهد گذاشت . هتل دارای : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات اتاق ، حمام و... می باشد . این هتل با توجه به نزدیکی به مجتمع های خرید مانند : بازار پردیس 1 و 2 و... مکان مناسبی برای استراحت می باشد و همچنین مسافرانی که به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستند انتخاب مناسبی است . هتل آرا کیش دارای 60 باب اتاق و 200 تخت می باشد که اتاق ها دو ، سه و چهار تخته هستند . هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 6 کیلومتر  و 2 کیلومتر با دریا فاصله دارد .

_آرا_کیش_2.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزرو می نماید ...

هتل الیت کیش

_الیت_کیش_1.jpg

درباره هتل الیت کیش :

هتل الیت کیش هتلی 2 ستاره در جزیره کیش یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های کیش می باشد . این هتل به تازگی بازسازی شده و رستورانی بر روی آب ساخته است که زیبایی آن را دو چندان می کند و همچنین لذت خوردن غذاهای سنتی کیش و فضای باز و دریا خاطره خوشی را در ذهن مسافران تور کیش ثبت می کند . این هتل امکانات لازم جهت اقامتو استراحت با توجه به امکانات و خدمات کافی را داراست و برای کسانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند مناسب می باشد . تور کیش هتل الیت کیش را به شما پیشنهاد میکند ...

_الیت_کیش_2.JPG

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...


مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

 

هتل های باتومی گرجستان

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Ryksvs Grand Palace Hotel Batumi

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان Georgia Ryksvs Grand Palace Hotel Batumi یکی از هتل های 4 ستاره گرجستان از بهترین و محبوب ترین هتل های گرجستان در غرب شهر باتومی و در 600 متری ساحل دریای سیاه واقع شده است.این هتل در نزدکی مراکز مهم نظیر: پارک آبی باتومی 1.5 کیلومتر ,موزه باستان شناسی باتومی و کلیسای مارد مقدس حضرت عیسی مسیح 3 کیلومتر ,برج حروف الفبا 5 کیلومتر و... می باشد و همچینین در فاصله 3 کیلومتری از فرودگاه بین المللی باتومی و 8 کیلومتری قطار واقع شده است.این هتل 12 طبقه دارای 79 طبقه می باشد که دارای خدمات بینظیری مانند:حمام لوکس,دمپایی و سرویس حوله,تلویزیون پلاسما,مینی بار,اینترنت ,تلفن,سیستم گرمایش مستقل,تهویه و...می باشد.با توجه به قوانین و مقررات و تجهیزات مدرن اتاق های هتل جوری طراحی شده اند که میهمانان تور گرجستاناحساس راحتی و آرامش داشته باشند.یکی از اهداف هتل استقبال گرم از میهمانان و برآورده کردن خواسته ها و امیال میهمانان گرامی است .در هتل اتاقی به مساحت 60 متر مربع در نظر گرفته شده برای جلسات آموزشی و کاری با امکانات کافی با ظرفیت 50 نفر آماده خدمت رسانی است .رستوران های هتل با غذای گرجستانی و ترکی محل مناسبی برای میل کردن ناهار و شام بعد از گشت و گذار در شهر می باشد.کازینوهتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان تفریحی شاد و پر از خاطره برای میهمانان تور گرجستان است و بصورت دوره ای قرعه کشی برگزار می کند.

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان14.gif

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته,خدمات اتاق 24 ساعته,سالن کنفرانس با ظرفیت 50 نفر ,رستوران در طبقه اول با ظرفیت 80 نفر,پارکینگ با ظرفیت 40 اتومبیل ,لباسشویی و خشکشویی,اسخر روباز ,باشگاه تناسب اندام,کارمندان چند زبانه (ترکی,گرجستانی, روسی) ,شاتل فرودگاهی,کازینو و...

 -گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان7.gif

 اتاق خواب هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان5.gif

 استخر هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان9.gif

 سالن کنفرانس هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان10.gif

رستوران هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان12.gif

کازینو هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان


هتل ایفوریا باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia euphoria Hotel Batumi

هتل ایفوریا باتومی گرجستان Georgia euphoria Hotel Batumi یکی از هتل های تازه تاسیس در سواحل دریای سیاه جز هتل های 5 ستاره گرجستان است که بهترین مکان های دیدنی شهر گرجستان در نزدیکی هتل واقع شده است که فاصله هتل ایفوریا باتومی گرجستان تا فرودگاه بین المللی باتومی 5 کیلومتر , پارک آبی باتومی 800 متر , دلفیناریوم 3 کیلومتر , کلیسا مریم مقدس 4 کیلومتر , موزه باستان شناسی باتومی 3 کیلومتر و میدان اروپا 4 کیلومتر می باشد. این هتل مجلل دارای 416  سوئیت و اتاق با امکانت کافی می باشد که خدمات اتاق ها مانند : تخت کینگ سایز , تلویزیون LCD همراه کانال های ماهواره ای , سرویس چای , حمام و لوازم بهداشتی هوراه با سرویس حوله و سشوار , مینی بار و... می باشد.برای کودکانی که در هتل اقامت دارند اتاقی در نظر گرفته شده که کودکان می توانند ساعتها با امکانات موجود در اتاق سرگرم باشند و بازی کنند . سالن کنفرانس بسیار بزرگ برای برگزاری سمینارهای مهم کاری و آموزشی بهترین انتخاب می باشد و همچنین برگزاری ضیافت و جشن های مهم زندگیتان در سالن رقص هتل یکی از بهترین انتخاب های زندگیتان خواهد بود. تور گرجستان بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در این هتل را دارند می باشد.

-ایفوریا-باتومی-گرجستان13.gif

هتل ایفوریا باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل ایفوریا باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته و خدمات 24 ساعته اتاق ها , شاتل فرودگاهی , پارکینگ , اینترنت , استخر روباز و سرپوشیده , سونا و جکوزی , آبگرم و ماساژ , اتاق بازی کودکان , سالن بدنسازی با تجهیزات کامل , رستوران همراه باغذاهای متنوع , کارمندان چند زبانه(ترکی,روسی,انگلیسی,گرجستانی) , سیستم تهویه مناسب , خدمات شستشو و خشکشویی , اتاق های عایق صدا , فروشگاه و...

 -ایفوریا-باتومی-گرجستان2.gif

 اتاق خواب هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان8.gif

استخر هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان6.gif

سالن بدنسازی هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان12.gif

سالن ضیافت هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان4.gif

 اتاق بازی کودکان هتل ایفوریا باتومی گرجستان

 -ایفوریا-باتومی-گرجستان9.gif

 رستوران هتل ایفوریا باتومی گرجستان


هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Suites Court Hotel Batumi

هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان Georgia Suites Court Hotel Batumi با فاصله 5 دقیقه ای از دریای سیاه واقع شده که فقط 10 کیلومتر با فرودگاه بین المللی باتومی و ایستگاه قطار 5 کیلومتر فاصله دارد .هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان دارای 65 اتاق می باشد که 39 اتاق استاندارد و 8 اتاق ممتاز , 5 اتاق لوکس , 9 سوئیت , 2 اتاق کار و 2 پنت هوس است.اتاق های هتل دارای خدمات ویژه ای هستند از جمله : تخت راحتی کینگ سایز , مبلمان , حمام و لوازم بهداشتی , سشوار , گاو صندوق , لپ تاپ , اینترنت , تلویزیون LCD به همراه ماهواره , مینی بار , میز آرایش و... می باشد . هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان معتقد است استفاده از مواد غذایی مرغوب در رستوران های هتل یکی از عوامل مهم رضایت مشتری است در نتیجه بهترین و با کیفیت ترین غذاها آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد. سالن های کنفرانس هتل هم بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات مهم کاری و آموزش دارند که از امکانات ویژه ای برخوردارند. تور گرجستان به مسافرانی که قصد سفر به شهر گرجستان و اقامت در هتلی لوکس با امکانات کافی می باشند این هتل بی نظیر را پیشنهاد می کند.

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان1.gif

 هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان :

پذیرش 24ساعته, خدمات 24ساعته اتاق ها و هتل, رستوران همراه با غذاهای ترکی, گرجستانی و بین المللی و کافی شاپ , مرکز خرید ,استخر سر پوشیده و روباز , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , مرکز اسپا , اینترنت , پارکینگ , شاتل فرودگاهی , کارمندان چند زبانه , خدمات لباسشویی و خشکشویی , فکس و کپی , اتاق های عاری از سیگار , اتاق عایق صدا , تهویه مناسب , اتاق کنفرانس , بانک و صرافی و...

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان2.gif

اتاق خواب هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان6.gif

رستوران هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان5.gif

لابی هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان7.gif

سونا هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان3.gif

حمام و سرویس بهداشتی هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان


هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Radisson Blu Hotel Batumi

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان Georgia Radisson Blu Hotel Batumi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان با فاصله 3 دقیقه ای از ساحل باتومی واقع شده است که در پایتخت گرجستان شهر تفلیس شعبه دیگری دارد که از مجهز ترین و محبوب ترین هتل های گرجستان محسوب می شود .هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان دارای 168 اتاق به مدرنترین امکانات می باشد که این خدمات نظیر : تخت راحتی , تلویزیون ,حمام و لوازم بهداشتی , سشوار , تن پوش و دمپایی , صبحانه در اتاق , پنجره های پانوراما همراه با نمای زیبای شهر باتومی با تصویری از کوه و دریا و... می باشد. این هتل با موقعیت مکانی خوب در نزدیکی مکان های دیدنی باتومی قرار گرفته است از جمله :برج حروف الفبا , کلیسا مریم مقدس , پیازا , موزه باستان شناسی باتومی , پارک آبی باتومی و... می باشد. یکی از قسمتهای دیگر هتل کازینو می باشد که با داشتن بازی های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای میهمانان تور گرجستان فراهم می کند . 

 _رادیسون_بلو_باتومی_گرجستان.gif

 هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , اینترنت رایگان , خدمات 24 ساعته اتاق , سالن بدنسازی , استخر سر پوشیده و روباز  , کازینو , پارکینگ , سالن کنفرانس و سالن رقص , سالن ماساژ آبگرم , خدمات خشکشویی و لباسشویی , خدمات نگهداری کودک , شاتل فرودگاهی , کارمندان چند زبانه و...  

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان8.gif

رستوران هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان2.gif

استخر هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان1.gif

سالن بدنسازی هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان


هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Intourist Palace Hotel Batumi

هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان Georgia Intourist Palace Hotel Batumi در سال 1939 طراحی و در طی سال ها ساخته شد و در سال 2006 میلادی دوباره طراحی و بازسازی شد این هتل 5 طبقه یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های شهر باتومی گرجستان بشمار می رود . این هتل 5 ستاره 300 متر تا دریا ، 200 متر تا میدان آزادی ، 10 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی باتومی گرجستان فاصله دارد . هتل دارای 145 اتاق با خدمات و دیزاین های متفاوت می باشد که تمامی اتاق ها از بهترین خدمات هتلداری روز دنیا برخوردارند .  تمامی اتاق ها دارای خدمات بی نظیری مانند : تلویزیون و ماهواره ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز ، تراس ، تهویه مناسب ، صندوق امانات و... هستند . این هتل با داشتن رستوران های خوب و به روز دنیا بهترین و خوشمزه ترین غذاها را به مسافران تور گرجستان ارائه می دهد . اگر به دنبال رستورانی با غذاهای ژاپنی هستید به رستوران Sushi bar حتما سر بزنید و همچنین رستوران Tbilisi با داشتن غذاهای متنوع و با کیفیت همراه با تماشا شهر در این رستوران نیم دایره زیبا نهایت لذت را ببرید . رستوران Venezia همراه با غذاهای ایتالیایی و آشپز های ماهر و موسیقی زنده آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد . سالن ضیافت و مهمانی هتل یکی از قشنگترین جاهایی است که می توانید یه روز زیبا و پر خاطره را در آن ثبت کنید . 

-اینتوریست-پالاس-باتومی-گرجستان12.gif

هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس 24 ساعته ,  مینی بار ، کازینو ، پارکینگ ، استخر سر پوشیده و روباز ، سونا و حمام آبگرم ، سالن ماساژ ، اتاق بازی  ، سالن بیلیارد و باشگاه بدنسازی ، اتاق های عاری از صدا و دود سیگار ، سالن جلسات و کنفرانس ، سالن ضیافت ، خدمات پزشکی ، تراس و فضای باز ، گشت شهری ، مرکز سلامت و اسپا ، رستوران ، کافی شاپ ، فروشگاه ، آرایشگاه ، کارمندان چند زبانه ( گرجی ، انگلیسی ، روسی ) ، اینترنت در تمامی هتل ، خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ارزی ، فکس و کپی ، کرایه ماشین ، شاتل فرودگاهی و...  

-اینتوریست-پالاس-باتومی-گرجستان-11.gif

اتاق خواب هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان

-اینتوریست-پالاس-باتومی-گرجستان-8.gif

سالن کنفرانس هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان

-اینتوریست-پالاس-باتومی-گرجستان-6.gif

خدمات پزشکی هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان

-اینتوریست-پالاس-باتومی-گرجستان.gif

اتاق ماساژ هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان

-اینتوریست-پالاس-باتومی-گرجستان4.gif

استخر روباز هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان

-اینتوریست-پالاس-باتومی-گرجستان-9.gif

سالن ضیافت هتل اینتوریست پالاس باتومی گرجستان


 

مطالب مرتبط:

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور باتومی تابستان 96

تور تفلیس تابستان 96

هتل های تفلیس گرجستان

هتل ودزیسی تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Vedzisi hotel Tbilisi

هتل ودزیسی تفلیس گرجستان Georgia Vedzisi hotel Tbilisi درشمال کشور گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس بشمار می رود . این هتل لوکس 5 دقیقه تا میدان ژیوانیا ، 7 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تفلیس و همچنین 2 کیلومتر تا مترو فاصله دارد . هتل دارای 15 باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی می باشد نظیر : سیتم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره ، چای ساز ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی و... است.رستوران های هتل با سر آشپزهای ممتاز بهترین غذاها را در اختیار میهمانان تور گرجستان که از ملیت های مختلف هستند ارائه می دهد . این هتل باتوجه به اینکه هتلی 4 ستاره است تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره را داراست و رفاه و آسایش میهمانان را هدف کار خود قرار داده اند. با انتخاب هتل ودزیسی تفلیس گرجستان بهترین خاطره ها را در ذهن خود ثبت خواهید کرد.

 -ودزیسی-تفلیس-گرجستان.gif

هتل ودزیسی تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل ودزیسی تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ رایگان ، اتاق های بزرگ ، اینترنت رایگان ، استخر سر پوشیده و سونا ، رستوران و کافه ، سالن ماساژ ، سالن کنفرانس ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات گشت شهری ، تراس ، کارمندان چند زبانه و... 

-ودزیسی-تفلیس-گرجستان-2.gif

اتاق خواب هتل ودزیسی تفلیس گرجستان

-ودزیسی-تفلیس-گرجستان4.gif

استخر هتل ودزیسی تفلیس گرجستان

-ودزیسی-تفلیس-گرجستان7.gif

اتاق جلسات هتل ودزیسی تفلیس گرجستان


هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Continent Cron Palace Hotel Tbilisi

هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان Georgia Continent Cron Palace Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس گرجستان در نزدیکی مراکز و اماکن عمومی واقع شده است . این هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 16 کیلومتر و تا میدان آزادی 3 کیلومتر فاصله دارد و همچنین تئاتر روستا ولی در 2 کیلومتری هتل واقع شده است . این هتل شامل 59 باب اتاق به سبک های مختلف می باشد . این اتاق های لوکس دارای خدماتی بی نظیر و متفاوت از هم هستند که مناسب هر سلیقه ای با هر ملیتی است . این خدمات نظیر : تلویزیون و ماهواره ، حمام شیشه ای ، لوازم بهداشتی ، چای ساز ، تهویه هوا ، روم سرویس 24 ساعته  ، میزکار ، بالکن ، دمپایی ، سشوار ، تلفن و... می باشد . هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان با کارکنان آموزش دیده تمام تلاش خود را دارد که بهترین امکانات و خدمات را با توجه به نیاز مسافران تور گرجستان ارائه دهد . 

-کانتیننت-کرون-پالاس-تفلیس-گرجستان.gif

هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان

 

تصاویر و دیگر امکانات هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، رستوران و کافه ، پارکینگ ، استخر و سونا  ، اتاق ها با خدمات متفاوت ، ترانسفر فرودگاهی  ، اینترنت ، باشگاه بدنسازی ، مینی بار ، خشکشویی ، سالن کنفرانس جهت جلسات کاری و آموزشی ، حیوانات با پرداخت هزینه اجازه ورود دارند و...

-کانتیننت-کرون-پالاس-تفلیس-گرجستان6.gif

اتاق خواب هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان

-کانتیننت-کرون-پالاس-تفلیس-گرجستان-1.gif

استخر هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان

-کانتیننت-کرون-پالاس-تفلیس-گرجستان5.gif

رستوران هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان

-کانتیننت-کرون-پالاس-تفلیس-گرجستان9.gif

کافه هتل کانتیننت کرون پالاس تفلیس گرجستان


هتل میوزیوم تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Museum Hotel Tbilisi

هتل میوزیوم تفلیس گرجستان Georgia Museum Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره گرجستان در 500 متری تئاتر روستا ولی و همچنین در نزدیکی کلیسای کاشوتی ، میدان آزادی و پارلمان گرجستان واقع شده است . هتل دارای 21 طبقه و 251 اتاق می باشد که همگی این اتاق ها مجهز به : تلویزیون و ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز ، سیتم تهویه هوا ، مینی بار ، تلفن ، اینترنت و... می باشد. هتل دارای رستوران و کافی شاپ همراه با غذاهای اروپایی ، گرجی آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد . هتل سالنی را جهت کنفرانس و جلسات آموزشی تدارک دیده که بتوانید بهترین استفاده را از هتل ببرید .تور گرجستان با توجه به شرایط مکانی و خدماتی هتل میوزیوم تفلیس گرجستان را پینهاد می کند تا بهترین خاطره را از سفر به گرجستان در ذهن خود ثبت کنید .

 -میوزیوم-تفلیس-گرجستان.gif

هتل میوزیوم تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل میوزیوم تفلیس گرجستان : 

پذیرش 24 ساعته ، ترانسفر فرودگاهی ، سیستم تهویه هوا ، پارکینگ ،رستوران و کافی شاپ ، سالن ملاقات ، کارمندان چند زبانه ، سالن بدنسازی ، استخر ، خشکشویی و لباسشویی و...

-میوزیوم-تفلیس-گرجستان-1.gif

اتاق خواب هتل میوزیوم تفلیس گرجستان

-میوزیوم-تفلیس-گرجستان6.gif

رستوران هتل میوزیوم تفلیس گرجستان

-میوزیوم-تفلیس-گرجستان-5.gif

کافه هتل میوزیوم تفلیس گرجستان


هتل جی ان جی تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Gng Hotel Tbilisi

هتل جی ان جی تفلیس گرجستان Georgia Gng Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس گرجستان در فاصله 4 کیلومتری از سالن تئاتر ، اوپرای تفلیس و تئاتر روستا ولی قرار گرفته است و همچنین از فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان 19 کیلومتر ، موزه مرم شناسی و پارک لاک پشت ها در فاصله 3 کیلومتری واقع شده است . هتل جی ان جی تفلیس گرجستان دارای 22 باب اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکانات رفاهی و خدماتی می باشند . از جمله : تخت کینگ سایز ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار ، سشوار ، دمپایی و حوله ، تهویه مطبوع ، صندوق امانات ، مبلمان ، تراس ، ویو از زیبایی های شهر تفلیس و... می باشد . اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال رایگان می باشد . اگر قصد مسافرت به گرجستان را دارید تور گرجستان این هتل زیبا را به شما میهمانان عزیز پیشنهاد می کند.

-جی-ان-جی-تفلیس-گرجستان.gif

هتل جی ان جی تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل جی ان جی تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، رستوران ، بار ، پارکینگ ، اینترنت ، خشکشویی و لباسشویی ، شاتل فرودگاهی ، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی و... 

-جی-ان-جی-تفلیس-گرجستان-9.gif

لابی هتل جی ان جی تفلیس گرجستان

-جی-ان-جی-تفلیس-گرجستان-6.gif

اتاق خواب هتل جی ان جی تفلیس گرجستان

-جی-ان-جی-تفلیس-گرجستان-7.gif

رستوران هتل جی ان جی تفلیس گرجستان

-جی-ان-جی-تفلیس-گرجستان-8.gif

تراس هتل جی ان جی تفلیس گرجستان


هتل سیتروس تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Citrus Hotel Tbilisi

هتل سیتروس تفلیس گرجستان Georgia Citrus Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره در قلب شهر تفلیس در سال 2015 میلادی افتتاح شده است که این هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 16 کیلومتر ، ایستگاه قطار 6 کیلومتر و همچنین بصورت پیاده روی فاصله کمی تا خیابان روستا ولی ، تئاتر و باله ، موزه ها ، نمایشگاه ها ، مغازه های مد روز ، گالری هنری ، رستوران ها و خانه اپرا دولت می باشد . هتل دارای 36 باب اتاق بزرگ ، خانواده ، سوئیت ، اتاق برای افراد معلول و... می باشد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند : سیستم تهویه هوا ، مینی بار ، کتری برقی ، چای و نسکافه ، تلویزیون و ماهواره  ، تخت راختی ، حمام و لوازم بهداشتی ، حوله و دمپایی ، سشوار و... می باشد . رستوران های هتل همراه بهترین سرآشپز ها غذاهای اروپایی و سنتی گرجستان را سرو می کنند و آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستانهستند .

-سیتروس-تفلیس-گرجستان-1.gif

هتل سیتروس تفلیس گرجستان

تصاویر و امکانات هتل سیتروس تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، تهویه مطبوع ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، خدمات نظافت ، خشکشویی ، لباسشویی و اتو ، پارکینگ ، اینترنت ، کارمندان چند زبانه ( روسی ، انگلیسی ، گرجی ) ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، شاتل فرودگاهی 

-سیتروس-تفلیس-گرجستان-3.gif

لابی هتل سیتروس تفلیس گرجستان

-سیتروس-تفلیس-گرجستان-5.gif

اتاق خواب هتل سیتروس تفلیس گرجستان

-سیتروس-تفلیس-گرجستان-4.gif

رستوران هتل سیتروس تفلیس گرجستان

-سیتروس-تفلیس-گرجستان-9.gif

سالن کنفرانس هتل سیتروس تفلیس گرجستان


 

مطالب مرتبط:

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور باتومی تابستان 96

تور تفلیس تابستان 96

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم در کنار پارک تکسیم استانبول واقع شده است، از این رو موقعیت دسترسی بسیار مناسبی به رستوران ها، مراکز خرید، فروشگاه ها، وسایل حمل و نقل عمومی و ... برای مسافران تور استانبول دارد.  این هتل از 125 اتاق تشکیل شده است که کلیه اتاق ها مجهز به امکانات تلفن، حمام، ماهواره، تهویه، مینی بار، سشوار، گرمایش مرکزی و ... می باشند. این هتل چشم انداز زیبایی از بسفر، خلیج شاخ طلایی و دریای مرمر را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد.

 امکانات هتل یورو پلازا استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم رایگان، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ و SPA، باشگاه بدنسازی، سرو صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، حمام سنتی ترکی و بخار، تلویزیون، پزشک مستقر هتل و ... .

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

 

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل تا میدان تقسیم 80 متر، تا ایستگاه مترو 60 متر و تا ایستگاه اتوبوس 120 متر فاصله دارد و به همین دلیل گردشگران تور استانبول می توانند از این هتل به آسانی به مراکز خرید معروف و جاهای دیدنی دسترسی پیدا نمایند. هتل لیون دارای 104 اتاق بزرگ و زیبا می باشد که اندازه استاندارد آن ها 25 متر مربع می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD و اینترنت بیسیم رایگان می باشد و مکانی دنج و راحت که آرامش را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد . 

امکانات هتل لیون استانبول :

رستوران ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری کودکان، صندوق امانات، ورود حیوانات، رستوران فضای باز، کافی شاپ فضای باز، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، پزشک، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ، ورزش های آبی غیر موتوری ، ورزش های آبی موتوری، اجاره دوچرخه، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، کافی نت و ...

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول


هتل تایتانیک سیتی استانبول

_تایتانیک_سیتی_استانبول.jpg

هتل تایتانیک سیتی استانبول یکی از هتل های چهار ستاره و مدرن در مرکز شهر استانبول است. این هتل تا میدان تقسیم ۵ دقیقه فاصله و تا خیابان استقلال و فروشگاه ها و رستوران های این خیابان ۶۰۰ متر و تا مرکز کنگره استانبول ۸۰۰ متر فاصله دارد. فاصله ی هتل تا فرودگاه آتاتورک ۱۶ کیلومتر است.تور استانبول به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را پیشنهاد میکند.

_تایتانیک_سیتی_استانبول61.jpg 

امکانات هتل :

_تایتانیک_سیتی_استانبول7.jpg

هتل تایتانیک سیتی استانبول خدماتی نظیر:رستوران با غذاهای متنوع و بین المللی  , گاو صندوق , بار , تهویه هوا , روزنامه ،استخر سرپوشیده (تمام سال) , باشگاه بدنسازی , سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم، ماساژ، وان آب داغ، حمام ترکی و بخار،  ،فکس و فتوکپی , خشکشویی , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ،اینترنت پرسرعت رایگان ،پارکینگ خصوصی و... هتل تایتانیک سیتی استانبول به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبولپذیرایی می نماید.

_تایتانیک_سیتی_استانبول2.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول5.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول3.jpg

امکانات اتاق ها :

هتل تایتانیک سیتی استانبول دارای  183 باب اتاق است و همگی آنها مجهز به امکانات رفاهی مدرنی مانند :تلویزیون ،حمام با سشوار،صندوق امانات  ،اینترنت ، مینی‌بار ، خدمات اتاق ۲۴ ساعته و .... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

_تایتانیک_سیتی_استانبول4.jpg

برایرزرو  هتل تایتانیک سیتی استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور استانبولبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل لارس پارک استانبول

-لارس-پارک-استانبول.jpg

هتل لارس پارک استانبول هتل لارس پارک استانبول در فاصله 250 متری میدان تکسیم استانبول قرار گرفته است.هتل لارس پارک تا کاخ توپکاپی (topkapi palace) و برج گالاتا 3 کیلومتر و تا بازار خرید 200 متر فاصله دارد.

امکانات هتل :

-لارس-پارک-استانبول-5.jpg

هتل لارس پارک استانبول دارای خدماتی مانند : سرویس نگهداری کودکان ، استخر ، ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی  ، استخر سر پوشیده ،اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاقهای خالی از حساسیت ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ،  آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ،  بسته های نهار ،  تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، کرایه اتومبیل ، امکانات اتاق  VIP ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ،  پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار ، گرمایش و ... می باشد.هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

-لارس-پارک-استانبول-4.jpg

-لارس-پارک-استانبول-3.jpg

شما میهمانان گرامی تور استانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل گرند هالیک استانبول

gerand-halik.jpg

هتل گرند هالیک استانبول در منطقه بیک اوغلو استانبول رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد گردشگران تور استانبول سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد .

gerand-halik9.jpg

امکانات هتل :

gerand-halik8.jpg

هتل گرند هالیک استانبول با کادری مجرب دارای خدماتی نظیر : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد.

gerand-halik7.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات اتاق ها :

gerand-halik4.jpg

هتل گرند هالیک استانبول دارای ۱۷۷ باب اتاق شیک و مدرن با مبلمانی زیبا می باشد. از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیونLCD ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت ، گاوصندوق و ...  اشاره کرد .

gerand-halik10.jpg

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبولبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل گرند هالیک استانبول

gerand-halik.jpg

هتل گرند هالیک استانبول در منطقه بیک اوغلو استانبول رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد گردشگران تور استانبول سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد .

gerand-halik9.jpg

امکانات هتل :

gerand-halik8.jpg

هتل گرند هالیک استانبول با کادری مجرب دارای خدماتی نظیر : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد.

gerand-halik7.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات اتاق ها :

gerand-halik4.jpg

هتل گرند هالیک استانبول دارای ۱۷۷ باب اتاق شیک و مدرن با مبلمانی زیبا می باشد. از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیونLCD ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت ، گاوصندوق و ...  اشاره کرد .

gerand-halik10.jpg

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور استانبولبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.


مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول تیر 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

هتل های 4 ستاره دبی

هتل روتانا رز ریحان دبی

هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته ‏است. ‏این هتل 72 طبقه، 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ‏ثبت شده است. ‏یکی از مزیت های بزرگ «رز ریحان» دسترسی آسان آن به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی برای مسافران تور دبی است.‏ هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته است. در واقع اطراف هتل با ایستگاه های متعدد مترو، رستوران، کافه، داروخانه و سوپرمارکت احاطه شده است. این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی DIFC سه دقیقه و از ایستگاه متروی Financial Centre دو دقیقه فاصله دارد. دبی مال (Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. اتاق های مدرن هتل واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های LCD مجهز بوده و مناظر زیبایی از شهر دوبی را پیش چشم مهمانان تور دبی به نمایش می گذارد. مهمانان علاوه بر استخر هتل - که در طبقه چهارم واقع است - می توانند از اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و جکوزی نیز استفاده کنند.ورزشگاه کاملاً مجهز، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اطوشویی، صرافی، خدمات نگهداری از کودک (در صورت درخواست)، سرویس کرایه اتومبیل و پارکینگ رایگان بخشی دیگر از امکانات هتل  برای مسافران تور دبی محسوب می شود. 

1.jpg

018.jpg

عکس ها و امکانات هتل روتانا رز ریحان دبی

سونا,باشگاه بدنسازی,وان آبگرم,سالن ماساژ,استخر روباز,سرویس بار,سرو صبحانه در اتاق,رستوران با سرویس منو باز,تجهیزات برگزاری میهمانی هاوملاقات رسمی,خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی, خدمات کفش و واکس,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت و...

10478797_0x0.jpg

 

2_124.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید 


هتل ال جواهر گاردن دبی

هتل 4 ستاره و مجللی است که در سال 2004 و در 8 طبقه احداث گردید . این هتل مجهز در منطقه دیره قرار گرفته و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد به نحوی که فاصله 2 کیلومتری بین هتل تا فرودگاه را پیاده در 4 دقیقه می توان طی کرد . برخورداری از اتاق هایی استاندارد از دیگر ویژگی هتل جواهر است که برای مسافران تور دبی طاحی شده است. در ضمن با چند قدم پیاده روی امکان دسترسی به مراکز تجاری دبی به سهولت انجام می گیرد . علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب ، هتل باشکوه جواهر گاردن از امکاناتی تاپ و ویژه برخوردار می باشد . پرسنل مجرب و کار آزموده ای نیز شبانه روز آماده سرویس دهی به گردشگران تور دبی بوده و تمام تلاش خود را به کار می برند تا رضایت خاطر میهمانان هتل را جلب نموده و سفری به یاد ماندنی را در ذهن ایشان ایجاد نمایند . در ضمن سرویس دهی در این هتل 4 ستاره به صورت آل ( صبحانه و ناهار) بوده و خدماتی نوین به میهمانان ارائه می شود ، باشد تا رضایت گردشگران تور دبی تامین شده و ایشان با خاطرانی خوش هتل را ترک نمایند.

f62d6345_7c5c_4da2_b5ae_4f9e1dd45571.jpg

Al-Jawhara-Gardens-Hotel-19.jpg

عکس ها و امکانات هتل ال جواهر گاردن دبی

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,استخر,سونا,جکوزی,اسپا,سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سیستم برودتی مناسب ، حمام و ست کامل آن ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، سشوار و ...

javaher2_1.JPG

938-600x375.jpg

javaher2_1.JPG

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل کامفورت این دبی .gif.gif.gif.gif Comfort Inn Hotel

هتل  کامفورت این دبی ، در خیابان الریگا  و در مرکز شهر دیره قرار گرفته است. میهمانان میتوانند پیاده به بازار خرید Ghurair و ایستگاه مترو میدان وحدت دست یابند. ظرف اندک زمانی نیز سواره میتوان به فرودگاه بین المللی دوبی دست یافت. وجود اتوبوس رایگان هتل، جهت ایاب و ذهاب به ساحل و بهترین مراکز خرید، آسایش خاطر میهمانان تور دبی را فراهم آورده است. رستوران هتل به سرو انواع خوراک های بین المللی پرداخته و علاوه بر آن کافی شاپ و سفارش اتاق شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. مرکز خرید امارات و اینترنت سیتی 5 دقیقه تا هتل کامفورت این فاصله داشته و فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر تا این مرکز اقامتی فاصله گرفته است.مرکز خرید القریر نیز در چند قدمی آن بوده و ایستگاه متروی میدان وحدت ، با چند قدم پیاده روی قابل دسترس است . البته از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل 3 ستاره باید دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی را نیز یاد کرد . هزینه اقامت در این هتل  نسبت به امکانات ، خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مناسب می باشد .  پذیرش سریع ، محیط خانوادگی ، رفتار محترمانه پرسنل و مدریتی کار آمد سبب شده تا این هتل باشکوه در میان هتل های هم ردیف خود بدرخشد . در ضمن فروشگاه هتل ، به صورت 24 ساعته باز بوده تا خواسته های گردشگران تور دبی را تامین نماید.

29_383x235xfiles_hotelPhotos_146582_1210191237007796047_STDP5B531fe5a72060d404af7241b14880e70eP5D.jpg.pagespeed.ic.IzyaG_wr7l.jpg

download.jpg

عکس ها و امنات هتل کامفورت این دبی

سالن بدنسازی, میز بیلیارد, استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی,تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق,رستوران و بار, سالن کنفرانس, بوفه صبحانه, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سرویس ترانسفر و...

images_1.jpg

studio_suite_king_2.jpg.950x537_0_99_4947.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


هتل فورچون بوتیک دبی

FortuneBoutique13.jpg

هتل فورچون بوتیک دبی واقع در مرکز شهر دبی و منطقه دیره بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز تجاری چند قدم و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه است. این هتل 4 ستاره  را تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

FortuneBoutique.jpg

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است که شامل : رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

FortuneBoutique1.jpg

FortuneBoutique4.jpg

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون بوتیک دبی  اتاق ها بسیار زیبا و تمیز هستند. این هتل دارای  80 باب اتاق است. خدمات اتاق ها شامل : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع
،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... میباشد. 
بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

FortuneBoutique5.jpg

FortuneBoutique2.jpg

برایرزرو هتل فورچون بوتیک دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبیبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.


هتل فورچون جراند دبی

forchon-gerand.jpg

هتل فورچون جراند دبی در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است .که دارای ساختمانی مدرن و شکل طاهری زیبایی دارد . هتل ۱۵ دقیقه با ماشین و تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.  هتل فورچون جراند در مرکز شهر دبی جای گرفته است و 12 دقیقه پیاده  تا ساحل و 4 کیلومتر تا مرکز شهر دیره مسافت دارد.

forchon-gerand1.jpg

امکانات هتل :

forchon-gerand4.jpg

هتل فورچون جراند دبی دارای خدمات بی مثالی مانند : رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد رایگان، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، روزنامه، کافه، ترانسفر فرودگاهی و... را داراست.هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور دبی پذیرایی می نماید.

امکانات اتاق ها :

forchon-gerand5.jpg

هتل فورچون جراند دبی دارای 97 اتاق تمیز و مجهز به خدمات رفاهی دارد. این اتاق ها مجهز به : اینترنت بیسیم، مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی و... می باشد.در ضمن میهمانان می توانند از خدمات سرو غذا در اتاق خود بهره مند گردند.

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.


مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 96

تور دبی خرداد 96

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96

تور دبی شهریور 96

هتل های آنتالیا

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

ketvansara-kando2.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا بنا گردیده است . این هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد. از هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله است و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد.میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی کنند.

ketvansara-kando3.jpg

امکانات هتل : 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر : رستوران ، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبی و پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه  ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

ketvansara-kando5.jpg

امکانات اتاق ها :

ketvansara-kando4.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن ، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق های شیک به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

ketvansara-kando1.jpg

میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش فروش با تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.


هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره آنتالیا می باشد که در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای 512 اتاق و سوییت شیک و تمیز می باشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند تمامی اتاق ها مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها و دارای اینترنت, مینی بار, سشوار و ... بوده و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای انواع رستوران های مختلف با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و بین المللی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.  کافی شاپ این هتل در مجاورت ساحل و در کنار استخر است و دارای انواع نوشیدنی ها و دسر ها برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل منظره زیبایی رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. از هتل اورنج کانتی آنتالیا تا مرکز شهر کمر پیاده 5 دقیقه و تا فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر فاصله دارد و مسافران تور آنتالیا می توانند به راحتی به آنجا بروند. در کنار این هتل نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه برگزار می شود. کودکان مسافران تور آنتالیا می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ, سالن ورزشی, استخر, کلاب و ... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات  هتل اورنج کانتی آنتالیا:

رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی, استخر سر پوشیده و روباز, حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا, سالن ورزشی, کلاب, کافی شاپ, بار, استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل و .... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا جز هتل های 5 ستاره لوکس آنتالیا است.

 

آدرس هتل لیماک آرکادیا آنتالیا در اسکله موکی, زیباترین منطقه بلک میباشد.

مسافت هتل تا فرودگاه: 35 کیلومتر

مسافت هتل تا مرکز شهر: 40 کیلومتر

 در این هتل شیک با خدمات ویژه و با کارکنان آموزش دیده ، میزبان مسافران تور آنتالیا هستند. این هتل لوکس, اقامتگاهی آرام و دلنشین برای میهمانان تور آنتالیا میباشد. 

از امکانات ورزشی و تفریحی هتل لیماک آرکادیا آنتالیا میتوان به : سرویس 24 ساعته به میهمانان محترم تور آنتالیا, 444 اتاق استاندارد برای مسافران عزیز تور آنتالیا, رستوران، کافی شاپ, زمین بازی تنیس, زمین ویژه بازی های والیبال و فوتبال, اینترنت, استخر های سرباز و سرپوشیده, سینما در فضای باز, سالن بدنسازی, سالن جلسه, سونا و جکوزی و آبگرم, گاو صندوق، خدمات خانه داری و تحویل چمدان و نگهداری از اطفال مسافران تور آنتالیا, ترانسفر فرودگاهی, مرکز تجاری, مراکز خرید و فروشگاه, حمام بخار و حمام ترکی, سرسره های آبی جهت میهمانان تور آنتالیا, بولینگ, دارت و ... جهت سفری به یاد ماندنی برای گردشگران تور آنتالیا نام برد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

-توپکاپی5.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان  تور آنتالیا می‌باشد.

 -توپکاپی6.jpg

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

-توپکاپی1.jpg

امکانات اتاق ها :

-توپکاپی4.jpg

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید


مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 96

تور آنتالیا خرداد 96

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96

تور آنتالیا مرداد 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

هتل های 2 ستاره کیش

هتل دریا کیش

_دریا_کیش_3.jpg

درباره هتل دریا کیش :

هتل دریا کیش یکی از هتل های 2 ستاره کیش در زمینی به مساحت 3850 متر می باشد . این مجموعه بزرگ دارای سه بلوک مجزا می باشد که این بلوک ها در 2 طبقه بصورت پلکانی ساخته شده است . هتل دارای 50 باب اتاق با امکانات کافی است که همه اتاق ها دارای امکانات رفاهی مانند : تخت راحتی ، تلویزیون ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز ،اینترنت ، کولرگازی و... می باشد . میهمانان تور کیش می توانند با وجود نزدکی هتل به بازارها و مراکز تفریحی سفر خوشی را در هتل دریا کیش تجربه کنند . هتل دریای کیش در نزدیکی بلوار بزرگ خلیج فارس و کارتینگ اتومبیل رانی است . هتل دارای رستوران و کافی شاپ نیز می باشد که در کنار لابی هتل تعبیه شده است و تا ظرفیت 40 نفر را ساپورت می کند . این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد .

_دریا_کیش_1.jpg

_دریا_کیش_2.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزو می نماید ...

هتل فانوس کیش

_فانوس_کیش_1.jpg

درباره هتل فانوس کیش :

این هتل در سال 1376 ساخته و در سال 1389 بازسازی شد . هتل فانوس کیش یکی از هتل های 2 ستاره کیش با داشتن فضای باز و محوطه گل کاری شده و فضای سبز محل مناسبی برای مسافرت و داشتن سفری مقرون بصرفه است . هتل جز یکی از هتل های ارزان کیش محسوب می شود و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.هتل دارای 40 اتاق و 100 تخت می باشد که تمامی اتاق ها دارای خدمات رفاهی مناسبی هستند . هتل فانوس کیش دارای امکاناتی نظیر : رستوران ، کافی شاپ ، ماهواره و تلویزیون ، باشگاه و میز بیلیارد و... می باشد . هتل در نزدیکی شهر قدیمی حریره و شهر زیر زمینی 2500 ساله واقع شده است که فقط 5 دقیقه فاصله دارد و همچنین بازار ماهی فروشان که در فاصله 10 دقیقه ای از هتل می باشد . فاصله فرودگاه کیش تا هتل 10 دقیقه می باشد .

_فانوس_کیش_2.jpg

_فانوس_کیش_3.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل آبادگران کیش

_آبادگران_کیش_5.jpg

درباره هتل آبادگران کیش :

این هتل 2 ستاره در سال 1376 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در کنار اسکله تفریحی جزیره کیش ساخته شد . هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . رستوران میرمهنا در فاصله دو قدمی و مراکز خرید پردیس 1 و 2 در فاصله 4 دقیقه ای و مراکز خرید مرجان و مروارید هم در فاصله 6 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است . هتل دارای 76 باب اتاق است . این هتل ارزان قیمت که میهمانان زیادی رو پذیرش و به خود جذب می کند . هتل با داشتن امکانات رفاهی مناسب سفری ارزان و مقرون بصرفه را برای مسافران مهیا می کند . رستوران های نزدیکی هتل تا ظرفیت 50 نفر را ساپورت می کند . هتل دارای خدماتی نظیر :تلویزیون و ماهواره ، رستوران ، اینترنت ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، یخچال و... می باشد .

_آبادگران_کیش_1.jpg

_آبادگران_کیش_2.jpg

 _آبادگران_کیش_3.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_2.jpeg

درباره هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش در زمینی به مساحت 2 هکتار در سال 1379 ساخته و در سال 1394 بازسازی شد . معماری این هتل 2 ستاره بصورت ویلاهای یک طبقه و مجزا ساخته شده که به همین دلیل راحتی و آسایش مسافران را دو چندان کرده است . این هتل در نزدیکی پلاژ بانوان ، بولینگ مریم و صدا سیما واقع شده است . هتل دارای خدماتی نظیر : باغ ، فضلی سبز ، کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی ، پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس ، پارکینگ ، رستوران و کافی شاپ ، ماهواره و تلویزیون ، خشکشویی ، گشت سیاحتی جزیره کیش و... می باشد . با انتخاب این هتل یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد . زیرا از لحاظ هزینه مقرون بصرفه ، از لحاظ آسایش تمامی امکانات فراهم و با توجه به موقعیت خوب هتل نسبت به مراکز تفریحی کیش یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود .

_اسپادانا_کیش_1.jpeg

_اسپادانا_کیش_1.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل پانیذ کیش

_پانیذ_کیش_1.jpg

درباره هتل پانیذ کیش :

هتل پانیذ کیش از هتل های 2 ستاره کیش با امکانات مناسب از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید . این هتل در نزدیکی مراکز خرید کیش واقع شده است بصورتی که دقیقا رو به روی پاساژ مروارید می باشد . هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 3 کیلومتر فاصله دارد . معماری هتل بصورت بلوک هایی جدا از هم می باشد که هر بلوک دارای چند طبقه می باشد . این بلوک ها دارای اتاق های 2 تا 4  تخته می باشند . که همگی از امکانات رفاهی برخوردارند . هتل دارای امکاناتی نظیر : پذیرش 24 ساعته ، فضای باز ، رستوران ، سیستم اعلام حریق ، اینترنت ، کولر گازی ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، خشکشویی ، تلویزیون و ماهواره و... می باشد . هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد . این هتل به دلیل بصرفه بودن وداشتن امکانات رفاهی مناسب میهمانان زیادی را به خود جذب کرده است که هتل تمام تلاش خود را می کند تا میهمانان تور کیش سفر خوشی را سپری کنند و یکی از بهترین خاطرات خود را در این هتل 2 ستاره و مقرون بصرفه ثبت کنند .

_پانیذ_کیش_4.jpg

_پانیذ_کیش_2.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزو می نماید ...

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

هتل های باتومی گرجستان

هتل هیلتون باتومی گرجستان  star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif  Georgia Hilton Batumi Hotel

هتل هیلتون باتومی گرجستان Georgia Hilton Batumi Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در سال 2015 میلادی در شهر گرجستان بنا گردید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی باتومی 5 کیلومتر و با ماشین 10 دقیقه و درنزدیکی مراکز محبوب دیدنی شهر گرجستان شامل :دلفیناریوم ،موزه باستان شناسی باتومی،کلیسا مادر مقدس،پارک آبی باتومی،دریای سیاه,پارک 6 می و... واقع شده است . این هتل 20 طبقه 247 باب اتاق دارد که دارای خدمات رفاهی مناسبی هستند که توسط کادر آموزش دیده و مجرب به میهمانان تور گرجستان عرضه می شود که این خدمات شامل:تلویزیون HD،مینی بار،تخت کینگ سایز،میز کار بزرگ با صندلی ارگونومیک،بالکن،سیستم تهویه،قهوه ساز,حمام و وان و لوازم بهداشتی،سشوار،سرویس حوله و نمای زیبا و آرامش بخش دریاچه و یک نمایش خیره کننده از شهر از ویژگی های این اتاق هاست .در سالن همایش هتل میتوانید سمینارها و رویداد مهم شرکت و ضیافت های بزرگ با ظرفیت 750 نفر برگزار کنید .لذت بردن از نوشیدن یک قهوه گرم در کافه tandila و صرف ناهار و شام در رستوران pelion که یکی از رستوران های فصلی است با محیط گرم و نرم و میل کردن بهترین و باکیفیت ترین غذاها به سبک گرجستانی و اروپایی خاطره خوشی را با خود به همراه ببرید.تور گرجستان به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل هیلتون باتومی گرجستان را  پیشنهاد میکند.

-باتومی-2.gif

 نمای ساختمان هتل هیلتون باتومی گرجستان-باتومی-1.gif

هتل هیلتون باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل هیلتون باتومی گرجستان :

مرکزخرید، رستوران، اتاق ملاقات، سالن اجرایی شیک با امکانات مجهز، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، خدمات24ساعته، مترجم و کارمندان چند زبانه، اتاق ملاقات، فکس و کپی، اتاق vip، لپ تاپ، سالن بدنسازی، استخر سر پوشیده و روباز، خدمات ورزشی و... می باشد.

-باتومی-3.gifسوئیت هتل هیلتون باتومی گرجستان

-باتومی-6.gif

 استخر و مجموعه ورزشی هتل هیلتون باتومی گرجستان-باتومی-4.gif  اتاق خواب هتل هیلتون باتومی گرجستان

-باتومی-7.gif

رستوران هتل هیلتون باتومی گرجستان 


هتل شرایتون باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Sheraton Hotel Batumi

هتل شرایتون باتومی گرجستان Georgia Sheraton Hotel Batumi بهترین هتل 5 ستاره شهر گرجستان در فاصله 3 دقیقه ای از ساحل و 10 دقیقه تا مرکر شهر باتومی و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد که موقعیت هتل سبب شده دسترسی به مکان های محبوب گرجستان را آسان ساخته است.هتل شرایتون باتومی گرجستان دارای 202 باب اتاق مجهز به بهترین امکانات رفاهی میهمانات تور گرجستان می باشد که این اتاق ها با طراحی مدرن و شیک مجهز به: تلویزیون پلاسما و ماهواره , تخت تاشو و ضد آلرژی ,حمام و لوازم بهداشتی , اینترنت , تهویه مناسب , چای ساز,سرویس میزبانی 24ساعته,ساعت زنگ دار و... می باشد.رستوران های هتل با سبک های متفاوتی آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشند.همراه با آشپزی بین المللی با فضای آرام کنار استخر و در رستوران ورونیکا با غذاهای سنتی محلی و اروپایی بامنظره ای زیبا در غروب آفتاب از شهر باتومی گرجستان و در لابی بار انواع نوشیدنی ها را میل کنید و خاطره خوشی را در ذهن خود هک کنید.

-شراتون-باتومی-گرجستان2.gif

هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان1.gif

اتاق خواب هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان11.gif

اتاق خواب هتل شراتون باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل شرایتون باتومی گرجستان :

خدمات 24 ساعته,دربان 24 ساعته,سرویس رخت شویی,کارمندان چند زبانه,کلاس رقص,انبار بار,خدمات تفریحی و سرگرمی,استخر روباز و سرپوشیده,باشگاه تناسب اندام ورزشی,سالن ماساژ,سالن ها بزرگ جلسات ,پارکینگ,خدمات حمل و نقل,سالن اتظار,سرویس کفش و واکس,حمام ترکی و خدمات آبگرم ,سالن ورزشی تنیس و ... 

-شراتون-باتومی-گرجستان6.gifاستخر و ماساژ هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان3.gif

سالن بدنسازی هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل شراتون باتومی گرجستان


هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Ryksvs Grand Palace Hotel Batumi

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان Georgia Ryksvs Grand Palace Hotel Batumi یکی از هتل های 4 ستاره گرجستان از بهترین و محبوب ترین هتل های گرجستان در غرب شهر باتومی و در 600 متری ساحل دریای سیاه واقع شده است.این هتل در نزدکی مراکز مهم نظیر: پارک آبی باتومی 1.5 کیلومتر ,موزه باستان شناسی باتومی و کلیسای مارد مقدس حضرت عیسی مسیح 3 کیلومتر ,برج حروف الفبا 5 کیلومتر و... می باشد و همچینین در فاصله 3 کیلومتری از فرودگاه بین المللی باتومی و 8 کیلومتری قطار واقع شده است.این هتل 12 طبقه دارای 79 طبقه می باشد که دارای خدمات بینظیری مانند:حمام لوکس,دمپایی و سرویس حوله,تلویزیون پلاسما,مینی بار,اینترنت ,تلفن,سیستم گرمایش مستقل,تهویه و...می باشد.با توجه به قوانین و مقررات و تجهیزات مدرن اتاق های هتل جوری طراحی شده اند که میهمانان تور گرجستاناحساس راحتی و آرامش داشته باشند.یکی از اهداف هتل استقبال گرم از میهمانان و برآورده کردن خواسته ها و امیال میهمانان گرامی است .در هتل اتاقی به مساحت 60 متر مربع در نظر گرفته شده برای جلسات آموزشی و کاری با امکانات کافی با ظرفیت 50 نفر آماده خدمت رسانی است .رستوران های هتل با غذای گرجستانی و ترکی محل مناسبی برای میل کردن ناهار و شام بعد از گشت و گذار در شهر می باشد.کازینوهتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان تفریحی شاد و پر از خاطره برای میهمانان تور گرجستان است و بصورت دوره ای قرعه کشی برگزار می کند.

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان14.gif

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته,خدمات اتاق 24 ساعته,سالن کنفرانس با ظرفیت 50 نفر ,رستوران در طبقه اول با ظرفیت 80 نفر,پارکینگ با ظرفیت 40 اتومبیل ,لباسشویی و خشکشویی,اسخر روباز ,باشگاه تناسب اندام,کارمندان چند زبانه (ترکی,گرجستانی, روسی) ,شاتل فرودگاهی,کازینو و...

 -گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان7.gif

 اتاق خواب هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان5.gif

 استخر هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان9.gif

 سالن کنفرانس هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان10.gif

رستوران هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان12.gif

کازینو هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان


هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Suites Court Hotel Batumi

هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان Georgia Suites Court Hotel Batumi با فاصله 5 دقیقه ای از دریای سیاه واقع شده که فقط 10 کیلومتر با فرودگاه بین المللی باتومی و ایستگاه قطار 5 کیلومتر فاصله دارد .هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان دارای 65 اتاق می باشد که 39 اتاق استاندارد و 8 اتاق ممتاز , 5 اتاق لوکس , 9 سوئیت , 2 اتاق کار و 2 پنت هوس است.اتاق های هتل دارای خدمات ویژه ای هستند از جمله : تخت راحتی کینگ سایز , مبلمان , حمام و لوازم بهداشتی , سشوار , گاو صندوق , لپ تاپ , اینترنت , تلویزیون LCD به همراه ماهواره , مینی بار , میز آرایش و... می باشد . هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان معتقد است استفاده از مواد غذایی مرغوب در رستوران های هتل یکی از عوامل مهم رضایت مشتری است در نتیجه بهترین و با کیفیت ترین غذاها آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد. سالن های کنفرانس هتل هم بهترین انتخاب برای برگزاری جلسات مهم کاری و آموزش دارند که از امکانات ویژه ای برخوردارند. تور گرجستان به مسافرانی که قصد سفر به شهر گرجستان و اقامت در هتلی لوکس با امکانات کافی می باشند این هتل بی نظیر را پیشنهاد می کند.

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان1.gif

 هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان :

پذیرش 24ساعته, خدمات 24ساعته اتاق ها و هتل, رستوران همراه با غذاهای ترکی, گرجستانی و بین المللی و کافی شاپ , مرکز خرید ,استخر سر پوشیده و روباز , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , مرکز اسپا , اینترنت , پارکینگ , شاتل فرودگاهی , کارمندان چند زبانه , خدمات لباسشویی و خشکشویی , فکس و کپی , اتاق های عاری از سیگار , اتاق عایق صدا , تهویه مناسب , اتاق کنفرانس , بانک و صرافی و...

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان2.gif

اتاق خواب هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان6.gif

رستوران هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان5.gif

لابی هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان7.gif

سونا هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان

-دیوان-سوییتس-باتومی-گرجستان3.gif

حمام و سرویس بهداشتی هتل دیوان سوییتس باتومی گرجستان


هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Radisson Blu Hotel Batumi

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان Georgia Radisson Blu Hotel Batumi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان با فاصله 3 دقیقه ای از ساحل باتومی واقع شده است که در پایتخت گرجستان شهر تفلیس شعبه دیگری دارد که از مجهز ترین و محبوب ترین هتل های گرجستان محسوب می شود .هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان دارای 168 اتاق به مدرنترین امکانات می باشد که این خدمات نظیر : تخت راحتی , تلویزیون ,حمام و لوازم بهداشتی , سشوار , تن پوش و دمپایی , صبحانه در اتاق , پنجره های پانوراما همراه با نمای زیبای شهر باتومی با تصویری از کوه و دریا و... می باشد. این هتل با موقعیت مکانی خوب در نزدیکی مکان های دیدنی باتومی قرار گرفته است از جمله :برج حروف الفبا , کلیسا مریم مقدس , پیازا , موزه باستان شناسی باتومی , پارک آبی باتومی و... می باشد. یکی از قسمتهای دیگر هتل کازینو می باشد که با داشتن بازی های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای میهمانان تور گرجستان فراهم می کند . 

 _رادیسون_بلو_باتومی_گرجستان.gif

 هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , اینترنت رایگان , خدمات 24 ساعته اتاق , سالن بدنسازی , استخر سر پوشیده و روباز  , کازینو , پارکینگ , سالن کنفرانس و سالن رقص , سالن ماساژ آبگرم , خدمات خشکشویی و لباسشویی , خدمات نگهداری کودک , شاتل فرودگاهی , کارمندان چند زبانه و...  

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان8.gif

رستوران هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان2.gif

استخر هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان1.gif

سالن بدنسازی هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان


 

مطالب مرتبط

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

 

هتل های تفلیس گرجستان

هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Ambassador Hotel Tbilisi

هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان Georgia Ambassador Hotel Tbilisi یکی از هتل های 5 ستاره لوکس و مجلل تفلیس گرجستان در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه بین المللی تفلیس و 5 دقیقه تا مترو قرار دارد . این هتل زیبا دارای 121 باب اتاق است که دارای ویژگی هایی نظیر تراس زیبا و نمای باشکوه شهر , معماری بینظیر هتل با تزئینات زیبا , تخت راحتی , تلویزیون و ماهواره , صبحانه در اتاق , حمام و لوازم بهداشتی  , تن پوش و سشوار  , سرویس چای و... می باشد . اقامت در هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان تضمینی برای آرامش و آسایش شما میهانان عزیز تور گرجستان خواهد بود . این هتل سالن های کنفرانس مختلفی برای ضیافت میهمانی و کنفرانس های آموزشی آماده کرده است که دارای خدمات و امکانات کافی برای شما میهمانان است . هتل دارای دو رستوران Ambasadori  و Georgian و یک کافه Ambasadori می باشد که همراه با حرفه ای ترین آشپزهای روز دنیا آماده پذیرایی میهمانان تور گرجستان می باشند . 

-آمباسادوری-تفلیس-گرجستان3.gif

هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان

-آمباسادوری-تفلیس-گرجستان13.gif

نمای هتل هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان

 

 

تصاویر و دیگر امکانات هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , تراس مخصوص آفتاب , بار , رستوران , اینترنت , پارکینگ , خدمات نظافت و خشکشویی و اتو , امکان ملاقات و ضیافت , مرکر تجاری  , سیستم گرمایش و سرمایش , سیستم تهویه هوا , مرکز تناسب اندام , خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه , استخر , سونا و آبگرم ,ماساژ ,  کارمندان چند زبانه , کافی نت , فضای سبز , کازینو و...

-آمباسادوری-تفلیس-گرجستان4.gif

استخر هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان

-آمباسادوری-تفلیس-گرجستان6.gif

بدنسازی هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان

-آمباسادوری-تفلیس-گرجستان1.gif

رستوران هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان

-آمباسادوری-تفلیس-گرجستان11.gif

اتاق خواب هتل آمباسادوری تفلیس گرجستان


هتل لایک تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gif Georgia Like hotel Tbilisi

هتل لایک تفلیس گرجستان Georgia Like hotel Tbilisi محبوب ترین هتل مسافران تور گرجستان است که جز هتل های 3 ستاره تفلیس بشمار می رود . این هتل برای میهمانان گرجستان که مخارج سفر و امکانات رفاهی هتل برای آنها حائز اهمیت است انتخاب مناسبی است . این هتل با موقعیت مناسب خود در شهر تفلیس در فاصله 22 کیلومتری از فرودگاه , 7 دقیقه تا ایستگاه اتوبوس , 12 کیلومتری از خانه اپرا و تئاتر و 13 کیلومتری از میدان آزادی واقع شده است . هتل در 4 طبقه دارای 18 باب اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات کافی برخوردار هستند از جمله : تخت راحتی ، مبلمان ، میز آرایش ، تلویزیون ، میز ناهار خوری ، صبحانه در اتاق ، حمام و لوازم بهداشتی و... می باشد . این هتل دارای رستورانی دنج و دلپذیر که بهترین غذاهای محلی و بین المللی را طبخ می کند . با انتخاب هتل لایک تفلیس گرجستان سفری توام با آرامش و آسایش خواهید داشت .

 -لایک-تفلیس-گرجستان.gif

 هتل لایک تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل لایک تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، باغ ، تراس ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، پارکینگ ، اینترنت ، شاتل فرودگاهی ، مینی بار ، تهویه مناسب ، فروشگاه پوشاک ، بیلیارد و تنیس روی میز ، کارمندان چند زبانه (روسی ، گرجستانی ، فرانسوی ، انگلیسی) ، باغ و تراس برای حیوانات خانگی ، امکان اجاره ماشین ، کلوپ شبانه ، محل مخصوص سیگار کشیدن ، امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی و...

-لایک-تفلیس-گرجستان4.gif

اتاق خواب هتل لایک تفلیس گرجستان

-لایک-تفلیس-گرجستان7.gif

اتاق خواب هتل لایک تفلیس گرجستان

-لایک-تفلیس-گرجستان3.gif

باغ و تراس هتل لایک تفلیس گرجستان

-لایک-تفلیس-گرجستان5.gif

رستوران هتل لایک تفلیس گرجستان


هتل مرکور تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Mercure Hotel Tbilisi

هتل مرکور تفلیس گرجستان Georgia Mercure Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره شهر تفلیس در سال 2015 میلادی تاسیس گردید و هتل با فاصله مناسبی که از مناطق مهم و دیدنی گرجستان واقع شده میهمانان زیادی را به خود جذب می کند که هتل تا میدان آزادی 15 دقیقه ، قلعه ناریکالا 5 دقیقه پیاده ، کلیسا متخی 5 دقیقه پیاده ، خیابان شادنی 400 متر و فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان 15 دقیقه فاصله دارد و همچنین تا ایستگاه مترو 900 متر و ایستگاه راه آهن مرکزی 10 کیلومتر قرار دارد . هتل دارای 102 باب اتاق بزرگ می باشد که این هتل با امکانات کافی و بینظیر خود محل مناسبی برای استراحت بعد از گشت و گذار در شهر می باشد که تمامی اتاق های هتل دارای امکانات بی نظیر مانند : تهویه مطبوع ،چای و قهوه ساز ، اتو و ومیز اتو ، تلوییزیون پلاسما ، اینترنت ، تلفن ، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی ، مینی بار و... می باشد. تمامی کارکنان هتل چند زبانه هستند و شما به راحتی می توانید جلسات کاری ، میهمانی ، کنفرانس های آموزشی خود را در هتل مرکور تفلیس گرجستان برگزار نمایید . این هتل بدلیل محبوبیت و اسقبال میهمان در بعضی دیگر از نقاط جهان از جمله : ایفل ، ملبورن و... شعبه دارد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد . تور گرجستان این اطمینن رو به شما میهمانان گرامی می دهد که با انتخاب این هتل سفری توام با آرامش و آسایش به همراه خواهید داشت .

-مرکور-تفلیس-گرجستان-8.gif

هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-6.gif

لابی هتل مرکور تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل مرکور تفلیس گرجستان :

باغ ، سالن ورزشی ، سونا و استخر ، مرکز آبگرم با چشمه طبیعی و حمام سولفوریک ، کتابخانه ، بار ، رستوران ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات اتو ، اتاق مخصوص عاری از دود ، سیستم گرمایشی ، اینترنت ، خدمات شاتل فرودگاهی ، غذای ویژه کودک ، امکانات ویژه افراد ناتوان ، صندوق امانات ، اتاق مخصوص ماساژ ، پارکینگ عمومی ، تاکسی سرویس ، روم سرویس ، سالن ملاقات و سالن ضیافت ، کارکنان چند زبانه ( گرجی ، روسی ، انگلیسی و... ) 

-مرکور-تفلیس-گرجستان--3.gif

اتاق خواب هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-9.gif

سالن کنفرانس هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-5.gif

سالن بدنسازی هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-10.gif

رستوران هتل مرکور تفلیس گرجستان


هتل کلمبی تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Colombi Hotel Tbilisi

هتل کلمبی تفلیس گرجستان Georgia Colombi Hotel Tbilisi از هتل های 4 ستاره تفلیس گرجستان بشمار می رود که در سال 2015 میلادی افتتاح گردیده است  که در 5 کیلومتری خانه اپرا ، 5 کیلومتری تئاتر روستاولی ، 22 کیلومتری فرودگاه بین المللی تفلیس و 2 کیلومتری مترو قرار گرفته است . این هتل دارای 51 باب اتاق بزرگ ، دلوکس و... می باشد . تمامی اتاق های هتل دارای امکانات کافی برای استراحت و تجربه کردن آرامش و آسایش در این هتل می باشند . نظیر : حمام خصوصی  و لوازم بهداشتی ، وان ، تلویزیون ، مینی بار ، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، کتری برقی ، بالکن و... می باشد . رستوران های هتل با غذاهای گرجستانی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد . تور گرجستان برای میهمانانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند هتل کلمبی تفلیس گرجستان را پیشنهاد می کند . کارمندان چند زبانه هتل با داشتن سواد زبان های رایج دنیا نیازهای میهمانان را به راحتی برطرف و اقامتی توام با آرامش را تضمین می کنند .

-کلمبی-تفلیس-گرجستان.gif

هتل کلمبی تفلیس گرجستان

-کلمبی-تفلیس-گرجستان-4.gif

نمای ساختمان هتل کلمبی تفلیس گرجستان

امکانات و تصاویر هتل کلمبی تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، رستوران ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، صندوق امانات ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن همایش و ضیافت ، سوئیت ماه عسل ، اتاق های عاری از صدا ، اینترنت ، سیستم تهویهه هوا ، خودپرداز ، نگهبان ، پارکینگ ، اتاق مخصوص افراد سیگاری و ...

-کلمبی-تفلیس-گرجستان-1.gif

اتاق خواب هتل کلمبی تفلیس گرجستان

-کلمبی-تفلیس-گرجستان-2.gif

اتاق خواب هتل کلمبی تفلیس گرجستان

-کلمبی-تفلیس-گرجستان-3.gif

رستوران هتل کلمبی تفلیس گرجستان


هتل ویلتون تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Wilton Hotel Tbilisi

هتل ویلتون تفلیس گرجستان Georgia Wilton Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره شهر تفلیس گرجستان می باشد که در نزدیکی میدان آزادی ، کلیسا متخی ، تئاتر روستا ولی و 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان واقع شده است . هتل دارای 30 باب اتاق با امکانات کافی است از جمله : تخت راحتی ، چای ساز ، تلویزیون LCD ، میز ناهار خوری ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی و... می باشد . با انتخاب هتل ویلتون تفلیس گرجستان سفری توام با آرامش و آسایش با تور گرجستان را تجربه خواهید کرد .این هتل برای مسافرانی که به دنبال سفری با کمترین هزینه می باشند انتخاب مناسبی است .

-ویلتون-تفلیس-گرجستان.gif

هتل ویلتون تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل ویلتون تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته  ، کارمندان چند زبانه ( گرجی ، انگلیسی ، روسی ) ، رستوران و کافی شاپ ، تاکسی سرویس ، رم سرویس ، اینترنت و... 

-ویلتون-تفلیس-گرجستان-1.gif

کافی شاپ هتل ویلتون تفلیس گرجستان

-ویلتون-تفلیس-گرجستان-3.gif

اتاق خواب هتل ویلتون تفلیس گرجستان

-ویلتون-تفلیس-گرجستان-6.gif

رستوران هتل ویلتون تفلیس گرجستان


 

مطالب مرتبط

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96