هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های استانبول

هتل مرکور تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Mercure Taksim Hotel

هتل مرکور تکسیم استانبول Istanbul Mercure Taksim Hotel هتلی با درجه بندی 4 ستاره و نوساز می‌باشد که در سال 2013 میلادی در منطقه تکسیم شهر استانبول به بهره‌ برداری رسیده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 137 اتاق و سوییت زیبا و تمیز آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می‌باشد. اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد آبی ، گالاتا تاور ، کاخ دلمه باغچه ، موزه پرا و... به هتل مرکور تقسیم استانبول نزدیک می‌باشند.این هتل دارای یک رستوران و دو بار می‌باشد و با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها از میهمانان تور استانبول آماده پذیرایی می‌باشد. فاصله هتل مرکور تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد. همچنین شما می‌توانید در طول روز از سالن ورزشی و بدنسازی این هتل استفاده کنید.

-مرکور-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول:

رستوران مدیترانه‌ای،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اتاق بدون استعمال دخانیات،اینترنت بی‌سیم،سالن ورزشی و بدنسازی،صندوق امانات و... .

-مرکور-تکسیم-استانبول-1.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-2.gif.

-مرکور-تکسیم-استانبول-3.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-4.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروف استانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیدی این سیسلی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Holiday Inn Sisli Hotel

هتل هالیدی این سیسلی استانبول Istanbul Holiday Inn Hotel هتلی با درجه بندی 5 ستاره می باشد که در سال 2007 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 168 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.هتل هالیدی این استانبول در نزدیکی اماکن گردشگری،توریستی و تاریخی استانبول نظیر میدان تکسیم،خیابان استقلال،برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار و... می باشد.همچنین فاصله هتل هالیدی این سیسیلی استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 19 کیلومتر می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هالیدی این سیسلی استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،استخر سرپوشیده سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،حمام سنتی ترکی،لاندری و خشک شویی و...

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-1.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-2.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-3.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره ساحلی می‌باشد که در سال 2011 میلادی در قسمت آسیایی و منطقه کادیکوی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 245 اتاق و سوییت مجلل با طراحی و چشم انداز بی‌نظیر مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات تور استانبول می‌باشد. اقامت در این هتل همراه با کاوش در منطقه آسیایی شهر استانبول مانند بازارهای سنتی،باغ چای،معماری‌های عثمانی،کلیساهای تاریخی و اتاق‌های مشرف به دریای مرمره و بافت قدیمی و سنتی شهر استانبول لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید با خدمات مستمر حمل ونقل موجود در اسکله کادیکوی برای بازدید از اماکن تاریخی و توریستی قسمت اروپایی شهر استانبول اقدام به عمل آورید. رستوران بین المللی و کافه هتل با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی هر چه تمام تر از میهمانان تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می‌باشد.این هتل جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

 -دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از چند زبان،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر و جکوزی پشت بام،استخر چهارفصل سربسته،سالن ورزشی و بدنسازی،اینترنت بی‌سیم رایگان،پارکینگ،حمام سنتی ترکی،خشک شویی و لاندری و... .

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-2.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-3.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-4.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96 

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول تیر 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.