هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های استانبول

هتل برلین استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Berlin Hotel

هتل برلین استانبول Istanbul Berlin Hotel یکی از هتل های 4 ستاره است که در سال 2000 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و محله Nişantaşı بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و در کل با 39 اتاق و سوییت زیبا،تمیز با امکاناتی مدرن نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار،سشوار،لوازم آرایشی رایگان و... آماده خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران تور استانبول می باشد. هتل برلین استانبول از جهت موقعیتی نزدیک به کافه های متعدد،بارها،رستوران ها و بوتیک های معروف میباشد و فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی شهر همچون مرکز کنوانسیون لطفی کردار 850 متر،کاخ دلمه باغچه و میدان تکسیم(تقسیم) 20 دقیقه بصورت پیاده و تا برج گالاتا 10 دقیقه با ماشین است. فاصله هتل برلین استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر میباشد و تنها 250 متر با مترو ایستگاه عثمان بی فاصله دارد. میهمانان تور استانبول می توانند صبح خود را با صبحانه بوفه با کیفیت هتل آغاز کنند و از گردش در منطقه لذت ببرند. این هتل در سال 2011 میلادی آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-برلین-استانبول.jpg

-برلین-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل برلین استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران و کافه بار،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،سونا،ترانسفر فرودگاهی،روم سرویس 24 ساعته،کارکنان مسلط به چند زبان،سرویس نگهبانی،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم و... .

-برلین-استانبول-2.jpg

-برلین-استانبول-3.jpg

-برلین-استانبول-4.jpg

-برلین-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تکسیم لانژ استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taxim Lounge Hotel

هتل تکسیم لانژ استانبول Istanbul Taxim Lounge Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خاص استانبول میباشد که قدمت آن به 20 سال میرسد و در تقسیم استانبول ترکیه واقع شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 34 اتاق تمیز و به یاد ماندنی با امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیف باکس،مینی بار،کتری برقی و اتو و میز اتو آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبولمی باشد.هتل تکسیم لانگ استانبول در 3 دقیقه ای از میدان تقسیم استانبول قرار دارد و فاصله آن با اماکن تاریخی و توریستی دیگر همچون گالاتا تاور و کاخ دلمه باغچه حدود 16 دقیقه بصورت پیاده و از بازار بزرگ استانبول هم نیم ساعت بصورت پیاده فاصله دارد و همچنین فاصله هتل تکسیم لانگ استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 19 کیلومتر برای گردشگران تور استانبول می باشد. در این هتل صبحانه بوفه باز است هر روز صبح در رستوران هتل سرو می شود و همچنین وعده های ناهار و شام هم در رستوران پخت میگردد و مسافران تور استانبول میتوانند در صبح ها و عصرها از نوشیدن یک فنجان قهوه در باغ هتل لذت ببرند. این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-تکسیم-لانژ-استانبول.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-1.jpg

عکس ها و تصاویر و امکانات هتل تکسیم لانژ استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه لانج،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،گاو صندوق،فضای سبز(باغ)،ترانسفر فرودگاهی،خشکشویی و لاندری،روم سرویس شبانه روزی،اینترنت WIFI

-تکسیم-لانژ-استانبول-2.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-3.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-4.jpg

-تکسیم-لانژ-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سمیر دلوکس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Samir Deluxe Hotel

هتل سمیر دلوکس استانبول Istanbul Samir Deluxe Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه است که در سال 1998 در منطقه تاریخی و توریستی، منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 40 اتاق شامل 8 اتاق سینگل،32 اتاق دابل آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. مسجد ایاصوفیه،کاخ عثمانی توپکاپی و مسجد آبی در فاصله 20 دقیقه ای بصورت پیاده روی و 4 دقیقه ای به وسیله تراموا می باشند. اتاق های هتل سمیر دلوکس استانبول دارای تهویه مطبوع،تلویزیون ماهواره ای و اینترنت بی سیم رایگان،مینی بار،میز کار می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند از صرف غذاهای محلی در رستوران و نوشیدنی های سرد و گرم کافه بار هتل لذت ببرند. بازار بزرگ استانبول در فاصله پیاده روی 10 دقیقه ای از هتل سمیر دلوکس استانبول واقع شده و ایستگاه مترو Vezneciler و ایستگاه تراموا لاللی در نزدیکی هتل قرار دارند و همچنین هتل به سایر نقاط شهر و منطقه تکسیم استانبول دسترسی مناسبی دارد. فاصله هتل سمیر دلوکس استانبولتا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 12 کیلومتر میباشد. هتل سمیر دلوکس استانبول یک انتخاب عالی برای مسافران تور استانبول می باشد که علاقه فراوانی به آثار تاریخی و موزه ها دارند. این هتل در سال 2016 به آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

 -سمیر-دلوکس-استانبول.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل سمیر دلوکس استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافه بار،تهویه مطبوه و سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،لاندری و خشک شویی،خدمات SPA،آسانسور،سالن برگزاری جلسات،روف گاردن و... .

-سمیر-دلوکس-استانبول-2.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-3.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-4.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروف استانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96 

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول تیر 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.