هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود. این هتل از مراکز خرید کمی دور است از این رو برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش سرویس بازار را فراهم کرده است.  این هتل در نزدیکی برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و ... برای میهمانان تور کیش می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش


هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به نزدیکی آن به بازارها و مکان های تفریحی کیش اشاره نمود. طراحی این مجموعه به صورت سه بلوک مجزا می باشد که در 2 طبقه به صورت پلکانی بنا شده است و مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد.  همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا دارای اتاق های 2 و 3 تخته با امکانات صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد .

از امکانات هتل دریا کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و ... برای مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش


هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش در خیابان میر مهنا, در بلوار خاتم الانبیا,  برای خانواده های سپاه واقع شده است.

هتل خاتم کیش جز هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است, این هتل دارای محوطه ای سر سبز و آرام و دور از هیاهو با ارائه بهترین خدمات و قیمتی خوب میباشد. این هتل با حضور پرسنل خوب به صورت 24 ساعته میزبان میهمانان عزیز تور کیشهستند. هتل خاتم کیش با توجه به قیمت و خدمات کامل, اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور کیش شده است, همچنین بازار عرب های کیش در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد.

امکانات هتل خاتم کیش:

اتاق های مناسب ( 28 اتاق, 78 تخت, TV و ... ) , بهترین رستوران برای مسافران تور کیش, کافی شاپ, اینترنت با سرعت و صندوق امانات.

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو کافى شاپ سنتى مجهز به میز بیلیارد ، اسنوکر ، قلیان و کافى نت مجهز است و از دیگر امکانات رفاهى این هتل نیز می توان به: آرایشگاه آقایان، دستگاه کلید سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سیستم خنک کننده به کلیه واحدها )، گشت دور جزیره به مدت دو ساعت و نیم،لاندرى مجهز ( با ظرفیت بیش از دو هزار ملحفه ، پتو و غیره ) و سه دستگاه مینى بوس جهت جابه جا کردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96 

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.