هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های روسیه

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره روسیه است که از نظر مکانی در موقیعت مناسبی قرار گرفته است. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه 312 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. رستوران شیک این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و کافی شاپی با انواع دسر ها می باشد. امکانات تفریحی این هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی و ... برای مسافران تور روسیه می باشد. هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو در نزدیکی مرکز شهر مسکو و همچنین در نزدیکی 4 ایستگاه مترو قرار گرفته است. مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل سفر خوشی را به جای می گذارند.

امکانات هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو روسیه: 

استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و.... برای مسافران تور روسیه می باشد.



هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه

هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه که از هتل های 5 ستاره روسیه است،نزدیک میدان سرخ و در مرکز شهر مسکو واقع شده است.ایستگاه تئاترالنایا نزدیک‌ ترین ایستگاه به این هتل می باشد و در صورت درخواست مسافرین تور روسیه،ترانسفر فرودگاه نیز در اختیار آنها قرار می گیرد.این هتل دارای ۲۱۶ اتاق ،۲ رستوران، ۳ بار، یک اتاق کنفرانس، یک استخر سرپوشیده، یک مرکز تناسب‌ اندام و بدنسازی می باشد که همه‌ ی اتاق‌ های آن با مینی‌ بار، سشوار، گاو صندوق و تهویه‌ ی مطبوع تجهیز شده اند.

امکانات هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه:

سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ،سولاریوم، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده (تمام فصل)، سرویس نگهداری کودکان، اتاق و امکانات برای  مسافران معلول تور روسیه، سوئیت مخصوص تازه عروس، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه مسافران تور روسیه، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز،خدمات تهیه بلیط تور روسیه، سرویس مستخدم، سرویس ایاب و ذهاب ، منوهای رژیمی، VIP پذیرش و ترخیص اختصاصی، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، محل عبادت، رستوران با منوی رژیمی و …از جمله امکانات رفاهی هتل آرارات پارک حیات مسکو روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.



هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

 

 هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه جز بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ روسیه می باشد . این هتل زیبا در قصری مربوط به قرن 18 میلادی می باشد.از هتل تالئون ایمپریال تا موزه­ ی آرمیتاژ و میدان کاخ، گردشگران تور روسیه تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند دسترسی داشته باشند.اتاق های این هتل دارای اتاق های وسیع با تهویه مطبوع و سوئیت هایی مجلل با تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق و سایر امکانات می باشد.

  

امکانات  هتل تالئون ایمپریال سن پترزبورگ روسیه

این هتل پنج ستاره دارای امکاناتی همچون محوطه­ ی اسپا واقع در پشت بام هتل به همراه استخر سر پوشیده، اتاق نمک و تراس، 3 رستوران و اتاق های کلاسیک با خدمات نوشیدنی شبانه روزی، و خدمات ماساژ و مراقبت های زیبایی که میهمانان تور روسیه می توانند برای آرامش  بیشتر از این  خدمات استفاده نمایند. در رستوران های این هتل برگزیده تالئون انواع بهترین غذا های اروپایی و غذا های مخصوص روسی نیز در رستوران ویکتوریا (Victoria)، در تراس هتل سرو می شوند.در کافی شاپ گریبدوف (Griboedov) در طبقه اول هتل نیز غذا های سنتی قفقازی برای میهمانان تور روسیه سرو می شود.گروه پذیرش 24 ساعته ی هتل، می توانند برای میهمانان، گشت های دریایی و سرویس ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرده و در اختیار آنان قرار دهند.برای میهمانان تور روسیه که به فرهنگ، گشت و گذار و موزه های  شهر علاقه دارند، خیابان سنترالنی (Tsentralny)، بهترین انتخاب می باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.