هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های قشم

 هتل سما 2 قشم در قِشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیا که از موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره قشم میباشد. مسافران تور قشم در صورتی که یک هتل نزدیک به بازار مد نظر دارند این هتل بهترین انتخاب است. هتل سما با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات به مسافران یکی از بهترین هتل های قشم است. گردشگرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند این هتل جز یکی از بهترین انتخاب هایشان میتواند باشد.

-سما-2-قشم-2.jpg

-سما-2-قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل سما 2 قشم

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,نمازخانه,مینی بار,بار,کافی شاپ,لابی و....

-سما-2-قشم-1.jpg

-سما-2-قشم-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


هتل آپارتمان پلاس قشم .gif.gif Qeshm Plus Hotel

هتل آپارتمان پلاس نزدیک ترین هتل به بازار سنتی قشم، دریا، قلعه پرتغالی ها و ... می باشد. این هتل مدرن امکاناتی از قبیل: لابی شیک، کافی شاپ مدرن، روم سرویس ۲۴ ساعته و ... دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر،بازار قدیم، مراکز تجاری، آکواریوم و پارک ساحلی زیتون کمتر از پنج دقیقه می باشد .هتل پلاس اقامتی خوشی را برای شما مهمانان گرامی آرزومند است. گردشگران تور قشم که قصد رزرو این هتل آپارتمان را دارند یکی از بهترین هتل های 2 ستاره قشم میباشد.

-آپارتمان-پلاس-_قشم.jpg

-آپارتمان-پلاس-قشم-1.jpg

-آپارتمان-پلاس-قشم-2.jpg

-آپارتمان-پلاس-قشم-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش تماس حاصل فرمایید.


هتل آپارتمان وانیا قشم .gif.gif Qeshm Vania Hotel Aparteman

هتل آپارتمان وانیا در بین مجموعه‌های تجاری سیتی سنتر و ستاره قشم قرار دارد. این هتل با اتاق‌های مجهز برای اقامتی آرام و به یاد ماندنی و با داشتن قیمتی مناسب در انتظار مهمانان گرامی تور قشم است. فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو است. از اماکن دیدنی نزدیک به هتل می‌توان جنگل دریایی حرا و پارک زیتون را نام برد. این هتل یکی از بهترین و مناسب ترین هتل آپارتمان های قشم میباشد.

-آپارتمان-وانیا-قشم-2.jpg

-آپارتمان-وانیا-قشم-1.jpg

-آپارتمان-وانیا-قشم.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل الوند قشم .gif.gif Qeshm Alvand Hotel

هم اکنون هتل الوند به یکی از بهترین هتل های قشم تبدیل شده است. رستوران ممتاز واقع در هتل الوند گنجایش پذیرایی 110 نفر را دارد. این روزها اسم هتل و رستوران الوند بر زبانهای کسانی که یک بار اقامت درهتل الوند را داشته است جاری میباشد. این رستوران مجهز به موزیک زنده و سیستم صوتی مرکزی است و صمیمانه پذیرای شما عزیزان می باشد. رستوران ممتاز الوند واقع در هتل الونددرجزیره زیبای قشم با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات زیر میباشد: برگزاری مراسم نامزدی، جشن عروسی برگزاری کنفرانس های علمی و همایش ها ارائه متنوع ترین منوی غذای ایرانی ،عربی ،محلی و فرنگی سرویس دهی به مجالس خارج از هتل. گردشگران تور قشم که قصد رزرو این هتل را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 2 ستاره میباشد.

_الوند_قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل الوند قشم

کافی شاپ,بار,مینی بار,تاکسی سرویس,رستوران,رستوران فست فود,اینترنت بی سیم,خودپرداز,نمازخانه و....

_الوند_قشم-1.jpg

_الوند_قشم-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.