هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کوش آداسی

هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی

یکی از هتل های کوش آداسی ترکیه هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی ( Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi ) می باشد که با امکاناتی مناسب پذیرای گردشگران و مسافران تور کوش آداسی ترکیه است. با اقامت در هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی می توانید از شنا در استخر روباز و امکانات رفاهی ماساژ ، سونا و حمام ترکی بهره ببرید. همچنین هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی فعالیت هایی نظیر مرکز بدنسازی و پینگ پنگ را برای علاقه مندان به ورزش فراهم نموده است. می توانید در باغ هتل به استراحت بپردازید در حالیکه کودکان دلبندتان در زمین بازی مخصوص کودکان مشغول به بازی هستند و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی از آن ها مراقبت می کنند . حتی مسافران تور کوش آداسی به آرایشگاه و مرکز خدمات زیبایی هتل بروید. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. یک صرافی نیز در هتل برای مسافران تور کوش آداسیوجود دارد. در باغ هتل استراحت کنید. میهمانان تور کوش آداسی میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد. در محیط سیگار ممنوع هتل هیچکس اجازه کشیدن سیگار را ندارد.

 holiday_leisure3-turkey.jpg

hotel7.jpg

عکس ها و امکانات هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی

  • زمین بازی کودکان,ریلکسیشن با ماساژ,حمام مخصوص ترکی,خدمات آرایشی,استخر روباز,محیط سیگار ممنوع,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,سالن غذا خوری,کافی شاپ,سالن,زمین تنیس روی میز,کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی,خدمات کپی و ارسال فکس,انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان,سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه),کافی شاپ,حمام گرم(سونا),صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت,محیط باز حیاط فضای سبز,ارائه خبرنامه,سالن غذا خوری,آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,باشگاه ورزشی,تبادل ارز,در هتل خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.

hotel411.jpg

Hotel-Holiday-Leisure-Club-Kusadasi-2.jpg

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



هتل مجسدی کلاب کستور کوش آداسی .gif.gif.gif.gif.gif Majesty Club Kustur Hotel Kusadasi

هتل مجسدی کلاب کستور کوش آداسی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در کوش آداسی میباشد. این هتل در سال 2000 ساخته شده است. این هتل مجسدی کلاب دارای ساحل اختصاصی ، 2 استخر روباز همراه با سرسره های آبی و حمام ترکی برای مهمانان تور کوش آداسی می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز بدنسازی ، سونا و زمین تنیس آن اشاره کرد. این هتل ۴۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به فروشگاه، استخر رو باز، باغ، ساحل خصوصی، دارت، بیلیارد، غواصی، پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور کوش آداسی اشاره کرد. این هتل از ساحل ۱ دقیقه پیاده فاصله دارد. اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره، تهویه مطبوع و مینی بار است. شهر افسوس در فاصله ۲۵ دقیقه ای با ماشین از این هتل واقع شده است. یک مینی کلاب برای کودکان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۲.۵ عصر تا ۵.۵ باز است. همچنین هتل از مرکز کوش اداسی ۴.۵ کیلومتر فاصله دارد.

_مجسدی_کوش_آداسی_4.jpg

_مجسدی_کوش_آداسی_1.jpg

_مجسدی_کوش_آداسی.jpg

_مجسدی_کوش_آداسی_3.jpg

جهت رزرو و دزیافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل افیژا کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Ephesia Hotel Kusadasi

هتل افیژا کوش آداسی در سال 2007 ساخته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی ترکیه میباشد. هتل افیژا کوش آداسی در محیطی ارام قرار دارد برای مسافران تور کوش آداسی شرایطی را فراهم میکند که در هتل بتوانند استراحت کنند. از اینجا ، مهمانان تور کوش آداسی می توانند از دسترسی آسانی که به دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند. برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های محلی مهمانان نیازی به طی کردن مسافت های دور ندارند چرا که هتل در نزدیکی کاروانسرا و قلعه ی شهر واقع شده است. هتل امکانات بسیاری را برای فراهم ساختن اقامتی خوش در کوش آداسی در اختیار مهمانان تور کوش آداسی می گذارد و دسترسی خوبی به طیف وسیعی از خدمات ، از جمله آسانسور ، خدمات سرویس اتاق ، پذیرش و ترخیص سریع مسافر، پذیرش 24 ساعته و سالن دارد. فضاهای اقامتی هتل با بالاترین درجه از آسایش و راحتی در اختیار مهمانان تور کوش آداسی قرار می گیرند. در اغلب اتاق ها ، مهمانان می توانند صفحه نمایش تلویزیون LCD / پلاسما ، قفل اتاق ، تلویزیون کابلی / ماهواره ای ، بالکن / تراس و فضای نشیمن را بیابند. هتل انواع امکانات تفریحی از جمله ورزش های آبی (غیر موتوری)، مرکز تناسب اندام ، استخر سرپوشیده ، تنیس روی میز و باغ دارد. در مجموع هتل افسیا مقصدی ایده آل برای اقامتی باکیفیت در کوش آداسی می باشد.

-افیژا-کوش_آداسی.jpg

-افیژا-کوش_آداسی-1.jpg

عکس ها و امکانات هتل افیژا کوش آداسی

استخر سرباز, استخر سرپوشیده, سونا, جکوزی, ماساژ, بیلیارد, سالن بدنسازی, باغ, زمین تنیس, ورزش های آبی,اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها,رستوران, پذیرش شبانه روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, آسانسور , گاوصندوق, انبار بار و چمدان, تهویه , بار, باغ,,پارکینگ اتومبیل,رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, نگهداری از کودک, بار, گاو صندوق در اتاق, محل کشیدن سیگار و....

-افیژا-کوش_آداسی-3.JPEG

-افیژا-کوش_آداسی-5.jpg

-افیژا-کوش_آداسی-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی.gif.gif.gif.gifLuana Santa Maria Hotel Kusadasi

هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان میباشد . موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است . اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش برای مسافران تور کوش آداسیمیباشند . خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد . این هتل دارای 168 اتاق می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کوش آداسی است و مسافرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرند. هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی به وسایل نقلیه عمومی میباشد.

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-4.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا_کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی

اتاقهای پاک و بدون سیگار,دوچرخه (رایگان),لباسشویی,فکس و کپی ,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,اتاق و امکانات برای معلولین,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,تهویه,تریا,گرمایش,منطقه بدون سیگار,آسانسور,بار,کافی شاپ,مینی بار,سالن بازی کودکان,زمین تنیس,باشگاه بدنسازی,رم سرویس,تاکسی سرویس و....

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-5.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-3.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


مطالب مرتبط :

تور کوش آداسی اردیبهشت 96

تور کوش آداسی خرداد 96

تور کوش آداسی تابستان 96

تور کوش آداسی تیر 96

تور کوش آداسی مرداد 96

تور کوش آداسی شهریور 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.