هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های مشهد



هتل نیلگون مشهد

nilgoon1.jpg

هتل نیلگون مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در خیابان هفده شهریور واقع شده و فاصله آن تا راه آهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 20 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.البته لازم به ذکر است برای رفاه حال زائران عزیز، هتل نیلگون مشهد 3 سرویس رایگان به حرم را در هر روز مهیا کرده است.این هتل به بازارها و مرکز شهر نیز بسیار نزدیک می باشد.

nilgoon2.jpg

هتل نیلگون مشهد دارای ۲۵واحد در 5 طبقه است که شامل ۲۰ واحد تک خوابه و ۵ واحد سوئیت به صورت تخت و کاناپ می باشد.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون  میز غذا خوری، تلویزیون، ماهواره ،تلفن،سرویس چای و...می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند اقامت خوبی را در محیطی آرام و دلنشین تجربه نمایند.هتل نیلگون مشهد رستوران ندارد و بنابراین صبحانه ، ناهار و شام در اتاق سرو می شود. فولبرد شامل صبحانه بوفه، نهاربا 5 منوی انتخابی و شام نیز با 5 منوی انتخابی و به صورت خوراک می باشد. 

nilgoon3.jpg

nilgoon4.jpg

امکانات و خدمات هتل نیلگون مشهد:

از جمله امکانات رفاهی هتل نیلگون مشهد می توان به :آسانسور، پارکینگ،اینترنت ، پکیج تهویه،صبحانه سلف سرویس، تاکسی سرویس،روم سرویس‌ ،لاندری با امکانات کامل ،لابی با فضای مناسب،سالن بدن‌سازی،سالن ورزشی،سونا،جکوزی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشک شویی،صرافی،صندوق امانات و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و راحتی را تجربه نمایند.

nilgoon5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل 4 ستاره کیانا مشهد :

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 در زمینی به مساحت 8000 متر مربع در خیابان امام رضا 2 احداث شده است. ای هتل 8 طبقه در مجموع از 110 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا می باشد که با تقریبا 3 دقیقه پیاده روی می توان به حرم دسترسی داشت.

هتل کیانا1

امکانات هتل کیانا مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، آسانسور، بوفه صبحانه، انبار بار و چمدان، پارک کودک، چایخانه سنتی، پارکینگ استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، میز بیلیارد، گیم نت، نماز خانه، لابی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی و...

هتل کیانا3


هتل 3 ستاره سهند مشهد :

هتل 3 ستاره سهند مشهد در سال 91 در فاصله پانصد متری حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و در نزدیکی بازار بزرگ امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.این هتل خاطرات خوشی را برای مسافران تور مشهد خود می سازد.

هتل سهند 1

امکانات هتل سهند مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

هتل سهند 2

هتل خورشید تابان مشهد :

هتل 4 ستاره خورشید تابان مشهد در سال 1393 در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است.هتل در مجموع از 75 اتاق تشکیل شده است. این هتل در فاصله 2 کیلومتری از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فاصله فرودگاه تا این هتل 15 دقیقه تا ایستگاه راه آهن 20 دقیقه و تا ترمینال 10 دقیقه می باشد.

هتل خورشید تابان مشهد

امکانات هتل خورشی تابان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، تاکسی سرویس، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، اعلام حریق، فضای سبز، رو سرویس، لاندری، آسانسور، اینترنت در لابی و واحد و...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.