هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های آنتالیا




هتل لارا پارک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا پارک آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق تشکیل شده است. هتل لارا پارک 8 کلیومتر از فرودگاه آنتالیا و 12 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل با ساحل اختصاصی خود ۲۰۰ متر فاصله دارد همچنین از یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی نیز برخوردار می باشد.

 _لارا_پارک_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لارا پارک آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، اتو کشی، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر سرباز، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لارا_پارک_آنتالیا_4.jpg

 

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره ای سی گرین پالاس آنتالیا در منطقه Kundu که با انبوه درختان نخل زیبا احاطه شده و در کنار ساحل دلچسب دریای مدیترانه واقع شده است این هتل ۵ ستاره و لوکس از موقعیت بسیارخوب جغرافیایی برخوردار می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 امکانات هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا:

هتل ای سی گرین پالاس دارای اتاق های مجلل و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. اتاق ها در اندازه های متفاوت و با رنگ هایی گرم و دلچسب طراحی و تزئین شده است . اتاق هایی بزرگ با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، ارائه خبرنامه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل ای سی گرین پالاس می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد. برای خوردن ناهار و شام سری به رستوران هتل ای سی گرین پالاس زده و از غذاهای بی نظیر و فوق العاده آن لذت ببرید.همچنین در بار موجود در هتل می توانید انواع نوشیدنی را امتحان کنید.

کارکنان این هتل ۵ ستاره شبانه روز آماده پذیرایی و ارائه خدمات به میهمانان محترم تور آنتالیا می باشند تا رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامتشان جلب نماید. مهمانانتور آنتالیا می توانند از امکاناتی نظیر ماساژ و حمام ترکی در مرکز آب گرم استفاده نمایند، کودکان نیز می توانند با سرسره بازی آبی، بازی و شرکت در باشگاه کودکان سرگرم شوند. تمام میهمانان تور آنتالیا از ساحل و ورزشهای متعدد آبی آن لذت خواهند برد. تماشای نمایش در آمفی تئاتر به میهمانان توصیه می شود.از فعالیت های ورزشی هتل ای سی گرین پالاس می توان به تنیس ،مرکز بدنسازی ،بیلیارد ، پینگ پنگ ، کوه نوردی ، موج سواری ، کانو ، بولینگ ، اسکواش و مینی گلف اشاره کرد.هتل خدمات دیگری از جمله خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ،آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، فکس و کپی و مرکز تجارت به مهمانان و گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

هتل مردان پالاس آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Mardan Palace Hotel

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا Antalya Mardan Palace Hotel در سال 2009 میلادیدر زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.این هتل در سال 2013 بازسازی شده است.

-مردان-پالاس-آنتالیا.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-1.gif

امکانات و تصاویر هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)، 10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

-مردان-پالاس-آنتالیا-6.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-5.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-7.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-3.gif

هتل آدم و حوا آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adam & Eva Hotel

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا Antalya Adam & Eva Hotel در سال 2006 میلادی در منطقه بلک احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 کیلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-4.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

-آدم-و-حوا-5.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96

تور آنتالیا مرداد 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا نوروز 97


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.