هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های مشهد

هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیم بها و برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 

 

 هتل 4 ستاره آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد در خیابان شیرازی احداث شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آزادی_مشهد.jpg

 

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، آتلیه عکاسی، صندوق امانات، لابی، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

_آزادی_مشهد_1.JPG


هتل دانش مشهد

danesh1.jpg

هتل دانش مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا،خیابان دانش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم مطهر 10 دقیقه می باشد.این هتل دارای 20 اتاق و 40 تخت بوده و با کادری مجرب آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور مشهد می باشد.

danesh4.jpg

danesh3.jpg

امکانات هتل دانش مشهد:

رستوران،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ، صندوق امانات ، پارکینگ ، رستوران ، خشکشویی، حمل و نقل به حرم و...از جمله امکانات هتل دانش مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

danesh2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل حیات شرق مشهد

هتل حیات شرق مشهد یا همان نام قدیمی آن هتل سارا مشهد یکی از هتل آپارتمان خوب و تمیز شهر مشهد می باشد . این هتل 3 ستاره در خیابان نواب صفوی در فاصله 15 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا ( ع ) واقع شده است و همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، 11 دقیقه تا راه آهن فاصله دارد . یکی از مهم ترین مزایای اقامت در این هتل نزدیکی هتل با مکان های محبوب و دیدنی شهر مشهد از جمله : بازار رضا ، آرامگاه فردوسی ، کوه سنگی ، سرزمین موج آبی می باشد . این هتل آپارتمان لوکس دارای 305 باب اتاق مجهز به بهترین امکانات می باشد که همگی این اتاق ها شامل : تخت ، مینی یخچال ، تلویزیون ، حمام و لوازم بهداشتی و... می باشد . هتل دارای رستوران همراه با غذاهای خوب و سنتی ایرانی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور مشهد می باشد .

hotle-hayat-shargh-mashhad.jpg

تصاویر و دیگر امکانات هتل حیات شرق مشهد :

پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، اینترنت ، نمازخانه ، خشکشویی ، پارکینگ ، لانداری ، فضای بازی اتاق کودکان و...

hotle-hayat-shargh-mashhad2.jpeg

hotle-hayat-shargh-mashhad3.jpeg

hotle-hayat-shargh-mashhad1.jpeg

جهت رزرو تور مشهد با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 96

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد نوروز 97




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.