هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل پارک رویال استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Park Royal Hotel

هتل 4 ستاره پارک رویال استانبول Istanbul Royal Park Hotel در سال 2010 میلادی در مرکز قسمت اروپایی استانبول و در منطقه تکسیم استانبول بنا شده است.تور استانبول در فاصله 300 متری این هتل ایستگاه مترو میدان تقسیم قرار گرفته است.فاصله این هتل با مرکز شهر کمتر از 1.5 کیلومتر می باشد.تور استانبول از این هتل هر روز سرویس برای منطقه تاریخی سلطان احمد آماده می باشد. اتاق های این هتل دارای عایق صدا هستند و هتل رویال پارک در 5 طبقه و در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است.تور استانبول همچنین این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند رایگان است. تور استانبول این هتل جزء گروه مجموعه هتل های کروانسرای می باشد. در این هتل خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان نیز ارایه می شود. فرودگاه آتاتورک استانبول در 20 کیلومتری هتل پارک رویال واقع شده است. اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد.جهت رزرو تور استانبول با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-پارک-رویال-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل پارک رویال استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،بار،تهویه مطبوع، خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار،فکس و کپی و...

-پارک-رویال-استانبول-1.gif

-پارک-رویال-استانبول-2.gif

-پارک-رویال-استانبول-3.gif

جهت رزرو تور استانبول و مطمئن شدن از بهترین قیمت تور با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آلزر استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Alzer Hotel

هتل آلزر استانبول Istanbul Alzer Hotel یک از هتل های 4 ستاره می باشد و در سال 1989 میلادی در روبروی مسجد کبود شهر استانبول بنا شده. این هتل در 6 طبقه و از 22 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را برای مسافران تور استانبول رقم می زند.ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد. در این هتل یک صرافی هم برای راحتی حال مسافران تور استانبول وجود دارد،پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. این هتل به دریای مرمره استانبول مشرف می باشد. در سال 2008 میلادی این هتل به طور کامل بازسازی شده است.

-آلزر-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران بین امللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، اینترنت بی سیم، صندوق امانات دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های دارای عایق در برابر صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، سرویس نگهداری از کودکان و...

-هتل-آلزر-استانبول.gif

-هتل-آلزر-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرسیما استانبول star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Istanbul Arsima Hotel

هتل آرسیما استانبول Istanbul Arsima Hotel با درجه بندی هتل های 4 ستاره است و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول درب های خود را به روی گردشگران تور استانبول گشود. فاصله هتل آرسیما استانبول از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد.پذیرش این هتل دارای پشتیبانی 24 ساعته است.هتل آرسیما در 6 طبقه و با 35 اتاق زیبا،مدرن و تمیز آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.از امکانات اولیه اتاق های هتل می توان به اینترنت پرسرعت بی سیم ، حمام مجزا برای اتاق ها،تلویزیون ال سی دی,مینی بار و... اشاره کرد. فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند کاخ توپکاپی،موزه اوتامان،برج گالاتا و... نزدیک بوده همچنین فاصله هتل تا میدان تکسیم (تقسیم) حدود 900 متر میباشد. در این هتل یک صرافی برای دسترسی آسانتر میهمانان و مسافران تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای و حمام ترکی برای راحتی میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند. همچنین میهمانان هتل آرسیما استانبول می توانند از کافه بار لابی هتل با انواع نوشیدنی های بین المللی لذت ببرند.

-آرسیما-استانبول-1.gif

سایر امکانات تصاویر و عکس های هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، حمام سنتی ترکی وسونا  بخار، ماساژ و... .

-هتل-آرسیما-استانبول-.gif

-هتل-آرسیما-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سمیر دلوکس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Samir Deluxe Hotel

هتل سمیر دلوکس استانبول Istanbul Samir Deluxe Hotel یکی از هتل های 4 ستاره استانبول ترکیه است که در سال 1998 در منطقه تاریخی و توریستی، منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 40 اتاق شامل 8 اتاق سینگل،32 اتاق دابل آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. مسجد ایاصوفیه،کاخ عثمانی توپکاپی و مسجد آبی در فاصله 20 دقیقه ای بصورت پیاده روی و 4 دقیقه ای به وسیله تراموا می باشند. اتاق های هتل سمیر دلوکس استانبول دارای تهویه مطبوع،تلویزیون ماهواره ای و اینترنت بی سیم رایگان،مینی بار،میز کار می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند از صرف غذاهای محلی در رستوران و نوشیدنی های سرد و گرم کافه بار هتل لذت ببرند. بازار بزرگ استانبول در فاصله پیاده روی 10 دقیقه ای از هتل سمیر دلوکس استانبول واقع شده و ایستگاه مترو Vezneciler و ایستگاه تراموا لاللی در نزدیکی هتل قرار دارند و همچنین هتل به سایر نقاط شهر و منطقه تکسیم استانبول دسترسی مناسبی دارد. فاصله هتل سمیر دلوکس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 12 کیلومتر میباشد. هتل سمیر دلوکس استانبول یک انتخاب عالی برای مسافران تور استانبول می باشد که علاقه فراوانی به آثار تاریخی و موزه ها دارند. این هتل در سال 2016 به آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

 -سمیر-دلوکس-استانبول.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل سمیر دلوکس استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافه بار،تهویه مطبوه و سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،لاندری و خشک شویی،خدماتSPA،آسانسور،سالن برگزاری جلسات،روف گاردن و... .

-سمیر-دلوکس-استانبول-2.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-3.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-4.jpg

-سمیر-دلوکس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

تور استانبول از تبریز

تور استانبول از مشهد

تور استانبول از اصفهان

تور استانبول از تهران

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از رشت

تور استانبول نوروز 97

تور ترکیه تابستان 96

تور ترکیه مرداد 96

تور ترکیه شهریور 96

تور ترکیه نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.