هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل آسیا کیش

 

هتل آسیا کیش هتلی تک ستاره است که در بلوار خاتم کیش واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا مرکز شهر 15 دقیقه با ماشین می باشد که امکاناتی مانند سرویس و تاکسی جهت رفت و آمد به مناطق مختلف برای میهمانان تور کیش فراهم شده است.این هتل آماده پذیرایی از همه مسافران و حتی گردشگران خارجی که دارای ویزای کیش هستند،نیز می باشد.

هتل آسیا کیش 19 باب اتاق دارد که دارای 80 تخت می باشند .این اتاق ها دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند.برای آن دسته از مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت ارزان و به صرفه در کیش هستند،این هتل بهترین انتخاب می باشد.

امکانات و خدمات هتل آسیا کیش:

لابی- لاندری- کافی شاپ- صندوق امانات- اینترنت- تاکسی سرویس- سیستم اطفای حریق- رستوران- کافی شاپ- فضای سبز- تهویه مطبوع و...از جمله امکانات رفاهی هتل آسیا کیش می باشند که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش هتلی زیبا با قیمت مناسب است که در مرکز کیش و انتهای بلوار دریا واقع شده و دسترسی آسانی به اماکن تفریحی و بازارها و مراکز خرید کیش دارد.این هتل که از جمله هتل های تک ستاره کیش است،نزدیک اسکله تفریحی کیش بوده و دارای آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۰۰ نفر می باشد که هرشب با 30 درصد تخفیف برای مسافران تور کیش جنگ شبانه برگزار می کند.

هتل ققنوس کیش دارای اتاق هایی بزرگ با ظرفیت 6 نفر و همچنین اتاق های 4 و 5 تخته می باشد و برای مسافرانی که صرفا نیازمند محلی برای استراحت هستند، بسیار مناسب می باشد.از امکانات اتاق های این هتل می توان به تلویزیون ال سی دی صفحه تخت،نورگیر ،مبل،وسایل سرمایشی و گرمایشی و...اشاره کرد.این هتل برای آن دسته از مسافران تور کیش که می خواهند اقامت خوب و راحتی را در هتلی ارزان قیمت تجربه کنند،بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل ققنوس کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی و صبحانه رایگان،سیستم اطفای حریق ، فضای سبز و...از جمله امکانات این هتل می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از همه این امکانات بهره مند شده و سفر خوب و لذت بخشی را در جزیره زیبای کیش تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در پشت بازار ونوس در زمینی به مساحت 6345 مترمربع بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز می باشد و با توجه به قیمت مناسب خود هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . فاصله هتل ونوس تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن،تهویه مطبوع و مبلمان می باشند.

از امکانات هتل ونوس کیش می توان به کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گشت سیاحتى جزیره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس و ... برای میهمانان تور کیش اشاره نمود.

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود. این هتل از مراکز خرید کمی دور است از این رو برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش سرویس بازار را فراهم کرده است.  این هتل در نزدیکی برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و ... برای میهمانانتور کیش می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش جزء هتل های 3 ستاره کیش محسوب می شود و از نظر بازار و ساحل خلیج فارس در موقعیت خوبی واقع شده است. صبحانه و ناهار و شام در این هتل برای مسافران تور کیش فراهم است. از امتیازات این هتل می توان به استقبال فرودگاهی و تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها اشاره نمود.

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.