هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب  جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل  گردشگران عزیز تور کیش  که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

  •  

  • هتل بین المللی پارمیس کیش

    هتل بین المللی پارمیس کیش از سال 1385 تاسیس شد و یکی از پرخواهان ترین هتل های پنج  ستاره کیش می باشد. این هتل از مدرن ترین و پیشرفته ترین  هتل های جزیره  است، که در لوکیشنی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی می باشد.هتل بین‌المللی پارمیس کیش  از لحاظ کیفیت سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعیت مکانتی هتل،  و برخوردار بودن از امکانتی رفاهی با کیفتی عالی و بیشتر طرفدارن تور کیش  زیادی را از بین هتل های بین المللی کیش به خود جلب نموده است .

    امکانات رفاهی هتل بین المللی پارمیس کیش:

    هتل پارمیس  خدماتی را برای مسافران  تور کیش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت،خدمات رایگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع میوه  در عصر و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد. این  هتل  دارای چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهای ایرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شیک  دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى ، استخر و سونا و جکوزی  می باشد. 

     

هتل ایران کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel با درجه بندی 5 ستاره یکی از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1393 در فضایی به مساحت 12.000 متر مربع در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل با 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش می باشد.هتل بین المللی ایران کیش با مراکز تجاری کیش نظیر بازارهای پردیس 1 و 2،مرکز تجاری کیش،بازار پانیذ و... 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های جزیره کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر کیش می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت بی سیم وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیشاست که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده  (VRF)می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 -ایرا-کیش.gif

-ایران-کیش-1.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

-ایران-کیش-2.gif

-ایران-کیش-3.gif

-ایران-کیش-4.gif

-ایران-کیش-5.gif

-ایران-کیش-7.gif

 

هتل شایان کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره قدیمی جزیره است و این هتل در فضایی به مساحت 55000 متر مربع روبروی بزگترین اسکله تفریحی جزیره کیش واقع شده است،این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 195 اتاق و سوییت تشکیل شده است.هتل شایان کیش در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی کیش نظیر بازار ونوس،مرکز تجاری کیش،بازار زیتون،اسکله تفریحی و... می باشد.هتل شایان کیش از سال 1388 به مجموعه هتل های پارس افزوده شد.

-شایان-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل شایان کیش

رستوران با انواع غذاهای دریای و فرنگی،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ترانسفر فرودگاهی،خدمات تحویل بار و چمدان،یخچال،تلویزیون،سالن ورزشی،اینترنت بی سیم و...

-شایان-کیش-1.gif

-شایان-کیش-2.gif

-شایان-کیش3.gif

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.