هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

جاذبه های گردشگری کیش

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و بسته  به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد و لحظات شادی را توریست های تور کیش بر روی اب به ارمغان خواهد اورد. برای استفاده از فلای بورد کیش هیچ نگرانی برای کسانی که تا به حال تجربه این ورزش را نداشته اند 30 دقیقه اموزش داده خواهد شد. 

 

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش  در این ورزش مهیج  فرد با طناب فنر دار از ارتفاع به سمت زمین سقوط آزاد میکند اما لحظاتی قبل از رسیدن به زمین توسط طناب متصل شده به فرد از برخورد به زمین جلوگیری می شود.در این بازی تمام اصول ایمنی رعایت شده است . بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی پرش با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر اوج هیجان و اشتیاق را تجربه خواهید کرد. در استفاده از بانجی نیازی به آموزش های قبلی نیست و مسافران تور کیش کافیست روی سکو بروند  و با راهنمایی مربی و تصمیم خودشا ن به سمت زمین سقوط آزاد کنند. در این بازی بیماران قلبی و خانم های باردار حق استفاده این بازی را ندارند.دربانجی جامپینگ کیش حتی کسانی با جرات که از  پله ها بالا رفتند زمانی که ارتفاع را دیدند انصراف داده اند. این مجموعه در خاور میانه بی همتا ست و به مسافران تور کیش توصیه می شود این بازی را از دست ندهند.

 

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی ازجاذبه های جذاب و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد. این بوستان در زمینی به مساحت 2 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا شده است. در این بوستان علاوه بر نگهداری از آهو حیوانات دیگری نظیر روباه ، میمون ، گوزن و حتی برخی از پرندگان نیز نگهداری می شوند. اما آهوها بدون نگهداری در قفس و به صورت آزاد در اینجا نگهداری می شوند. بوستان آهوان کیش برای کودکان وسایل بازی فراهم کرده است. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

کلبه هور کیش

hurkish1jpg.jpg

در غربی ترین منطقه جزیره زیبای کیش کلبه ای دیده می شود که  دماغه شکل می باشد و به کلبه هور نام گذاری شده است. در این کلبه قدیمی آبزیان متعددی از جمله سرخو ، هامور ، سنگسر ، انوع مختلف صدف ها و لاک پشت ها و ..... به چشم می خورد و گردشگران تور کیش که به ماهیگیری علاقه دارند می توانند در روزهایی که وزش باد کمتر است به این منطقه سفر کنند و اوقات خوش و خاطره انگیزی را سپری کنند. کلبه هور کیش برای توریست های تور کیش دارای  فضای سبز ، آلاچیق ، نیمکت ، باربیکیو و نورافکنهای بزرگ که جلوه خاصی به این منطقه دیدنی داده است می باشد. همچنین در 200 متری ساحل این کلبه لنجی که 10 سال قبل به گل نشسته جلوه خاصی به این منطقه داده که نماد اشتغال گذشته بومیان کیش همان ماهیگیری می باشد. 

hurkish2jpg.jpg

hurkish3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پاراسل و تیوب سواری کیش

parasel1jpg.jpg

درباره پاراسل و تیوب سواری کیش

یکی از پرهیجان انگیزترین ورزش های آبی برای گردشگران تور کیش چتر بازی یا همان پاراسل در بالای آبهای جزیره زیبای کیش می باشد. این ورزش به اینگونه می باشد که گردشگران تور کیش به واسطه یک قایق به سرعت کشیده می شوند تا زمانی که ارتفاع بگیرند. گردشگران تور کیش علاوه بر اینکه لذت و هیجان وصف ناپذیری به دست می آورند شاهد و ناظر زیبایی های جزیره کیش از همان ارتفاع بالا می شوند و آرامش خاصی را از دیدن آب های خلیج فارس و اطراف آن به دست می آورند.

دیگر تفریحات جزیره در این زمینه :

شاتل ، بانانا ، خفاش سواری و یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد که تیوب های بادی توسط یک قایق کشیده می شوند و گردشگران تور کیش به اوج لذت می رسند.

 parasel3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.