هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_2.jpeg

درباره هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش در زمینی به مساحت 2 هکتار در سال 1379 ساخته و در سال 1394 بازسازی شد . معماری این هتل 2 ستاره بصورت ویلاهای یک طبقه و مجزا ساخته شده که به همین دلیل راحتی و آسایش مسافران را دو چندان کرده است . این هتل در نزدیکی پلاژ بانوان ، بولینگ مریم و صدا سیما واقع شده است . هتل دارای خدماتی نظیر : باغ ، فضلی سبز ، کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی ، پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس ، پارکینگ ، رستوران و کافی شاپ ، ماهواره و تلویزیون ، خشکشویی ، گشت سیاحتی جزیره کیش و... می باشد . با انتخاب این هتل یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد . زیرا از لحاظ هزینه مقرون بصرفه ، از لحاظ آسایش تمامی امکانات فراهم و با توجه به موقعیت خوب هتل نسبت به مراکز تفریحی کیش یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود .

_اسپادانا_کیش_1.jpeg

_اسپادانا_کیش_1.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

 

هتل خاتم کیش star.gifstar.gifstar.gif Khatam hotel kish

هتل خاتم کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد که در نزدیکی  بازار عرب های کیش واقع شده و گردشگرانتور کیش که  به دنبال هتل ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و از فضایی ویلایی برخوردار می باشد. اتاق های این هتل، شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار و پنج تخته می باشد. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت خواب  وفضایی بسیار مناسب برای رفاه میهمانان و مسافران عزیز مهیا شده است. هتل خاتم کیش خاص خانواده های سپاه است که گردشگرانتور کیش می توانند در این هتل اقامت کرده و خاطره بسیار خوشی را تجربه نمایند.از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز، یخچال، سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، مبلمان ،کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه، سالن کنفرانس،پارک کودکان،سالن ورزشی،صندوق امانات اختصاصی و ...اشاره کرد. این هتل دارای  یک دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی مانند امیر چخماق مجتمع و آتشکده زرتشتیان می باشد.
-خاتم-1.gif

-خاتم-3.gif

-خاتم-4.gif

-خاتم-5.gifجهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سان رایز کیش z.gifz.gifz.gif  Hotel Sunrise Island

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های 3 ستاره در سال 1383 در4 طبقه با 2400 متر مربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 به بهره برداری رسید، از لحاظ مرکزیت و دسترسی، این هتل بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند از مراکز خرید جزیره دیدن کنند. هتل سان رایز کیش با دارا بودن کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیزتور کیشمی‌باشد.این هتل برای مسافرانی که می خواهند در چند قدمی دریا و یا در نزدیکی مراکز خرید باشند مناسب نیست. چون در مرکز جزیره  قرار گرفته است اما دسترسی خوبی به بازار پردیس دارد. این هتل دارای 49 واحد اقامتی است که سوییت‌های آن هرکدام دارای یک سرویس بهداشتی داخل هال و پذیرایی و یک سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب هستند. همچنین رستوران و کافی شاپ و کافه سنتی این هتل با ارائه بهترین خدمات، آماده سرویس دهی به مهمانان عزیزتور کیش هستند.

امکانات هتل سان رایز کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، بیلیارد،سالن کنفرانس،پارک کودکان ،آژانس خدمات مسافرتی،سالن ورزشی،صندوق امانات خصوصی،تاکسی سرویس و...میباشد.

-سان-رایز1.gif

-سان-رایز2.gif

-سان-رایز3.gif

-سان-رایز-4.gif

-سان-رایز5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لوتوس کیش

lotus1.jpg

هتل لوتوس کیش در سال 1383افتتاح شده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل 4 ستاره با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع مورد بهره وری قرار گرفته است. و این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

lotushotel.jpg

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابی، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز،  تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و ... 

lotus2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.