هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

مراکز خرید کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع در 2 طبقه بنا گردید. این بازار از 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و زمینه فعالیت غرفه‌ها بیشتر پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و مشاور املاک می باشد. در بازار ونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ برای استراحت گردشگران تور کیش وجود دارداین بازار در نزدیکی بازار مریم قرار دارد.

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در سال 1379 در زمینی به وسعت 11.000 متر مربع احداث گردید. این مرکز خرید بیش از 400 واحد تجاری و چندین کافی شاپ و رستوران گردان را شامل می شود که علاوه بر خرید برای استراحت و تفریح گردشگران تور کیش نیز مناسب است همچنین جزء یکی از بزرگترین بازارهای جزیره محسوب می شود.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ می باشد که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه, مواد غذایی , موبایل و تجهیزات رایانه ای، آژانس املاک و ... فعالیت دارند. قیمت اجناس در این مرکز نسبتا بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال 1377 در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری بنا گردید و شروع به فعالیت نمود. نمای شیشه ای زیبا و فضای با طراوت اطراف آن با توجه به قیمت های مناسب اجناس نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است. یکی از موارد مورد توجه در این مرکز خرید ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است.

اکثر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.  در این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه آن چند رستوران برای پذیرایی از گردشگران تور کیش وجود دارد .

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.