هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

 

 

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

 

 

 

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

 

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا ( 5 ستاره) یکی از هتل های ساحلی منطقه زیبا و خوش آب و هوای سیده است که توسط طبیعتی بکر و سر سبز احاطه گردیده و از پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی برخوردار می باشد . هتل توران پرنس آنتالیا با در اختیار داشتن بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی به اقامتگاهی منحصر به فرد تبدیل شده و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار دارد .موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۷۵ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل توران در مجموع ۵۹۲۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اقامتی به مفرح و آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم کرده و دارای طراحی و چیدمان مدرن و فضایی رویایی می باشد . چیدمان و رنگ هایی که در این اتاق های مجلل به کار رفته است محیط آن را مطبوع و دلنشین کرده و خستگی فعالیت روزانه را از تن گردشگران تور آنتالیا هتل دور می کند.

 

 

امکانات هتل توران پرنس ورلد آنتالیا:

زمین تنیس ، مینی گلف ، میز بیلیارد ، پینگ پنگ ، اسکواش ، باشگاه ورزشی پیشرفته ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، استخر کودک ، ورزش های آبی ، پارک و سرسره های آبی متعدد ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، پذیرش و تحویل ۲۴ ساعته ، صرافی ، آسانسور ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، پرستار کودک ، پزشک و خدمات درمانی ، اتاق بازی ، زمین بازی ،  شهر بازی ، سالن کنفرانس ، بار ، دیسکو ، کافه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران های مجهز ، بوفه مجلل صبحانه ، محوطه حمام آفتاب با تجهیزات کامل ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود. گردشگران با انتخاب این هتل توران پرنس ورلد آنتالیا سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

 

 

 هتل ساتورن پالاس آنتالیا  

 

 

هتل ساتورن پالاس آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا در سال 2007 ساخته شده است که از موقعیت ساحلی برخوردار می باشد . هتل مدرن ساتورن پالاس یکی از با شکوه ترین هتل های لارا ست که با استقبال بی نظیر گردشگران تور آنتالیا مواجه است . این هتل دارای 221 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت جکوزی دار می باشد و رنگ آمیزی اتاق ها روشن و شاد می باشد و مناسب با سلیقه گردشگران است. ساختمان و معماری ویژه و طراحی داخلی آن بر زیبایی و عظمت هتل افزوده و رعایت اصول هتلداری و به کارگیری بهترین پرسنل خدماتی ، کامل ترین امکانات رفاهی و لوکس ترین وسایل مدرن جهت تزیین فضای داخی و خارجی ، دلیلی موجه برای برتری هتل می باشد . محوطه هتل نیز با استخر و باغچه هایی سبز و پر نشاط زیبا سازی شده است تا فضایی چشم نواز را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم نماید . در این هتل رضایت و نظر میهمانان حرف اول را می زند پس تمام تلاش هتل نیز در جهت جلب رضایت مسافرانیست که این هتل را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند .

 

 

امکانات هتل ساتورن پالاس آنتالیا:

شنا  و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تور آنتالیا تدارک دیده شده است . رستوران اصلی هتل که بنا به شرایط جوی ، گاهی سرپوشیده و گاهی روباز از میهمانان پذیرایی می کند ، اما دو رستوران آلاکارت همراه با چهاربار نیز در هتل موجود است که انواع نوشیدنی و غذاهای بین المللی را سرو و در اختیار گردشگران قرار می دهد . علاوه بر این ، تجهیزات پزشکی ، خدمات شستشوی لباس ، پرستارو سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش و بسیاری امکانات تفریحی دیگردراین هتل مجهز، به توریستان آنتالیا ارائه می شود.

 

 

هتل بلیس آنتالیا

 

 هتل بلیس 5 ستاره آنتالیا در کنار دریای مدیترانه در منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل در سال 1992 ساخته و درسال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و در بهار سال 2014 چیدمان و طراحی جدید آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.هتل بلیس دارای ساحل اختصاصی می باشد و این هتل 5 ستاره در مجموع 556 اتاق دارد و دارای یک محوطه بزرگ پوشیده شده از درختان نخل می باشد.

 

امکانات اتاقها:

فضاهای اقامتی هتل بلیس بسیار زیبا و مدرن تزئین شده اند و مجهز به اینترنت WiFi رایگان ، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش پارکت هستند. هر اتاق یک بالکن مجزا ، یک فضای نشیمن و یک تلویزیون با صفحه تخت دارد. خدمات سرو خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

 

 

 

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

5 استخر روباز ، یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده ،حمام ترکی،سونا دارد. 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزا فروشی در طول روز به مهمانان تور آنتالیا خدمات می رسانند. در اینجا همچنین می توانید از حضور در پارک حیات وحش  مرکز اسبدوانی هتل و در کنار اسب ها لذت ببرید. پیلاتس ، بازی های مرتبط ، والیبال ، تنیس و فوتبال در این هتل در دسترس مهمانان است و ماساژ و امکانات سونا در کنار خدمات ویژه ی پذیرش و حمل و نقل فرودگاهی با هزینه ی اضافی در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار میدهد و مسافران باانتخاب هتل بلیس آنتالیا سفر خوشی را سپری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل فانتازیا کمر آنتالیا

هتل فانتازیا کمر در منطقه گردشگری کمر در آنتالیا واقع شده است . این هتل 5 ستاره با زیر بنایی حدود ۶۵ هکتار در منطقه کمر  و در سال 2005 افتتاح شده است.برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی و پلاژ اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز هتل فانتازیا دلوکس کمر است . این هتل شیک ۵۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  و ۱۰ کیلومتر از مرکز کمر فاصله داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل فانتازیا کمر دارای 349 اتاق می باشد که نظیر اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت جونیور ،سوئیت دلوکس،اتاق مخصوص افراد سیگاری است . تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و تمامی اتاق ها دارای روم سرویس ،تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و بالکن اختصاصی می باشد.

 

امکانات هتل فانتازیا کمر آنتالیا : 

 

شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تدارک دیده شده است . خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز با محوطه شیرجه ، سونا و جکوزی ، موج سواری ، قایق رانی ، پینگ پنگ ، بیلیارد تنیس ، بولینگ ، پرتاب دارت ، سولاریوم ، و آموزش غواصی ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخارسالن زیبایی ، باشگاه کودکان ، اجرای برنامه های سرگرم کننده و رقص و شادی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل فانتازیا کمر آنتالیا

هتل فانتازیا کمر در منطقه گردشگری کمر در آنتالیا واقع شده است . این هتل 5 ستاره با زیر بنایی حدود ۶۵ هکتار در منطقه کمر  و در سال 2005 افتتاح شده است.برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی و پلاژ اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز هتل فانتازیا دلوکس کمر است . این هتل شیک ۵۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  و ۱۰ کیلومتر از مرکز کمر فاصله داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل فانتازیا کمر دارای 349 اتاق می باشد که نظیر اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت جونیور ،سوئیت دلوکس،اتاق مخصوص افراد سیگاری است . تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و تمامی اتاق ها دارای روم سرویس ،تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و بالکن اختصاصی می باشد.

 

امکانات هتل فانتازیا کمر آنتالیا : 

 

شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تدارک دیده شده است . خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز با محوطه شیرجه ، سونا و جکوزی ، موج سواری ، قایق رانی ، پینگ پنگ ، بیلیارد تنیس ، بولینگ ، پرتاب دارت ، سولاریوم ، و آموزش غواصی ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخارسالن زیبایی ، باشگاه کودکان ، اجرای برنامه های سرگرم کننده و رقص و شادی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل فانتازیا کمر آنتالیا

هتل فانتازیا کمر در منطقه گردشگری کمر در آنتالیا واقع شده است . این هتل 5 ستاره با زیر بنایی حدود ۶۵ هکتار در منطقه کمر  و در سال 2005 افتتاح شده است.برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی و پلاژ اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز هتل فانتازیا دلوکس کمر است . این هتل شیک ۵۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  و ۱۰ کیلومتر از مرکز کمر فاصله داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل فانتازیا کمر دارای 349 اتاق می باشد که نظیر اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت جونیور ،سوئیت دلوکس،اتاق مخصوص افراد سیگاری است . تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و تمامی اتاق ها دارای روم سرویس ،تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و بالکن اختصاصی می باشد.

 

امکانات هتل فانتازیا کمر آنتالیا : 

 

شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تدارک دیده شده است . خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز با محوطه شیرجه ، سونا و جکوزی ، موج سواری ، قایق رانی ، پینگ پنگ ، بیلیارد تنیس ، بولینگ ، پرتاب دارت ، سولاریوم ، و آموزش غواصی ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخارسالن زیبایی ، باشگاه کودکان ، اجرای برنامه های سرگرم کننده و رقص و شادی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.