هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های آنتالیا

هتل بایا آنتالیا

هتل 5 ستاره بایا در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا و در میان انبوه درختان ساخته شده است این هتل زیبا و مدرن با طراحی زیبا و محیطی آرام بخش و فعالیتها و جاذبه های زیاد خود، ‌برای زوجها و خانواده هایی که بدنبال یک تعطیلات فراموش نشدنی هستند ایده آل می باشد. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی تور آنتالیا و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل بایا آنتالیا:

هتل بایادارای  اتاق های ۲ تخته ، استاندارد واتاق های خانوادگی می باشد  که مجهز به تلویزیون ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ،تهویه متبوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد . فضای داخلی هتل، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تور آنتالیا تبدیل شده است. کارکنان مهربان و با دقت هتل بایا آنتالیا، آماده خدمت رسانی می باشند. این هتل روزنامه ، مغازه ، گاوصندوق و خدمات ورود و ترخیص سریع مسافر تور آنتالیا را ارائه می دهد و این اطمینان را به مهمانان تور آنتالیا می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 این تفریحگاه ۵ ستاره در کنار ساحل زیبای مدیترانه با تجهیزات مدرن واقع گردیده است و امکاناتی نظیر ورزشهای آبی،‌ بازیهای مختلف، رستورانها و تریا های متعدد،‌ مرکز آبگرم و بسیاری امکانات دیگر برای لذت بردن و آرامش فراهم آورده است. پرسنل هتل بایا آنتالیابا رویی خوش و استقبالی گرم از شما مسافران تور آنتالیا اوقات خاطره انگیزی را برای شما تدارک دیده اند.

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل 5 ستاره لیماک آرکادیا آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 444 اتاق دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر و با مرکز  شهر آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد .هتل لیماک آرکادیا در اسکله موکی منطقه ساحلی، توریستی و زیبای بلک قرار دارد که مسافران تور آنتالیارا به خود جذب میکند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_3.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا_2.jpg

_لیماک_آرکادیا_آنتالیا.jpg


هتل تایتانیک بیچ آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Titanic Beach Hotel

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ آنتالیا Antalya Titanic Beach Hotel در سال 2003 میلادی در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا ترکیه در ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در 9 طبقه و در مجموع با 580 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-2.gif

امکانات و تصاویر هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت بی سیم،بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ،تهویه‌ مطبوع،سیستم گرمایش،جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپر مارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

_تایتانیک_بیچ_آنتالیا_1.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-5.gif

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adora Golf Resort Hotel

هتل 5 ستاره آدورا گلف ریزورت آنتالیا Antalya Adora Golf Resort Hotel در سال 1992 میلادی در منطقه ساحلی بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع 500 اتاق دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 39 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 کیلومتر می باشد. در بنای اصلی این هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن در نظر گرفته شده و بقیه ی اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد.سه رستوران بین المللی و 5 بار این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل در حدود یک کیلومتری مرکز گلف ترکیه واقع شده است.این هتل در سال 2010 بازسازی شده است.

-آدورا-گلف-آنتالیا.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، آرایشگاه، عکاسی، کپی و فکس، تهویه مطبوع، گاو صندوق، خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، سالن آمفی تئاتر، رنت کار،موسیقی زنده، اینترنت پر سرعت بی سیم، زمین گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن ورزشی،اسکی روی آب، موج سواری، پارا شوت، جت اسکی، قایق سواری،اسکواش، ایروبیک، سالن بازی،شهر بازی کودک، فوتبال، والیبال ساحلی، بسکتبال،پینگ پنگ،بیلیارد،حمام آفتاب مجزا و...

-ادورا-گلف-آنتالیا.gif

-آدورا-گلف-آنتالیا-3.gif

-آدورا-گلف-آنتالیا-2.gif

-آدورا-گلف-آنتالیا-1.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا مرداد 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا نوروز 97

هتل های قشم

هتل بهشت قشم .gif.gif.gif Qeshm Behesht Hotel

هتل بهشت قشم یکی از هتل های 3 ستاره خوب جزیره قشم است و در سال 1383 در بهترین قسمت شهر قشم بنا شده است. این هتل با 2 طبقه و تعداد 70 اتاق مختلف تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. هتل بهشت قشم به مراکز تجاری،تاریخی و توریستی قشم مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر،قلعه پرتغالی ها،بازار سنتی قشم بسیار نزدیک بوده و فاصله هتل بهشت قشم تا فرودگاه جزیره حدود 53 کیلومتر می باشد. رستوران هتل بهشت قشم یکی از بهترین رستوران های جزیره است و با انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-بهشت-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل بهشت قشم

پذیرش تمام وقت،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،رستوران،کافی شاپ،اینترنت رایگان بی سیم،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و... .

-بهشت-قشم-1.gif

-بهشت-قشم-2.gif

-بهشت-قشم-3.gif

قوانین هتل بهشت قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

هتل شمس قشم .gif.gif.gif Qeshm Shams Hotel

هتل شمس قشم یکی از هتل های 3 سه ستاره جزیره قشم است و با وسعت 1400 متر مربع در قسمت سواحل غربی جزیره و نزدیک به دریا واقع شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 19 اتاق تمیز آماده استقبال از گردشگران تور قشم می باشد. هتل شمس قشم به مراکز تجاری جزیره قشم مانند بازار ستاره،فردوسی،پاساژ پردیس و بازار مرجان و خلیج نزدیک بوده و حدود 500 متر فاصله دارد. رستوران و کافی شاپ هتل شمس با انواع غذاهای محلی و دریایی و نوشیدنی ها از مسافران تور قشمپذیرایی میکنند. فاصله هتل شمس قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 40 کیلومتر می باشد.

 -شمس-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شمس قشم

پذیرش شبانه روزی،رستوران،کافی شاپ،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،اینترنت بی سیم رایگان،پارکینگ،خودپرداز،یخچال و...

-شمس-قشم-1.gif

-شمس-قشم-2.gif

-شمس-قشم-3.gif

 

قوانین هتل شمس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر نه 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.


هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشممی باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم پاییز 96

تور قشم مهر 96

تور قشم آبان 96

تور قشم آذر 96

تور قشم نوروز 97

هتل های ستاره کیش

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانانتور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لوتوس کیش :

Staaar.gifStaaar.gifStaaar.gifStaaar.gif

_لوتوس_کیش.jpg

 

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابی، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز،  تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .


هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96

تور کیش مهر 96

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

هتل های مشهد

هتل 4 ستاره زمرد مشهد :

هتل 4 ستاره زمرد مشهد در خیابان امام رضا و در جوار حرم مطهر رضوی احداث شده است. مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

هتل زمرد1

امکانات هتل زمرد مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت در اتاق و لابی، آسانسو، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، چایخانه، سالن کنفرانس، اعلام حریق و...

هتل زمرد 2

هتل زمرد4

هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت کودکان زیر سه سال رایگان، کودکان سه تا پنج سال نیم بها و برای کودکان بالای پنج سال هزینه یک نفر بزرگسال محاسبه می گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 

هتل 4 ستاره ایران مشهد

هتل 4 ستاره ایران مشهد در خیابان شهید اندرزگو احداث شده است. این هتل در سال 1388 بازسازی شده است. هتل در مجموع132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه دارد. این هتل در فاصله تنها 5 دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد 20 دقیقه با هتل فاصله دارد. اینترنت رایگان یکی از امکانات این هتل می باشد.

_ایران_مشهد.JPG

امکانات هتل ایران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، کافی نت، فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق و...

_ایران_مشهد_1.jpg

_ایران_مشهد_2.jpg

_ایران_مشهد_3.jpg

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 96

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد پاییز 96

تور مشهد مهر 96

تور مشهد آبان 96

تور مشهد آذر 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد نوروز 97

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل رادیسون بلو پرا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Radisson Blu Pera Hotel

هتل رادیسون بلو استانبول Istanbul Radisson Blu Hotel یکی از هتل های نسبتا نوساز است که در سال 2012 میلادی در منطقه پرا شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق و سوییت زیبا آماده پذیرایی از مسافران و تجار تور استانبول می باشد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است.صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود.تونل های تاریخی استانبول 350 متر از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی مسافران تور استانبول می توانند به اماکن توریستی و تاریخی شهر استانبول همچون موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشته باشند.این هتل در طی سال پذیرای تاجران می باشد.

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل رادیسون بلو استانبول:

رستوران بین المللی، پدیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،آسانسور، گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه، بار،سیستم گرمایش، صرافی،رنت کار، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی و...

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-لابی.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-رستوران.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-استخر.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-اتاق.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند حیات استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Hyatt Hotel

 

هتل گرند حیات استانبول Istanbul Grand Hyatt Hotel یکی از هتل های لوکس 5 ستاره می باشد که در سال 1993 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 360 اتاق و سوییت مجلل و زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشند.در این هتل برای کودکان اتاق کلاب و اتاق بازی نیز در نظر گرفته شده است. هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.رستوران و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشند.پذیرش هتل به صورت شبانه روزی است. فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانیده است.

 

-گرند-حیات-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گرند حیات استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،لاندری،استخر روباز،سونا،ماساژ،اینترنت بی سیم، زمین تنیس، فروشگاه، صرافی، فکس و کپی،کافه،رنت کار،حمام سنتی ترکی و بخار و...

 

-گرند-حیات-استانبول-1.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-2.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-3.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sheraton Hotel

هتل شرایتون استانبول Istanbul Sheraton Hotel یکی از هتل های 5 ستاره معروف استانبول می باشد و در سال 1989 میلادی در محله آتاکوی مارینا شهر استانبول و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه بنا شده است.هتل شرایتون استانبول در بیش از 24 طبقه و در مجموع از 285 اتاق و سوییت زیبا و مجلل تشکیل شده است و اقامت مناسبی برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی و SPA نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند. در نزدیکی هتل شرایتون استانبول مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن ورزشی و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.این هتل در سال 2009 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-شرایتون-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شرایتون استانبول:

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش و...

امکانات ورزشی:

استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری

-شرایتون-استانبول-2.gif

-شرایتون-استانبول-1.gif

-شرایتون-استانبول-4.gif

-شرایتون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوییس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Swissotel Hotel

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 16 طبقه و در مجموع از 497 اتاق و 63 سوییت تشکیل شده است و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.هتل سوییس استانبول در سال 2001 به طور کامل و در سال 2014 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-سوییس-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... 

-سوییس-استانبول-2.gif

-سوییس-استانبول-1.gif

-سوییس-استانبول-4.gif

-سوییس-استانبول-3.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

تور استانبول پاییز 96

تور استانبول مهر 96

تور استانبول آبان 96

تور استانبول آذر 96

تور استانبول از تبریز

تور استانبول از مشهد

تور استانبول از اصفهان

تور استانبول از تهران

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از رشت

تور استانبول نوروز 97

تور ترکیه تابستان 96

تور ترکیه مرداد 96

تور ترکیه شهریور 96

تور ترکیه پاییز 96

تور ترکیه مهر 96

تور ترکیه آبان 96

تور ترکیه آذر 96

تور ترکیه نوروز 97

جاذبه های تفلیس گرجستان

قلعه ناریکالا تفلیس گرجستان Georgia Castle Narikala Tbilisi

قلعه ناریکالا تفلیس گرجستان Georgia Castle Narikala Tbilisi روی یک تپه مشرف به شهر و رودخانه واقع شده است . قلعه ناریکالا برای محافظت از شهر در سال 4 میلادی توسط صفویان ساخته شده است که برخی از قسمت های قلعه در سال 1827 در اثر زلزله تخریب شده است . این قلعه شامل دو بخش می باشد که یک بخش با دیوارهای بلند در یک تپه با ارتفاع بلند بین حمام گوگرد و باغ گیاه شناسی می باشد و در پایین آن کلیسای سنت نیکلاس وجود دارد .  این قلعه زیبا و تاریخی به قلعه مادر شهرت دارد . میهمانانتور گرجستان اگر به گرجستان سفر کردید حتما از این قلعه زیبا و تاریخی دیدن کنید .

جاذبه های باتومی گرجستان

مرکز غواصی باتومی گرجستان Georgia Diving Center Batumi

مرکز غواصی باتومی گرجستان یکی از پر هیجان ترین مکان دیدنی باتومی بشمار می رود که این امکان را دارید ساعات و اوقات خوش و پر از هیجان و خاطره را در دریای سیاه تجربه کنید که میهمانان تور گرجستان می توانند بین 1 تا 4 ساعت از غواصی در دریا لذت ببرند . اگر از قبل تجربه غواصی نداشته باشید ابتدا در قسمت کم عمق آموزش های لازم توسط مربی مجرب داده می شود و بعد از یاد گیری شما توانایی غواصی در دریا را خواهید یافت و می توانید به جستجو در عمق آب بروید . یکی از زیباترین لحظات غواصی تماشا کردن انواعی از ماهی ها ،جلبک ها و خزه های گوناگون و همچنین صدها و هزارها گونه موجودات دیگر در این آب ها وجود دارد بپردازید و همچنین با استفاده از امکانات مرکز می توانید این لحظات در عمق آب را عکاسی کنید و در خاطرات خود نگه دارید . تور گرجستان پیشنهاد می کند این مکان زیبا و دیدنی را از دست ندهید . 

مرکز غواصی باتومی گرجستان

اتاق تجهیزات مرکز غواصی باتومی گرجستان

دریاچه نوریگلی باتومی گرجستان Georgia Lake Nurigeli Batumi

دریاچه نوریگلی باتومی گرجستان در مرکز پارک قرار گرفته است و 140 متر با ساحل دریای سیاه فاصله دارد . این دریاچه زیبا دارای عمق 8 متر و سطح 5.5 هکتار در وسط پارکی به وسعت 13 هکتار واقع شده است . دریاچه نوریگلی با استفاده از آبهای زیر زمینی شکل گرفته است و یکی از مکان های محبوب و دیدنی شهر زیبای باتومی محسوب می شود و در هر فصلی از سال دارای زیبایی خاص خودش است که در آب های تمیز و شفاف دریاچه ماهی ها با انواع گوناگون موجود می باشند که افراد و ماهیگران علاقه مندان به تفریح ماهیگیری را به خود جذب می کند و در اطراف دریاچه چند مجموعه قایق رانی ، دوچرخه سواری ، باغ وحش ، پارک کودک  و … برای استراحت و لذت بردن بیشتر از این دریاچه فراهم شده است .تور گرجستانبه شما میهمانان عزیز پیشنهاد می کند که اگر به کشور گرجستان شهر باتومی سفر کردید حتما از دریاچه نوریگلی باتومی دیدن کنید . لحظات خوشی را در کنار خانواده ثبت کنید . 


دلفیناریوم باتومی گرجستان Georgia Dolphinarium Batumi

 

دلفیناریوم باتومی گرجستان Georgia Dolphinarium Batumi در سال ۱۹۷۵ زمانی که کشور گرجستان بخشی از شوروی بود ، افتتاح شد. زمانی نگذشت که دلفیناریوم باتومی در منطقه قفقاز شهرت زیادی پیدا کرد . بطوری که گرجستان را با دلفیناریوم می شناختند و نماد گرجستان میدانستند . طولی نکشید که این شهرت پیان یافت و در اواسط دهه 90 میلادی به دلیل مشکلات اقتصادی فعالیتش متوقف شد و این توقف 20سال به درازا کشید تا اینکه در سال 2011 میلادی دلفیناریوم جدید و مجهز در شهر باتومی گرجستان افتتحاح شد . این مکان دارای دو استخر می باشد که مخصوص شیرهای دریایی و دلفین هاست و همچنین آب استخر هر دو ساعت یکبار از فیلتر عبور کرده و با ازن تصفیه می شود . دارای خدمات تماشای همزمان 700 نفر نیز می باشد .


باغ گیاه شناسی باتومی گرجستان Georgia Botanical Garden Batumi

 

باغ گیاه شناسی باتومی گرجستان با وسعت 111 هکتار در 10 کیلومتری شمال بندر باتومی گرجستان واقع شده است . در سال 1880 روس آندری نیکلاویچ کراسنوف به کمک دو باغبان ماهر این مکان را بنیان گذاری کردند که بطور رسمی در سال 1912 این باغ گسترش پیدا کرد که در سال 2006 توسط آکادمی علوم گرجستان بصورت خصوصی اداره می شود . در این باغ 5000 گونه ی گیاهی وجود دارد که 1200 گونه ی آن رز است . این باغ دارای 9 قسمت گلکاری شده است که در آنها نمونه‌هایی از گل‌های مناطق هیمالیا ، غرب آسیا ، نیوزلند ، آفریقای جنوبی ، آمریکای جنوبی ، مکزیک ، استرالیا و مدیترانه دیده می شود .این باغ به 3 پارک تقسیم شده است از جمله : پارک بالایی ، پارک پایینی و پارک ساحلی . باغ گیاه‌شناسی باتومی تنها باغ گیاه‌شناسی است که دارای کلکسیون است که در این کلکسیون 2037 نوع گیه وجود دارد که شامل گونه‌هایی از میوه‌های کمیاب و در حال انقراض گرجستان است که پرورش آنها بسیار ارزشمند است . استاد مایکل سوکو می گوید : هیچ کشوری در دنیا تنوع گیاهی و جانوری گرجستان را ندارد . 

بخش های مختلف باغ گیاه شناسی باتومی :

باغ کودکان ، باغ گیاهان دارویی ، باغ سنگ ها ، باغ خانوادگی ، باغ ارکیده و آبزیان ، غرفه ی کویر ، غرفه ی گرمسیری ، موزه ی بونسای ، باغ لیلی ، تپه ی نرگس ، خانه ی گل استکانی ، باغ شکسپیر ، گردشگاه گیلاس ، مرز شرقی ، باغ شکوفه ها ، تصاویر تاریخی ، مجموعه ی تحقیقاتی و …


مطالب مرتبط :

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان پاییز 96

تور گرجستان مهر 96

تور گرجستان آبان 96

تور گرجستان آذر 96

تور باتومی تابستان 96

تور باتومی مرداد 96

تور باتومی شهریور 96

تور باتومی پاییز 96

تور باتومی مهر 96

تور باتومی آبان 96

تور باتومی آذر 96

تور تفلیس تابستان 96

تور تفلیس مرداد 96

تور تفلیس شهریور 96

تور تفلیس پاییز 96

تور تفلیس مهر 96

تور تفلیس آبان 96

تور تفلیس آذر 96

تور گرجستان نوروز 97

تور تفلیس نوروز 97

تور باتومی نوروز 97

تور گرجستان از تهران

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از اهواز

تور گرجستان از رشت

تور گرجستان از کرج

تور باتومی از تبریز

تور باتومی از تهران

تور باتومی از مشهد

تور باتومی از ارومیه

تور تفلیس از تبریز

تور تفلیس از اصفهان

تور تفلیس از شیراز

تور گرجستان 7 روزه

تور گرجستان 4 روزه

تور گرجستان 3 روزه

تور گرجستان ارزان

رزرو تور گرجستان

تور گرجستان لحظه آخری

قیمت تور گرجستان

تور گرجستان زمینی

تور گرجستان هوایی

تور گرجستان تفلیس

تور گرجستان باتومی

هتل های باتومی گرجستان

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Radisson Blu Hotel Batumi

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان Georgia Radisson Blu Hotel Batumi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان با فاصله 3 دقیقه ای از ساحل باتومی واقع شده است که در پایتخت گرجستان شهر تفلیس شعبه دیگری دارد که از مجهز ترین و محبوب ترین هتل های گرجستان محسوب می شود .هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان دارای 168 اتاق به مدرنترین امکانات می باشد که این خدمات نظیر : تخت راحتی , تلویزیون ,حمام و لوازم بهداشتی , سشوار , تن پوش و دمپایی , صبحانه در اتاق , پنجره های پانوراما همراه با نمای زیبای شهر باتومی با تصویری از کوه و دریا و... می باشد. این هتل با موقعیت مکانی خوب در نزدیکی مکان های دیدنی باتومی قرار گرفته است از جمله :برج حروف الفبا , کلیسا مریم مقدس , پیازا , موزه باستان شناسی باتومی , پارک آبی باتومی و... می باشد. یکی از قسمتهای دیگر هتل کازینو می باشد که با داشتن بازی های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای میهمانان تور گرجستان فراهم می کند . 

 _رادیسون_بلو_باتومی_گرجستان.gif

 هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , اینترنت رایگان , خدمات 24 ساعته اتاق , سالن بدنسازی , استخر سر پوشیده و روباز  , کازینو , پارکینگ , سالن کنفرانس و سالن رقص , سالن ماساژ آبگرم , خدمات خشکشویی و لباسشویی , خدمات نگهداری کودک , شاتل فرودگاهی , کارمندان چند زبانه و...  

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان8.gif

رستوران هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان2.gif

استخر هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان1.gif

سالن بدنسازی هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

هتل ایفوریا باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia euphoria Hotel Batumi

هتل ایفوریا باتومی گرجستان Georgia euphoria Hotel Batumi یکی از هتل های تازه تاسیس در سواحل دریای سیاه جز هتل های 5 ستاره گرجستان است که بهترین مکان های دیدنی شهر گرجستان در نزدیکی هتل واقع شده است که فاصله هتل ایفوریا باتومی گرجستان تا فرودگاه بین المللی باتومی 5 کیلومتر , پارک آبی باتومی 800 متر , دلفیناریوم 3 کیلومتر , کلیسا مریم مقدس 4 کیلومتر , موزه باستان شناسی باتومی 3 کیلومتر و میدان اروپا 4 کیلومتر می باشد. این هتل مجلل دارای 416  سوئیت و اتاق با امکانت کافی می باشد که خدمات اتاق ها مانند : تخت کینگ سایز , تلویزیون LCD همراه کانال های ماهواره ای , سرویس چای , حمام و لوازم بهداشتی هوراه با سرویس حوله و سشوار , مینی بار و... می باشد.برای کودکانی که در هتل اقامت دارند اتاقی در نظر گرفته شده که کودکان می توانند ساعتها با امکانات موجود در اتاق سرگرم باشند و بازی کنند . سالن کنفرانس بسیار بزرگ برای برگزاری سمینارهای مهم کاری و آموزشی بهترین انتخاب می باشد و همچنین برگزاری ضیافت و جشن های مهم زندگیتان در سالن رقص هتل یکی از بهترین انتخاب های زندگیتان خواهد بود. تور گرجستان بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در این هتل را دارند می باشد.

-ایفوریا-باتومی-گرجستان13.gif

هتل ایفوریا باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل ایفوریا باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته و خدمات 24 ساعته اتاق ها , شاتل فرودگاهی , پارکینگ , اینترنت , استخر روباز و سرپوشیده , سونا و جکوزی , آبگرم و ماساژ , اتاق بازی کودکان , سالن بدنسازی با تجهیزات کامل , رستوران همراه باغذاهای متنوع , کارمندان چند زبانه(ترکی,روسی,انگلیسی,گرجستانی) , سیستم تهویه مناسب , خدمات شستشو و خشکشویی , اتاق های عایق صدا , فروشگاه و...

 -ایفوریا-باتومی-گرجستان2.gif

 اتاق خواب هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان8.gif

استخر هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان6.gif

سالن بدنسازی هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان12.gif

سالن ضیافت هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان4.gif

 اتاق بازی کودکان هتل ایفوریا باتومی گرجستان

 -ایفوریا-باتومی-گرجستان9.gif

 رستوران هتل ایفوریا باتومی گرجستان

هتل شرایتون باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Sheraton Hotel Batumi

هتل شرایتون باتومی گرجستان Georgia Sheraton Hotel Batumi بهترین هتل 5 ستاره شهر گرجستان در فاصله 3 دقیقه ای از ساحل و 10 دقیقه تا مرکر شهر باتومی و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد که موقعیت هتل سبب شده دسترسی به مکان های محبوب گرجستان را آسان ساخته است.هتل شرایتون باتومی گرجستان دارای 202 باب اتاق مجهز به بهترین امکانات رفاهی میهمانات تور گرجستان می باشد که این اتاق ها با طراحی مدرن و شیک مجهز به: تلویزیون پلاسما و ماهواره , تخت تاشو و ضد آلرژی ,حمام و لوازم بهداشتی , اینترنت , تهویه مناسب , چای ساز,سرویس میزبانی 24ساعته,ساعت زنگ دار و... می باشد.رستوران های هتل با سبک های متفاوتی آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشند.همراه با آشپزی بین المللی با فضای آرام کنار استخر و در رستوران ورونیکا با غذاهای سنتی محلی و اروپایی بامنظره ای زیبا در غروب آفتاب از شهر باتومی گرجستان و در لابی بار انواع نوشیدنی ها را میل کنید و خاطره خوشی را در ذهن خود هک کنید.

-شراتون-باتومی-گرجستان2.gif

هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان1.gif

اتاق خواب هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان11.gif

اتاق خواب هتل شراتون باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل شرایتون باتومی گرجستان :

خدمات 24 ساعته,دربان 24 ساعته,سرویس رخت شویی,کارمندان چند زبانه,کلاس رقص,انبار بار,خدمات تفریحی و سرگرمی,استخر روباز و سرپوشیده,باشگاه تناسب اندام ورزشی,سالن ماساژ,سالن ها بزرگ جلسات ,پارکینگ,خدمات حمل و نقل,سالن اتظار,سرویس کفش و واکس,حمام ترکی و خدمات آبگرم ,سالن ورزشی تنیس و ... 

-شراتون-باتومی-گرجستان6.gifاستخر و ماساژ هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان3.gif

سالن بدنسازی هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل شراتون باتومی گرجستان

هتل هیلتون باتومی گرجستان  star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif  Georgia Hilton Batumi Hotel

هتل هیلتون باتومی گرجستان Georgia Hilton Batumi Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در سال 2015 میلادی در شهر گرجستان بنا گردید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی باتومی 5 کیلومتر و با ماشین 10 دقیقه و درنزدیکی مراکز محبوب دیدنی شهر گرجستان شامل :دلفیناریوم ،موزه باستان شناسی باتومی،کلیسا مادر مقدس،پارک آبی باتومی،دریای سیاه,پارک 6 می و... واقع شده است . این هتل 20 طبقه 247 باب اتاق دارد که دارای خدمات رفاهی مناسبی هستند که توسط کادر آموزش دیده و مجرب به میهمانان تور گرجستان عرضه می شود که این خدمات شامل:تلویزیون HD،مینی بار،تخت کینگ سایز،میز کار بزرگ با صندلی ارگونومیک،بالکن،سیستم تهویه،قهوه ساز,حمام و وان و لوازم بهداشتی،سشوار،سرویس حوله و نمای زیبا و آرامش بخش دریاچه و یک نمایش خیره کننده از شهر از ویژگی های این اتاق هاست .در سالن همایش هتل میتوانید سمینارها و رویداد مهم شرکت و ضیافت های بزرگ با ظرفیت 750 نفر برگزار کنید .لذت بردن از نوشیدن یک قهوه گرم در کافه tandila و صرف ناهار و شام در رستوران pelion که یکی از رستوران های فصلی است با محیط گرم و نرم و میل کردن بهترین و باکیفیت ترین غذاها به سبک گرجستانی و اروپایی خاطره خوشی را با خود به همراه ببرید.تور گرجستان به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل هیلتون باتومی گرجستان را  پیشنهاد میکند.

-باتومی-2.gif

 نمای ساختمان هتل هیلتون باتومی گرجستان-باتومی-1.gif

هتل هیلتون باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل هیلتون باتومی گرجستان :

مرکزخرید، رستوران، اتاق ملاقات، سالن اجرایی شیک با امکانات مجهز، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، خدمات24ساعته، مترجم و کارمندان چند زبانه، اتاق ملاقات، فکس و کپی، اتاق vip، لپ تاپ، سالن بدنسازی، استخر سر پوشیده و روباز، خدمات ورزشی و... می باشد.

-باتومی-3.gifسوئیت هتل هیلتون باتومی گرجستان

-باتومی-6.gif

 استخر و مجموعه ورزشی هتل هیلتون باتومی گرجستان-باتومی-4.gif  اتاق خواب هتل هیلتون باتومی گرجستان

-باتومی-7.gif

رستوران هتل هیلتون باتومی گرجستان 


برای دریافت بلیط تور گرجستان و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان پاییز 96

تور گرجستان مهر 96

تور گرجستان آبان 96

تور گرجستان آذر 96

تور باتومی تابستان 96

تور باتومی مرداد 96

تور باتومی شهریور 96

تور باتومی پاییز 96

تور باتومی مهر 96

تور باتومی آبان 96

تور باتومی آذر 96

تور تفلیس تابستان 96

تور تفلیس مرداد 96

تور تفلیس شهریور 96

تور تفلیس پاییز 96

تور تفلیس مهر 96

تور تفلیس آبان 96

تور تفلیس آذر 96

تور گرجستان نوروز 97

تور تفلیس نوروز 97

تور باتومی نوروز 97

تور گرجستان از تهران

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از اهواز

تور گرجستان از رشت

تور گرجستان از کرج

تور باتومی از تبریز

تور باتومی از تهران

تور باتومی از مشهد

تور باتومی از ارومیه

تور تفلیس از تبریز

تور تفلیس از اصفهان

تور تفلیس از شیراز

تور گرجستان 7 روزه

تور گرجستان 4 روزه

تور گرجستان 3 روزه

تور گرجستان ارزان

رزرو تور گرجستان

تور گرجستان لحظه آخری

قیمت تور گرجستان

تور گرجستان زمینی

تور گرجستان هوایی

تور گرجستان تفلیس

تور گرجستان باتومی


هتل های تفلیس گرجستان

هتل ودزیسی تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Vedzisi hotel Tbilisi

هتل ودزیسی تفلیس گرجستان Georgia Vedzisi hotel Tbilisi درشمال کشور گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس بشمار می رود . این هتل لوکس 5 دقیقه تا میدان ژیوانیا ، 7 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تفلیس و همچنین 2 کیلومتر تا مترو فاصله دارد . هتل دارای 15 باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی می باشد نظیر : سیتم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره ، چای ساز ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی و... است.رستوران های هتل با سر آشپزهای ممتاز بهترین غذاها را در اختیار میهمانان تور گرجستان که از ملیت های مختلف هستند ارائه می دهد . این هتل باتوجه به اینکه هتلی 4 ستاره است تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره را داراست و رفاه و آسایش میهمانان را هدف کار خود قرار داده اند. با انتخاب هتل ودزیسی تفلیس گرجستان بهترین خاطره ها را در ذهن خود ثبت خواهید کرد.

 -ودزیسی-تفلیس-گرجستان.gif

هتل ودزیسی تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل ودزیسی تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ رایگان ، اتاق های بزرگ ، اینترنت رایگان ، استخر سر پوشیده و سونا ، رستوران و کافه ، سالن ماساژ ، سالن کنفرانس ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات گشت شهری ، تراس ، کارمندان چند زبانه و... 

-ودزیسی-تفلیس-گرجستان-2.gif

اتاق خواب هتل ودزیسی تفلیس گرجستان

-ودزیسی-تفلیس-گرجستان4.gif

استخر هتل ودزیسی تفلیس گرجستان

-ودزیسی-تفلیس-گرجستان7.gif

اتاق جلسات هتل ودزیسی تفلیس گرجستان

هتل مرکور تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Mercure Hotel Tbilisi

هتل مرکور تفلیس گرجستان Georgia Mercure Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره شهر تفلیس در سال 2015 میلادی تاسیس گردید و هتل با فاصله مناسبی که از مناطق مهم و دیدنی گرجستان واقع شده میهمانان زیادی را به خود جذب می کند که هتل تا میدان آزادی 15 دقیقه ، قلعه ناریکالا 5 دقیقه پیاده ، کلیسا متخی 5 دقیقه پیاده ، خیابان شادنی 400 متر و فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان 15 دقیقه فاصله دارد و همچنین تا ایستگاه مترو 900 متر و ایستگاه راه آهن مرکزی 10 کیلومتر قرار دارد . هتل دارای 102 باب اتاق بزرگ می باشد که این هتل با امکانات کافی و بینظیر خود محل مناسبی برای استراحت بعد از گشت و گذار در شهر می باشد که تمامی اتاق های هتل دارای امکانات بی نظیر مانند : تهویه مطبوع ،چای و قهوه ساز ، اتو و ومیز اتو ، تلوییزیون پلاسما ، اینترنت ، تلفن ، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی ، مینی بار و... می باشد. تمامی کارکنان هتل چند زبانه هستند و شما به راحتی می توانید جلسات کاری ، میهمانی ، کنفرانس های آموزشی خود را در هتل مرکور تفلیس گرجستان برگزار نمایید . این هتل بدلیل محبوبیت و اسقبال میهمان در بعضی دیگر از نقاط جهان از جمله : ایفل ، ملبورن و... شعبه دارد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد . تور گرجستان این اطمینن رو به شما میهمانان گرامی می دهد که با انتخاب این هتل سفری توام با آرامش و آسایش به همراه خواهید داشت .

-مرکور-تفلیس-گرجستان-8.gif

هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-6.gif

لابی هتل مرکور تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل مرکور تفلیس گرجستان :

باغ ، سالن ورزشی ، سونا و استخر ، مرکز آبگرم با چشمه طبیعی و حمام سولفوریک ، کتابخانه ، بار ، رستوران ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات اتو ، اتاق مخصوص عاری از دود ، سیستم گرمایشی ، اینترنت ، خدمات شاتل فرودگاهی ، غذای ویژه کودک ، امکانات ویژه افراد ناتوان ، صندوق امانات ، اتاق مخصوص ماساژ ، پارکینگ عمومی ، تاکسی سرویس ، روم سرویس ، سالن ملاقات و سالن ضیافت ، کارکنان چند زبانه ( گرجی ، روسی ، انگلیسی و... ) 

-مرکور-تفلیس-گرجستان--3.gif

اتاق خواب هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-9.gif

سالن کنفرانس هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-5.gif

سالن بدنسازی هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-10.gif

رستوران هتل مرکور تفلیس گرجستان

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Holiday Inn Hotel Tbilisi

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان Georgia Holiday Inn Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس گرجستان از هتل های محبوب مسافران تور گرجستان می باشد که این هتل بدلیل خدمات با کیفیتی که برای میهمانان در نظر گرفته علاقمندان زیادی را به خود جذب می کند .فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی تفلیس 18 کیلومتر است و همچنین فاصله کمی با جاذبه های گردشگری این شهر دارد . این هتل 21 طبقه دارای 270 اتاق استاندارد است که از پنجره های عایق شده می توان از منظره پانوراما کوه قفقاز و شهرستان لذت برد . این اتاق ها خدمات کافی و مناسبی برای استراحت و آرامش دارند که شامل : تلویزیون صفحه تخت و ماهواره , حمام و لوازم بهداشتی , سشوار و اتو , اینترنت پرسزعت , چای ساز , اتو و میز اتو , سشوار  ,مینی بار , خدمات 24 ساعته و... می باشد. میهمانان تور گرجستان می توانید ضیافت , جلسات آموزشی , کنفرانس های تحقیقاتی خود را در سالن های متنوع هتل با امکانات مختلف برگزار نمایید که ظرفیت سالن 420 نفر در 5 سالن مختلف می باشد. با انتخاب هتل هالیدی این تفلیس گرجستان سفر توام با آ رامش و سرگرمی را در خاطره خود ثبت کنید و از سفر به گرجستان لذت ببرید.

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان10.gif

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , ترانسفر شاتل فرودگاهی , فروشگاه , رستوران , تهویه مناسب , پارکینگ , اینترنت , استخر روباز , مرکز تناسب اندام , سالن ماساژ درمانی , خشکشویی , خدمات تمام وقت اتاق , سالن کنفرانس ,سونا , بار و...

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان2.gif

سالن ورزشی هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان3.gif

سالن کنفرانس هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان5.gif

رستوران هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان7.gif

اتاق خواب هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

-هالیدی-این-تفلیس-گرجستان8.gif

سالن ماساژ هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Biltmore Hotel Tbilisi

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان Georgia Biltmore Hotel Tbilisi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر تفلیس گرجستان در سال 1930 ساخته و در سال 2010 بازسازی شد. هتل در نزدیکی مهم ترین مناطق دیدنی و اماکن عمومی واقع شده است که فاصله هتل تا میدان آزادی 11 دقیقه پیاده و میدان انقلاب 3 دقیقه , تئاتر اپرا و باله 2 دقیقه , کلیسا Metekhi و قلعه Narikala فقط 21 دقیقه فاصله دارد و  همچنین فرودگاه بین المللی تفلیس هم در 18 کیلومتری هتل واقه شده است . این هتل 32 طبقه دارای 214 واحد می باشد که این اتاق ها از بهترین خدمات برخوردار هستند.شامل : تلویزیون و ماهواره , حمام اختصاصی مجهز به وسایل بهداشتی , یک صندلی راحتی ,چای ساز , صبحانه در اتاق و... می باشد. در رستوران هایهتل بیلتمور تفلیس گرجستان انواع غذاهای سنتی گرجستان و غذاهای اروپایی و بین المللی با بهترین کیفیت به میهمانان تور گرجستان عرضه میگردد . میهمانان با انتخاب این هتل می توانند نهایت لذت و آرامش را از سفر به شهر گرجستان تجربه کنند.

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان9.gif

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل بیلتمور تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , پارکینگ رایگان , 2رستوران و 2 کافه ,استخر سر پوشیده , مرکز تناسب اندام , خدمات شاتل فرودگاهی 24 ساعته , نظافت روزانه , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , آبگرم و سونا , حق بیمه , مینی بار,اتاق عاری از آلرژی ,خشکشویی , سرویس نوزاد , سالن جلسات آموزسی و کاری , فست فود ,اتاق کودک , فروشگاه , کارمندان چند زبانه و...

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان3.gif

سالن جلسات هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان4.gif

استخر هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان5.gif

سالن ورزشی هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان8.gif

رستوران هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان  و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان پاییز 96

تور گرجستان مهر 96

تور گرجستان آبان 96

تور گرجستان آذر 96

تور باتومی تابستان 96

تور باتومی مرداد 96

تور باتومی شهریور 96

تور باتومی پاییز 96

تور باتومی مهر 96

تور باتومی آبان 96

تور باتومی آذر 96

تور تفلیس تابستان 96

تور تفلیس مرداد 96

تور تفلیس شهریور 96

تور تفلیس پاییز 96

تور تفلیس مهر 96

تور تفلیس آبان 96

تور تفلیس آذر 96

تور گرجستان نوروز 97

تور تفلیس نوروز 97

تور باتومی نوروز 97

تور گرجستان از تهران

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از اهواز

تور گرجستان از رشت

تور گرجستان از کرج

تور باتومی از تبریز

تور باتومی از تهران

تور باتومی از مشهد

تور باتومی از ارومیه

تور تفلیس از تبریز

تور تفلیس از اصفهان

تور تفلیس از شیراز

تور گرجستان 7 روزه

تور گرجستان 4 روزه

تور گرجستان 3 روزه

تور گرجستان ارزان

رزرو تور گرجستان

تور گرجستان لحظه آخری

قیمت تور گرجستان

تور گرجستان زمینی

تور گرجستان هوایی

تور گرجستان تفلیس

تور گرجستان باتومی


هتل های قشم

هتل الوند قشم .gif.gif.gif Qeshm Alvand Hotel

هم اکنون هتل الوند به یکی از بهترین هتل های قشم تبدیل شده است. رستوران ممتاز واقع در هتل الوند گنجایش پذیرایی 110 نفر را دارد. این روزها اسم هتل و رستوران الوند بر زبانهای کسانی که یک بار اقامت درهتل الوند را داشته است جاری میباشد. این رستوران مجهز به موزیک زنده و سیستم صوتی مرکزی است و صمیمانه پذیرای شما عزیزان می باشد. رستوران ممتاز الوند واقع در هتل الونددرجزیره زیبای قشم با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات زیر میباشد: برگزاری مراسم نامزدی، جشن عروسی برگزاری کنفرانس های علمی و همایش ها ارائه متنوع ترین منوی غذای ایرانی ،عربی ،محلی و فرنگی سرویس دهی به مجالس خارج از هتل. گردشگران تور قشم که قصد رزرو این هتل را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 2 ستاره میباشد.

_الوند_قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل الوند قشم

کافی شاپ,بار,مینی بار,تاکسی سرویس,رستوران,رستوران فست فود,اینترنت بی سیم,خودپرداز,نمازخانه و....

_الوند_قشم-1.jpg

_الوند_قشم-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سورینت قشم

_سورینت_قشم_1.jpg

هتل سورینت قشم یکی از هتل های 5 ستاره قشم که در حال ساخت می باشد . این هتل اولین و تنهاترین هتل 5 ستاره جزیره زیبای قشم بشمار می رود . گروه سرمایه گذاری و هولدینگ سورینت این هتل را در سطح استانداردهای جهانی ساخته اند تا خدمات و امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار مسافران تور قشم قرار دهند . آنچه که برای هتل حائز اهمیت می باشد رضایت و راحتی مسافران است . هتل مجلل سورینت قشم تا فرودگاه بین المللی قشم 10 کیلومتر فاصله دارد . هتل دارای 55 باب اتاق شیک و مدرن با امکاناتی نظیر : تلویزیون ، ماهواره ، تخت راحتی ، تهویه مناسب ، اینترنت ، چای ساز ، حمام و لوازم بهداشتی و... می باشد .

_سورینت_قشم_2.JPG

امکانات و دیگر خدمات هتل :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، رستوران و کافه ، فروشگاه ، نمازخانه ، فضای سبز ، اینترنت ، صندوق امانات ، استخر سر پوشیده ، سونا و جکوزی ، باشگاه ورزشی ، مینی بار ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و همچنین اتوشویی و...

_سورینت_قشم_3.jpg

_سورینت_قشم_9.JPG

_سورینت_قشم_8.JPG

تور قشم پیشاپیش سفر خوشی را یرای شما میهمانان عزیز آرزو می نماید ...

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشممی باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.