هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

هتل مرکور تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Mercure Hotel Tbilisi

هتل مرکور تفلیس گرجستان Georgia Mercure Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره شهر تفلیس در سال 2015 میلادی تاسیس گردید و هتل با فاصله مناسبی که از مناطق مهم و دیدنی گرجستان واقع شده میهمانان زیادی را به خود جذب می کند که هتل تا میدان آزادی 15 دقیقه ، قلعه ناریکالا 5 دقیقه پیاده ، کلیسا متخی 5 دقیقه پیاده ، خیابان شادنی 400 متر و فرودگاه بین المللی تفلیس گرجستان 15 دقیقه فاصله دارد و همچنین تا ایستگاه مترو 900 متر و ایستگاه راه آهن مرکزی 10 کیلومتر قرار دارد . هتل دارای 102 باب اتاق بزرگ می باشد که این هتل با امکانات کافی و بینظیر خود محل مناسبی برای استراحت بعد از گشت و گذار در شهر می باشد که تمامی اتاق های هتل دارای امکانات بی نظیر مانند : تهویه مطبوع ،چای و قهوه ساز ، اتو و ومیز اتو ، تلوییزیون پلاسما ، اینترنت ، تلفن ، حمام خصوصی و لوازم بهداشتی ، مینی بار و... می باشد. تمامی کارکنان هتل چند زبانه هستند و شما به راحتی می توانید جلسات کاری ، میهمانی ، کنفرانس های آموزشی خود را در هتل مرکور تفلیس گرجستان برگزار نمایید . این هتل بدلیل محبوبیت و اسقبال میهمان در بعضی دیگر از نقاط جهان از جمله : ایفل ، ملبورن و... شعبه دارد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد . تور گرجستان این اطمینن رو به شما میهمانان گرامی می دهد که با انتخاب این هتل سفری توام با آرامش و آسایش به همراه خواهید داشت .

-مرکور-تفلیس-گرجستان-8.gif

هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-6.gif

لابی هتل مرکور تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل مرکور تفلیس گرجستان :

باغ ، سالن ورزشی ، سونا و استخر ، مرکز آبگرم با چشمه طبیعی و حمام سولفوریک ، کتابخانه ، بار ، رستوران ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات اتو ، اتاق مخصوص عاری از دود ، سیستم گرمایشی ، اینترنت ، خدمات شاتل فرودگاهی ، غذای ویژه کودک ، امکانات ویژه افراد ناتوان ، صندوق امانات ، اتاق مخصوص ماساژ ، پارکینگ عمومی ، تاکسی سرویس ، روم سرویس ، سالن ملاقات و سالن ضیافت ، کارکنان چند زبانه ( گرجی ، روسی ، انگلیسی و... ) 

-مرکور-تفلیس-گرجستان--3.gif

اتاق خواب هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-9.gif

سالن کنفرانس هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-5.gif

سالن بدنسازی هتل مرکور تفلیس گرجستان

-مرکور-تفلیس-گرجستان-10.gif

رستوران هتل مرکور تفلیس گرجستان

هتل میوزیوم تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Museum Hotel Tbilisi

هتل میوزیوم تفلیس گرجستان Georgia Museum Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره گرجستان در 500 متری تئاتر روستا ولی و همچنین در نزدیکی کلیسای کاشوتی ، میدان آزادی و پارلمان گرجستان واقع شده است . هتل دارای 21 طبقه و 251 اتاق می باشد که همگی این اتاق ها مجهز به : تلویزیون و ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز ، سیتم تهویه هوا ، مینی بار ، تلفن ، اینترنت و... می باشد. هتل دارای رستوران و کافی شاپ همراه با غذاهای اروپایی ، گرجی آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد . هتل سالنی را جهت کنفرانس و جلسات آموزشی تدارک دیده که بتوانید بهترین استفاده را از هتل ببرید .تور گرجستان با توجه به شرایط مکانی و خدماتی هتل میوزیوم تفلیس گرجستان را پینهاد می کند تا بهترین خاطره را از سفر به گرجستان در ذهن خود ثبت کنید .

 -میوزیوم-تفلیس-گرجستان.gif

هتل میوزیوم تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل میوزیوم تفلیس گرجستان : 

پذیرش 24 ساعته ، ترانسفر فرودگاهی ، سیستم تهویه هوا ، پارکینگ ،رستوران و کافی شاپ ، سالن ملاقات ، کارمندان چند زبانه ، سالن بدنسازی ، استخر ، خشکشویی و لباسشویی و...

-میوزیوم-تفلیس-گرجستان-1.gif

اتاق خواب هتل میوزیوم تفلیس گرجستان

-میوزیوم-تفلیس-گرجستان6.gif

رستوران هتل میوزیوم تفلیس گرجستان

-میوزیوم-تفلیس-گرجستان-5.gif

کافه هتل میوزیوم تفلیس گرجستان

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Radisson Blu Iveria hotel Tbilisi

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان Georgia Radisson Blu Iveria Tbilisi از بهترین هتل های 5 ستاره شهر تفلیس گرجستان  در سال 1967 بنا گردید .هتل در قلب شهر تفلیس  بین رودخانه و رشته کوه های اطراف واقع شده است که هتل 17 کیلومتر با فرودگاه و 5 دقیقه تا ایستگاه مترو , 7 دقیقه تا ایستگاه راه آهن فاصله دارد . این هتل زیبا با نمای شیشه ای و پنجره های بلند تصاویر خیره کننده ای را برای میهمانانتور گرجستان به نمایش گذاشته است . این هتل 18 طبقه دارای 249 اتاق است که اتاق ها توسط کارکنان آموزش دیده خدمات ویژه را برای شما به نمایش گذاشته است که این خدمات شامل : تخت راحتی , حمام و سرویس حوله , تنپوش و دمپایی , سرویس صبحانه در اتاق , سشوار و لوازم بهداشتی , اینترنت , خدمات 24 ساعته اتاق و... می باشد. با داشتن 9 سالن مجزا با ا مکانات مناسب  می توانید قرارهای کاری و ضیافت و یا جلسات آموزشی خود را برگزار نمایید. شما میهمانان تور گرجستان می توانید از گشت و گذار در شهر در رستوران Filini  همراه با غذاهای ایتالیایی و رستوران Umami غذاهای آسیایی و نوشیدن چای و قهوه در کافه Iveria از سفر به گرجستان لذت ببرید . هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان دارای 9 سالن مجزا به سبک های متفاوت است که بهترین مکان برای برگزاری کنفرانس , جلسات آموزشی , ضیافت و ... می باشد که می توانید تا ظرفیت 350 نفر پذیرای میهمانان گرامیتان باشید .هتل تدابیر ویژه ای برای سرگرمی میهمانان محیا کرده است که شما می توانید در کازینو هتل از بازی ها و سرگرمی ها با خدمات VIP لذت ببرید و غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید . بصورت هفتگی و ماهانه هتل قرعه کشی برگزار می کند که میهمانان هتل می توانند با شرکت در قرعه کشی از هدایای ویژه هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان بهره مند شوید . هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان در سال 2009 بازسازی گردیده است.

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان3.gif

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , اجاره اتومبیل , بار , ترانسفر فرودگاهی , اتاق های ویزه , اتاق مخصوص کودکان , استخر , سونا و آبگرم ,  مجموعه سالن تناسب اندام , سالن ماساژ , سالن کنفرانس مجزا , نگهبان چند زبانه , کارمندان چند زبانه , رستوران آسیایی و ایتالیایی , اینترنت پر سرعت , صندوق امانات , تراس برای آفتاب گرفتن , تهویه مناسب و اتاق های کنترل صدا و...

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان10.gif

استخر هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان1.gif

سالن بدنسازی هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان2.gif

سالن کنفرانس هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان12.gif

رستوران هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان15.gif

 سالن ماساژ هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

-رادیسون-بلو-ایوریا-تفلیس-گرجستان13.gif

اتاق خواب هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس گرجستان

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Biltmore Hotel Tbilisi

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان Georgia Biltmore Hotel Tbilisi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر تفلیس گرجستان در سال 1930 ساخته و در سال 2010 بازسازی شد. هتل در نزدیکی مهم ترین مناطق دیدنی و اماکن عمومی واقع شده است که فاصله هتل تا میدان آزادی 11 دقیقه پیاده و میدان انقلاب 3 دقیقه , تئاتر اپرا و باله 2 دقیقه , کلیسا Metekhi و قلعه Narikala فقط 21 دقیقه فاصله دارد و  همچنین فرودگاه بین المللی تفلیس هم در 18 کیلومتری هتل واقه شده است . این هتل 32 طبقه دارای 214 واحد می باشد که این اتاق ها از بهترین خدمات برخوردار هستند.شامل : تلویزیون و ماهواره , حمام اختصاصی مجهز به وسایل بهداشتی , یک صندلی راحتی ,چای ساز , صبحانه در اتاق و... می باشد. در رستوران هایهتل بیلتمور تفلیس گرجستان انواع غذاهای سنتی گرجستان و غذاهای اروپایی و بین المللی با بهترین کیفیت به میهمانان تور گرجستان عرضه میگردد . میهمانان با انتخاب این هتل می توانند نهایت لذت و آرامش را از سفر به شهر گرجستان تجربه کنند.

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان9.gif

هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل بیلتمور تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , پارکینگ رایگان , 2رستوران و 2 کافه ,استخر سر پوشیده , مرکز تناسب اندام , خدمات شاتل فرودگاهی 24 ساعته , نظافت روزانه , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , آبگرم و سونا , حق بیمه , مینی بار,اتاق عاری از آلرژی ,خشکشویی , سرویس نوزاد , سالن جلسات آموزسی و کاری , فست فود ,اتاق کودک , فروشگاه , کارمندان چند زبانه و...

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان3.gif

سالن جلسات هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان4.gif

استخر هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان5.gif

سالن ورزشی هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان8.gif

رستوران هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

-بیلتمور-تفلیس-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل بیلتمور تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان  و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان پاییز 96

تور گرجستان مهر 96

تور گرجستان آبان 96

تور گرجستان آذر 96

تور باتومی تابستان 96

تور باتومی مرداد 96

تور باتومی شهریور 96

تور باتومی پاییز 96

تور باتومی مهر 96

تور باتومی آبان 96

تور باتومی آذر 96

تور تفلیس تابستان 96

تور تفلیس مرداد 96

تور تفلیس شهریور 96

تور تفلیس پاییز 96

تور تفلیس مهر 96

تور تفلیس آبان 96

تور تفلیس آذر 96

تور گرجستان نوروز 97

تور تفلیس نوروز 97

تور باتومی نوروز 97

تور گرجستان از تهران

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از اهواز

تور گرجستان از رشت

تور گرجستان از کرج

تور باتومی از تبریز

تور باتومی از تهران

تور باتومی از مشهد

تور باتومی از ارومیه

تور تفلیس از تبریز

تور تفلیس از اصفهان

تور تفلیس از شیراز

تور گرجستان 7 روزه

تور گرجستان 4 روزه

تور گرجستان 3 روزه

تور گرجستان ارزان

رزرو تور گرجستان

تور گرجستان لحظه آخری

قیمت تور گرجستان

تور گرجستان زمینی

تور گرجستان هوایی

تور گرجستان تفلیس

تور گرجستان باتومی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.