هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل کیش الیت ‌کیش

هتل کیش الیت کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش می باشد که اخیرا بازسازی شده و آماده پذیرایی و ارائه خدمت به مسافران تور کیش می باشد.این هتل فاصله نزدیکی با ساحل دارد و مابین دو بازار پردیس و مرجان واقع شده است، بنابراین دسترسی آسانی به بازارها و مراکز خرید دارد.این هتل یک رستوران شیشه ای روی آبی دارد که به تازگی افتتاح شده و جذابیت و زیبایی خاصی را به هتل افزوده است.هتل کیش الیت کیش برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت در هتلی با قیمت ارزان هستند،گزینه مناسبی است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.


هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش جزء هتل های 2 ستاره کیش محسوب می شود که در مجاورت هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره کیش قرار دارد. این هتل آپارتمان از سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله تشکیل شده است.  این هتل به بازار ونوس و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور کیش که هتلی قیمت مناسب را با شرایط خوب مد نظر دارند مناسب است.

از امکانات هتل آپارتمان سالار کیش می توان به یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

هتل آپارتمان سالار کیش


هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت 3428 متر مربع احداث شده است. این هتل از لحاظ جغرافیایی در منطقه خوبی قرار دارد و به مرکز جزیره ، مراکز خرید و تفریحی نزدیک می باشد از این رو دسترسی به این مناطق را برای گردشگران تور کیش آسان نموده است. این هتل عالی قاپو تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل از 28 اتاق و 152 تخت خواب تشکیل شده است. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود. 



هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ایجاد شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و اطراف آن را فضای سبز پوشانده است و تا دریا فقط 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد . هتل شباویز برای پذیرایی از میهمانان تور کیش استقبال فرودگاهی را تدارک دیده است. این هتل از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل تا فرودگاه جزیره 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها برای میهمانان تور کیش وجود ندارد.

از امکانات هتل شباویز کیش می توان به لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام ، صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل شباویز کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96

تور کیش مهر 96

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.