هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های استانبول

هتل آسیتن استانبول .gif.gif.gif Istanbul Asitane Hotel

هتل آسیتن استانبول Istanbul Asitane Hotel یک از هتل های سه 3 ستاره می باشد و مقابل دریای مرمره در سال 1950 میلادی در مرکز شهر استانبول بنا شده است.فاصله این هتل تا آثار توریستی و تاریخی استانبول مانند مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه می باشد و فاصله هتل آسیتن 17 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه می باشد. هتل آستین در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد.صبحانه هتل به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول ارائه میگردد.این هتل در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است.

-آسیتن-استانبول.gif

سایر عکس ها و امکانات هتل آسیتن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق، فکس و کپی، خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش، تهویه مطبوع،خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل،اینترنت پرسرعت، صرافی و...

-هتل-آسیتن-استانبول.gif

-هتل-آسیتن-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرسیما استانبول star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Istanbul Arsima Hotel

هتل آرسیما استانبول Istanbul Arsima Hotel با درجه بندی هتل های 4 ستاره است و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول درب های خود را به روی گردشگران تور استانبول گشود. فاصله هتل آرسیما استانبول از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد.پذیرش این هتل دارای پشتیبانی 24 ساعته است.هتل آرسیما در 6 طبقه و با 35 اتاق زیبا،مدرن و تمیز آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.از امکانات اولیه اتاق های هتل می توان به اینترنت پرسرعت بی سیم ، حمام مجزا برای اتاق ها،تلویزیون ال سی دی,مینی بار و... اشاره کرد. فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند کاخ توپکاپی،موزه اوتامان،برج گالاتا و... نزدیک بوده همچنین فاصله هتل تا میدان تکسیم (تقسیم) حدود 900 متر میباشد. در این هتل یک صرافی برای دسترسی آسانتر میهمانان و مسافران تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای و حمام ترکی برای راحتی میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند. همچنین میهمانان هتل آرسیما استانبول می توانند از کافه بار لابی هتل با انواع نوشیدنی های بین المللی لذت ببرند.

-آرسیما-استانبول-1.gif

سایر امکانات تصاویر و عکس های هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، حمام سنتی ترکی وسونا  بخار، ماساژ و... .

-هتل-آرسیما-استانبول-.gif

-هتل-آرسیما-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic City Hotel 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول Istanbul Titanic City Hotel در سال 2008 میلادی در میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی و توریستی شهر، مرکز همایش، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار وجود دارد.

-تایتانیک-سیتی-استانبول.gif

سایر امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

-تایتانیک-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-استخر.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-اتاق.gif

 

هتل آرت استانبول  Istanbul Arts Bosphorus Hotel

هتل آرت استانبول Istanbul Arts Bosphorus Hotel این هتل 5 ساره زیبا و لوکس یکی از بهترین هتل های شهر استانبول می باشد که فقط 16 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه ، 350 متر از ایستگاه مترو ، 10 دقیقه از میدان تقسیم و 20 دقیقه ای از مسجد ایا صوفیه فاصله دارد . این هتل دارای 100 اتاق با تمامی امکانات روز دنیا می باشد که شامل : تخت کینگ سایز ، تلویزیون ، حمام و لوازم بهداشتی به همراه سشوار و سرویس حوله ، مینی یخچال و... می باشد . هتل دارای سالن درمانی نیز می باشد که در آن می توانید به فعالیت آرامش درمانی بپردازید فعالیت ها نظیر ماساژ ، یوگا ، ریلکسیشن و ... می باشد . رستوران های بینظیر هتل همراه با غذاهای محلی و سنتی و همچنین آشپز های دوره دیده آماده پذیرایی از میهمانان هستند . میهمانان تور استانبول اگر قصد سفر به استانبول را دارید این هتل را یکی از انتخاب های خوب خود قرار دهید و از اقامت در این هتل لذت ببرید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها ، تصاویر و دیگر امکانات هتل آرت استانبول :

پذیرش و خدمات 24 ساعته ، اینترنت ، پارکینگ ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، استخر ، سونا و جکوزی ، سالن ماساژ ، اتاق کنفرانس ، اتاق عاری از دود سیگار و صدا ، اتاق مخصوص برای افراد معلول ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوشویی ، روم سرویس 24 ساعته ، فکس و کپی ، آسانسور و...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

تور استانبول پاییز 96

تور استانبول مهر 96

تور استانبول آبان 96

تور استانبول آذر 96

تور استانبول از تبریز

تور استانبول از مشهد

تور استانبول از اصفهان

تور استانبول از تهران

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از رشت

تور استانبول نوروز 97

تور ترکیه تابستان 96

تور ترکیه مرداد 96

تور ترکیه شهریور 96

تور ترکیه پاییز 96

تور ترکیه مهر 96

تور ترکیه آبان 96

تور ترکیه آذر 96

تور ترکیه نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.