هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بناء 43000 مترمربع احداث گردیده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رویال، پرزیدنت و سوئیت در ساختمان اصلی و ۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کلیه امکانات، مراکز و فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتی، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالری و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشی وتفریحی وسالن بیلیارد اشاره نمود. ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم باعث گردیده که ۷۰ درصد اتاق های آن روبه دریا باشد و اتاق های روبه جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش و زیبائیهای بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های روبه دریا دارد. سوئیت آپارتمان های محوطه با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان و گل وگیاه و فضای سبز واقع گردیده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بیشتری می نمایند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


 هتل پارمیس 

  

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96

تور کیش مهر 96

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.