هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های ستاره کیش

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانانتور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لوتوس کیش :

Staaar.gifStaaar.gifStaaar.gifStaaar.gif

_لوتوس_کیش.jpg

 

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابی، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز،  تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .


هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96

تور کیش مهر 96

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.