هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

جاذبه های تفلیس گرجستان

قلعه ناریکالا تفلیس گرجستان Georgia Castle Narikala Tbilisi

قلعه ناریکالا تفلیس گرجستان Georgia Castle Narikala Tbilisi روی یک تپه مشرف به شهر و رودخانه واقع شده است . قلعه ناریکالا برای محافظت از شهر در سال 4 میلادی توسط صفویان ساخته شده است که برخی از قسمت های قلعه در سال 1827 در اثر زلزله تخریب شده است . این قلعه شامل دو بخش می باشد که یک بخش با دیوارهای بلند در یک تپه با ارتفاع بلند بین حمام گوگرد و باغ گیاه شناسی می باشد و در پایین آن کلیسای سنت نیکلاس وجود دارد .  این قلعه زیبا و تاریخی به قلعه مادر شهرت دارد . میهمانانتور گرجستان اگر به گرجستان سفر کردید حتما از این قلعه زیبا و تاریخی دیدن کنید .


پارک آبی تفلیس گرجستان Georgia Water Park Tbilisi

پارک آبی تفلیس گرجستان

پارک آبی تفلیس گرجستان Georgia Water Park Tbilisi در سال 2006 میلادی این پارک آبی زیبا در گرجستان افتتحاح شد که در 3 کیلومتری از مرکز شهر و 30 کیلومتری از دریا قرار گرفته است . این پارک با نام های پارک آبی تفلیس و آکوا پارک گینو نیز خوانده می شود و یکی از بهترین مکان هایب دیدنی در فصل بهار و تابستان می باشد و سالانه مسافران زیادی از این پارک زیبا دیدن می کنند و همچنین جز پارک های سر باز گرجستان می باشد که از امکانات بینظیری برای لذت بردن و تفریح کردن در آب داراست و همچنین برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است و تور گرجستان این مکان زیبا و دیدنی را به شما میهمانان تور گرجستان پیشنهاد می کند . شما میهمانان عزیز می توانید از ساعت 9 الی 17 از این مکان استفاده کنید .

پارک آبی تفلیس گرجستان

دریاچه لیسی تفلیس گرجستان Georgia Lisi Lake Tbilisi


دریاچه لیسی تفلیس گرجستان Georgia Lisi Lake Tbilisi در شمال غرب تفلیس از سال 1953 مورد استفاده واقع شد . مساحت دریاچه 16 کیلومتر مربع است که حداکثر عمق آن 4 متر و حجم آب دریاچه 1.222 میلیون متر مکعب می باشد و دارای 2695 میلی گرم در لیتر املاح دارد . در بهار به بیشترین حد و در فصل پاییز به کمترین حد می رسد و همچنین حداکثر دمای آب در فصل تابستان به 28 درجه سانتی گراد می رسد . آب دریاچه تا حدودی شور است و این آب از باران ، برف و آب های زیر زمینی تامین می شود . از دریاچه برای پرورش انواع ماهی استفاده می شود ولی در تابستان توسط گردشگران تور گرجستان و مردم جهت شنا ، قایق سواری و استراحت استفاده می شود . 


تندیس کارتلیس تفلیس گرجستان Georgia Kartlis statue Tbilisi

تندیس کارتلیس یا مادر گرجستان به کارتلیس دِدا معروف می باشد . این مجسمه بر بلندای تپه های سولولاکی واقع شده است که تقریبا از تمام نقاط شهر قابل دیدن می باشد . به مناسبت هزار و پانصد سالگی شهر تفلیس در سال 1958 یک مجسمه ساز گرجی به نام الگوجا آماشوکلی این مجسمه زیبا را ساخته است . کشورهای شوروی سابق مانند گرجستان و ارمنستان دارای مجسمه مادر هستند . که شبیه این مجسمه در پایتخت ارمنستان شهر ایروان هم موجود می باشد . این تندیس 20 متر طول دارد و از جنس آلومینیوم ساخته  شده است که شبیه بانویی گرجی با لباس محلی است که هر کدام از قسمت های تندیس دارای نمادی است . مثلا : کاسه برای پذیرایی از میهمانانی که برای دوستی وارد گرجستان می شوند و شمشیر برای میهمانانی که برای دشمنی وارد گرجستان می شوند.


مطالب مرتبط :

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان پاییز 96

تور گرجستان مهر 96

تور گرجستان آبان 96

تور گرجستان آذر 96

تور باتومی تابستان 96

تور باتومی مرداد 96

تور باتومی شهریور 96

تور باتومی پاییز 96

تور باتومی مهر 96

تور باتومی آبان 96

تور باتومی آذر 96

تور تفلیس تابستان 96

تور تفلیس مرداد 96

تور تفلیس شهریور 96

تور تفلیس پاییز 96

تور تفلیس مهر 96

تور تفلیس آبان 96

تور تفلیس آذر 96

تور گرجستان نوروز 97

تور تفلیس نوروز 97

تور باتومی نوروز 97

تور گرجستان از تهران

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از اهواز

تور گرجستان از رشت

تور گرجستان از کرج

تور باتومی از تبریز

تور باتومی از تهران

تور باتومی از مشهد

تور باتومی از ارومیه

تور تفلیس از تبریز

تور تفلیس از اصفهان

تور تفلیس از شیراز

تور گرجستان 7 روزه

تور گرجستان 4 روزه

تور گرجستان 3 روزه

تور گرجستان ارزان

رزرو تور گرجستان

تور گرجستان لحظه آخری

قیمت تور گرجستان

تور گرجستان زمینی

تور گرجستان هوایی

تور گرجستان تفلیس

تور گرجستان باتومی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.