هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

جاذبه های باتومی گرجستان

پارک آبی باتومی گرجستان Georgia Water Park Batumi

پارک آبی باتومی گرجستان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری باتومی میباشد که مسافرانی که در فصل تابستان به این کشور سفر می کنند این مکان یکی از بهترین انتخاب هاست . در این مکان زیبا و مفرح می توانند از بازی در آب و استفاده از لوازمی و تجهیزاتی که در این پارک مهیا شده است نهایت لذت را ببرند . پارک آبی که در منطقه ساحلی و همراه با آب و هوای گرمسیری شهر باتومی قرار دارد از موقعیت خوبی برخوردار است . شهر باتومی همراه با ساحل زیبای خود یکی از مکان هایی است که می توانید مجالس شبانه خود را در آنجا برگزار کنید موزیک های خوب همراه بهترین موزیسین ها در آنجا حضور دارند . پارک آبی باتومی گرجستان در سال 2013 افتتحاح و ساخته شد که به همراه یک نمایش با شکوه با حضور فرماندار جشن گرفته شد . یکی از ویژگی های خوب این مکان دیدنی این است که مناسب هر سنی می باشد و هم بزرگسالان و هم کدکان می توانند لحظات خوشی را در ذهن خود ثبت کنند . این پارک زیبا بخشی از پارکی به بزرگی 1.5 هکتار می باشد که دارای امکانات رفاهی خوبی نظیر 4 استخر به حالتهای متفاوت و نواع سر سره های پیچ در پیچ  و کافی شاپ ، رستوارن و ... است . باید گفت که پارک در 3 کیلومتری از دریای سیاه و 30 کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است . اگر به شهر باتومی سفر کردید حتما از این مکان زیبا دیدن کنید .با انتخاب تور گرجستان آسوده خاطر باشید و از سفر لذت ببرید .


دریاچه نوریگلی باتومی گرجستان Georgia Lake Nurigeli Batumi

دریاچه نوریگلی باتومی گرجستان در مرکز پارک قرار گرفته است و 140 متر با ساحل دریای سیاه فاصله دارد . این دریاچه زیبا دارای عمق 8 متر و سطح 5.5 هکتار در وسط پارکی به وسعت 13 هکتار واقع شده است . دریاچه نوریگلی با استفاده از آبهای زیر زمینی شکل گرفته است و یکی از مکان های محبوب و دیدنی شهر زیبای باتومی محسوب می شود و در هر فصلی از سال دارای زیبایی خاص خودش است که در آب های تمیز و شفاف دریاچه ماهی ها با انواع گوناگون موجود می باشند که افراد و ماهیگران علاقه مندان به تفریح ماهیگیری را به خود جذب می کند و در اطراف دریاچه چند مجموعه قایق رانی ، دوچرخه سواری ، باغ وحش ، پارک کودک  و … برای استراحت و لذت بردن بیشتر از این دریاچه فراهم شده است .تور گرجستانبه شما میهمانان عزیز پیشنهاد می کند که اگر به کشور گرجستان شهر باتومی سفر کردید حتما از دریاچه نوریگلی باتومی دیدن کنید . لحظات خوشی را در کنار خانواده ثبت کنید . 

دریاچه نوریگلی باتومی گرجستان


پارک 6 می باتومی گرجستان Georgia 6 may Park Batumi

پارک 6 می باتومی گرجستان Georgia 6 may Park Batumi در کنار دریاچه نوریه شهر باتومی گرجستانواقع شده است . این پارک در سال ۱۸۸۱ تحت نظارت باغبان پروس و معمار رسلر آغاز شد . پس از درگذشت رسلر ، آلفونس باغبان فرانسوی پروژه را با پایان رساند . در سال ۱۸۸۸ ، امپراطور روسیه الکساندر سوم از این پارک بازدید کرده و مجذوب این باغ شد و به همراه خانواده خود چند درخت در پارک کاشت و به افتخار او این پارک به باغ الکساندر نامگذاری شد . در سال 1923 نام باغ تغییر کرد و به پارک فرهنگ و سرگرمی تبدیل شد که در سال 1933 به پارک کودکان تغییر نام یافت و بعد از آن به پارک پیشگامان تغییر نام پیدا کرد اما امروزه به پارک ۶ می معروف است . در پارک 6 می باتومی باشگاهها و مکان های سرگرمی برای کودکان ساخته شد . یک تئاتر با ساختمانی زیبا همراه با تعداد زیادی نمایش و کنسرت ساخته و اجرا شد . در حال حاضر آکواریوم باتومی با سال ساخت 1996 ، دلفیناریوم باتومی با سال ساخت 1974 و باغ وحش با سال ساخت 1989 در این پارک قرار دارند . این پارک زیبا و تاریخی در کنار هتل هیلتون باتومی گرجستان واقع شده است .  


آکواریوم باتومی گرجستان Georgia Aquarium Batumi

این آکواریوم زیبا در سال 2015 میلادی درساحل دریای سیاه باتومی گرجستان به بهره برداری رسید . نمای ساختمانی آکواریوم به صورت سنگ های بزرگ که موج آب با خود به ساحل آورده شباهت دارد که به 4 بخش مختلف تقسیم می شود . این آکواریوم با توجه به جذابیت و زیبایی بینظیرش جز یکی از بهترین مناطق گردشگری گرجستان بشمار می رود . در این آکواریوم 4 نمایشگاه به شکل سنگ وجود دارد که در هر یک زیست گونه های مختلفی از دریای اژه ، دریای مدیترانه ، دریای سیاه ، دریای سرخ و اقیانوس هند نگهداری می شوند . آکواریوم از ساعت ۱۱ صبح الی ۷ عصر باز است و می توانید از تماشای این مکان دیدنی نهایت لذت را ببرید . از دیگر امکانات آکواریوم پارکینگ و سرویس بهداشتی می توان نام برد .


مطالب مرتبط :

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان پاییز 96

تور گرجستان مهر 96

تور گرجستان آبان 96

تور گرجستان آذر 96

تور باتومی تابستان 96

تور باتومی مرداد 96

تور باتومی شهریور 96

تور باتومی پاییز 96

تور باتومی مهر 96

تور باتومی آبان 96

تور باتومی آذر 96

تور تفلیس تابستان 96

تور تفلیس مرداد 96

تور تفلیس شهریور 96

تور تفلیس پاییز 96

تور تفلیس مهر 96

تور تفلیس آبان 96

تور تفلیس آذر 96

تور گرجستان نوروز 97

تور تفلیس نوروز 97

تور باتومی نوروز 97

تور گرجستان از تهران

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از مشهد

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از اهواز

تور گرجستان از رشت

تور گرجستان از کرج

تور باتومی از تبریز

تور باتومی از تهران

تور باتومی از مشهد

تور باتومی از ارومیه

تور تفلیس از تبریز

تور تفلیس از اصفهان

تور تفلیس از شیراز

تور گرجستان 7 روزه

تور گرجستان 4 روزه

تور گرجستان 3 روزه

تور گرجستان ارزان

رزرو تور گرجستان

تور گرجستان لحظه آخری

قیمت تور گرجستان

تور گرجستان زمینی

تور گرجستان هوایی

تور گرجستان تفلیس

تور گرجستان باتومی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.