هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

مراکز خرید مشهد

بازار گوهرشاد مشهد :

1.jpg

بازار گوهرشاد مشهد که از موقوفات گوهرشاد می باشد یکی از بازار های قدیمی مشهد می باشد . این بازار به مساحت 2100 متر و در بلوار شهید صادقی ، بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه شهرمشهد واقع شده است . در این بازار 84 مغازه در زمینه های مختلف لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر و گرافیک، خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، اسباب بازی و غیره فعالیت می کنند و گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود را از این بازار تهیه کنند .

_شاد2.jpg

_گوهرشاد_مشهد.jpg

بازار رضا مشهد

 

_رضا_2.jpg

 

_رضا_4.jpg

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.
همزمان با تخریب اطراف حرم مطهر و بخشی از بازار بزرگ مشهد که در سال 
۱۳۵۴ انجام گرفت، این بازار برای جایگزین نمودن کسبه با طرح و نقشه‌ای ملهم از اجزا و عناصر معماری اسلامی بنیان گردید. ابتدای این بازار از فلکه بیت‌المقدس آغاز شده و به میدان ۱۷ شهریور منتهی می‌شود. 
این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران قرار دارد.

 

_رضا_1.jpg

 

_رضا_3.jpg

مجتمع تجاری وصال مشهد :

_تجاری_وصال2.jpg

مجتمع تجاری وصال مشهد در زمینی به مساحت  11270 متر مربع و با زیربنای به مساحت حدود 48000 متر مربع و در شش طبقه احداث گردیده. این مجتمع با داشتن فروشگاهها با برندهای معتبر، رستوران ها، جذابیت های گردشگری (آبنمای موزیکال)و  پارکینگ طبقاتی و همچنین پارکینگ مجزا برای اتومبیل های سنگین و آسانسور پانوراما و نمازخانه می باشد.مجتمع تجاری وصال علاوه بر داشتن 370 واحد تجاری دارای,4 واحد بانک,تالارهای پذیرایی,رستوران و سایر خدمات رفاهی مورد نیاز برای بازدید کنندگان تور مشهدمی باشد.

_تجاری_وصال1.jpg

_تجاری_وصال4.jpg

_تجاری_وصال5.jpg

برج تجاری آلتون مشهد

_تجاری_5.jpg

برج آلتون مشهد با مالکیت و مدیریت یخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید.این مجتمعبا ۸۰ متر ارتفاع یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان ها ی کشور است که در یک مجموعه دیدنی تجاری، اداری و فضای قابل توجه پارک خودرو بعنوان بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور نظر هر شهروند و زائر و مسافری که برای تفریح و خرید به خیابان دانشگاه مشهد قدم میگذارد را بخود جلب مینماید. ساخت این برج 36 ماه طول کشید و نمای خارجی و داخلی آن جزء لوکس ترین برج ها و مراکز خرید کشور بحساب می آید.

_آلتون_3.jpg

_آلتون_4.jpg

_2.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.