هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

رستوران های مشهد

مجتمع کوهسر مشهد 

_کوهسر_مشهد.jpg

_کوهسرمشهد1.jpg

مجتمع کوهسر مشهد یکی از باشکوه ترین ,بهترین و مجلل ترین مجتمع های تفریحی و فرهنگی مشهدمی باشد . این مجتمع دارای دو رستوران غدا خوری می باشد . رستوران نیلوفر آبی که دارای دکوراسیون عالی و مجا می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای صرف غذا و ملاقات های گردشگرانتور مشهداست . دیگری رستوران ایتالیایی بونو می باشد . این رستوران دارای چشم انداز بی نظیری است و سرویسی کاملا ایتالیایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد.در این مجتمع امکاناتی همچون : تالار پذیرایی ، رستوران ، کافی شاپ و فست فود ، سالن های کنفرانس ، سالن بیلیارد ، سالن بولینگ ، زمین تنیس می باشد.

_کوهسر_مشهد2.jpg

_کوهسر_مشهد3.jpg

رستوران راستگو مشهد :

_راستگو_مشهد.jpg

 

رستوران راستگو مشهد یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که با فضایی رمانتیک و غذاهای خوشمزه خود می تواند مکان مناسبی برای استراحت و صرف غذای مسافرانتور مشهد باشد . گنجایش این رستوران مجلل 80 نفر می باشد و در بلوار وکیل آباد مشهد واقع شده است.

_راستگو.jpg

_راستگو1.jpg

رستوران پروانه های آبی مشهد :

 

_پروانه_های_زیبا.jpg

 

در سفر به شهر مشهد انتخاب بهترین رستوران در این شهربسیار مهم می باشد.از جمله یکی از رستوران های مجلل مشهد رستوران پروانه های آبی در مشهد خواهد بود که در منطقه هاشمیه قرار دارد.این رستوران یکی از رستوران های مجلل مشهد می باشد . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود.گردشگران تور مشهد می توانند برای صزف غذا به این رستوران مراجعه کنند . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . بیس غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .

_پروانه_های_زیبا1.jpg

رستوران قصر هدیش مشهد :

_قصر_هدیش.jpg

رستوران قصر هدیش در شهر مقدس مشهد بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو واقع شده است. نمای داخلی این رستوران از نمای بیرونی آن زیباتر است.دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است. در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافرانتور مشهدپس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کناررستوران قصر هدیشاست می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد خود می باشد.

_هدیش_1.jpg

_هدیش_2.jpg

_هدیش_3.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 96

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد پاییز 96

تور مشهد مهر 96

تور مشهد آبان 96

تور مشهد آذر 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.