هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

مراکز خرید کیش

مرکز تجاری سارینا 1 کیش

bazar-sarina-2.jpg

مرکز تجاری سارینا 1 کیش در زمینی به مساحت 5292 متر مربع در 10 طبقه و 218 واحد در جزیره کیشساخته شده است که شامل طبقات اداری ، تجاری و پارکینگ می باشد . این مجموعه شامل سارینا 1 و سارینا 2 می باشد .

این مرکز خرید دارای امکاناتی ازجمله : برق اضطراری ، سیستم اعلام حریق ، آنتن مرکزی ، برقگیر ، دوربین مداربسته و درب های الکترونیکی ، اینترنت پرسرعت ، سیستم ارتینگ ، 4 دستگاه آسانسور ، 2 دستگاه پله برقی و... است . 

bazar-sarina-1.jpg

بازار مرجان کیش

یکی از مراکز خرید جزیره زیبای کیش بازار مرجان کیش است که در سال 1370 در ساختمانی شیک با فروشگاه های متنوع ساخته شده است. این مرکز خرید با داشتن آکواریومی زیبا با حجم 5400 متر مکعب با ماهی های فراوان و همچنین معماری جذاب و فروشگاه های شکیل نظر اکثر گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

در بازار مرجان کیش چندین آب نمای زیبا با 260 واحد اداری و تجاری و بیش از 130 واحد مرکز فروش در زمینه های مختلف: لوازم خانگی , پوشاک , مواد غذائی , کیف و کفش و ... را شامل میشود. همچنین این مجتمع علاوه بر یک بازار ، دارای واحد های مسکونی و پارک ساحلی نیز میباشد. از این رو به مسافران تور کیش, حضور در بازار مرجان پیشنهاد میشود.

 

بازار مروارید :

 

 

_مروارید.jpg

 

بازار مروارید کیش با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه می باشد که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند .

یک تالار مرکزی که با هنر‌های گچبری، سنگ‌کاری، مس‌کاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و …عرضه میگردد. علاقه مندان به خرید از این مرکز خرید می توانند با تور کیش همراه شوید .

 

 

_مروارید_2.jpg

 

_مروارید_3.jpg

 

بازار پردیس کیش ۲

یکی از مراکز خرید جزیره زیبای کیش، بازار پردیس کیش 2 در نزدیکی بازارچه فجر و بازار پردیس یک، با زمینی به وسعت بیست و دو هزار متر مربع در سه طبقه شیک میباشد که در سال 1378 در شرق جزیره زیبای کیش افتتاح شد. در این مرکز خرید بیش از 230 واحد تجاری و ده واحد اداری به چشم میخورد. همچنین با وجود محصولات معروف و رستوران و کافی شاپ در ساختمانی لوکس، فروشگاه منحصر به فردی برای خرید میهمانان تور کیش شده است. 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96

تور کیش مهر 96

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.