هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

جاذبه های گردشگری آنتالیا

چتر بازی در آنتالیا 

توریستان تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا محسوب می شود که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. توریستان تور آنتالیانگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

شهر پرگه آنتالیا

شهری باستانی از دیدنی های آنتالیا که از تاریخ پربار ترکیه سخن می گوید ، شهر پرگه می باشد .18 کیلومتری آنتالیا قرار گرفته است. در قرن 12(قبل از میلاد)  یونانیان مهاجر کوچ عظیمی از شمال شهر ترکیه به جنوب آن داشتند. با آمدن آنها به شرق شهر مدرن ترکیه (جنوب ترکیه) نژادهای مختلف به اینجا وارد شده و یونانیان اسم آن منطقه را پامفیلیا نامیدند. در آن زمان پامفیلیا مکانی مهم برای تجارت در شهر پرگه بود که هم اکنون به عنوان شهری تاریخی یاد میشود.شهر باستانی پرگه از مکانهایی است که شما را به دوران قدیم بازمیگرداند و بسیار تاثیر گذاراست همچنین اطراف آن با منظره ای رو به دریا و سرسبزی بسیار روح نواز لذت بازدید و قدم زدن در این شهر باستانی را دوچندان می کند. مسافران تور آنتالیا با رفتن به این شهر تاریخی لحظاتی خوش خواهند داشت.

مسجد کنگره دار آنتالیا  

مسجد کنگره دار آنتالیا YIVLI MINARE  توسط سلطان علاء الدین کی قباد سلطان سلجوقی در قرن 13  در مرکز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. این مسجد با مناره های زیبایش امروز به یک سمبل در شهر آنتالیا تبدیل شده است. مدرسه کاراتای - مدرسه علوم دینی که در منطقه داخل قلعه کاله ایچی قرار دارد. این مدرسه از همان ابتداء در زمینه حکاکی بر روی سنگ در زمره بهترین مدارس در دوران سلجوقیان به شمار می آمده است. از دیگر مناطق دیدنی شهر می توان به 2 مسجد که در زمان عثمانیان ساخته شده نیز اشاره کردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.

شهر لارا آنتالیا

لارا یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.

6.jpg

-2.jpg

در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تور آنتالیا تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفریحی صندلی های ساحلی همراه با چتر امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران تور آنتالیا می باشد.ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار  Düden به طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتی در حدود 1800000 مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی، بخشی از امکانات ساحل لارا است.

4.jpg

-1.jpg

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.