هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های قشم

هتل سما 2 قشم .gif.gif.gif Qeshm Sama Hotel 2

 هتل سما 2 قشم در قِشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیا که از موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره قشم میباشد. مسافران تور قشم در صورتی که یک هتل نزدیک به بازار مد نظر دارند این هتل بهترین انتخاب است. هتل سما با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات به مسافران یکی از بهترین هتل های قشم است. گردشگرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند این هتل جز یکی از بهترین انتخاب هایشان میتواند باشد.

-سما-2-قشم-2.jpg

-سما-2-قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل سما 2 قشم

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,نمازخانه,مینی بار,بار,کافی شاپ,لابی و....

-سما-2-قشم-1.jpg

-سما-2-قشم-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مارینا 1 قشم .gif.gif.gif Qeshm Marina 1 Hotel

هتل مارینا 1 قشم یکی از هتل های سه 3 ستاره تقریبا نوساز جزیره است که در سال 1390 شمسی در شمال شرقی جزیره قشم بنا شده است. هتل مارینا 1 قشم در 2 طبقه و در مجموع با 80 اتاق زیبا و تمیز با خدمات دهی مطلوب به مسافران تور قشم آماده پذیرایی هر چه بهتر می باشد. فاصله هتل مارینا 1 قشم تا اماکن تاریخی و توریستی جزیره قشم مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر، قلعه پرتغالی ها،بازار سنتی قشم،میدان امام قلی خان حدود 6 کیلومتر میباشد و همچنین فاصله تا جنگل دریایی حرا 80 کیلومتر می باشد. رستوران هتل مارینا 1 قشم با ظرفیت بیش از 150 نفر با انواع غذاهای دریایی و با کیفیت آماده پذیرایی از مسافران تور قشم و مجالس و ضیافت ها می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است و فاصله هتل مارینا 1 قشم تا فرودگاه جزیره قشم حدود 40 کیلومتر است. همچنین میهمانان تور قشم می توانند از اینترنت رایگان بی سیم واقع در لابی هتل استفاده نمایند.

-مارینا-1-قشم.jpg

-مارینا-1-قشم-1.jpg

 

امکانات،تصاویر و عکس های هتل مارینا 1 قشم

پذیرش تمام وقت،رستوران، تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،صندوق امانات،پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو،اینترنت WIFIرایگان،تلویزیون ال سی دی،یخچال،قفل درب ها به صورت کارتی و... .

-مارینا-1-قشم-2.jpg

-مارینا-1-قشم-3.jpg

-مارینا-1-قشم-4.jpg

-مارینا-1-قشم-5.jpg

قوانین هتل مارینا 1 قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

هتل آپادانا قشم .gif.gif.gif Qeshm Apadana Hotel

هتل آپادانا قشم یکی از هتل های خوب قشم با گرید سه 3 ستاره است و در سال 1384 در خیابان ولیعصر و تقریبا در مرکز شهر قشم بنا شده است. این هتل در سه 3 طبقه و در مجموع با 37 اتاق تمیز و زیبا آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی به مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل آپادانا قشم تا اماکن تاریخی و گردشگری جزیره قشم همانند میدان امام قلی خان، قلعه پرتغالی ها، بازار سنتی قشم به ترتیب 3 کیلومتر ، 700 متر ، 200 متر می باشد. مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم نیز تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. رستوران هتل آپادانا قشم نیز با انواع غذاهای با کیفیت آماده پذیرایی هر بهتر از مسافران تور قشممی باشد و مسافران در صورت اقامت در این هتل میتوانند از گشت جزیره هتل هم به صورت رایگان استفاده نمایند. فاصله هتل آپادانا قشم تا فرودگاه بین المللی جزیره حدود 52 کیلومتر می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-آپادانا-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آپادانا قشم

پذیرش شبنه روزی،رستوران،کافی شاپ،سیستم تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،تلویزیون ال ای دی و...

-آپادانا-قشم-1.gif

-آپادانا-قشم-2.gif

-آپادانا-قشم-3.gif

-آپادانا-قشم-4.gif

قوانین هتل آپادانا قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر سه 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشممی باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم پاییز 96

تور قشم مهر 96

تور قشم آبان 96

تور قشم آذر 96

تور قشم نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.