هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل ترنج کیش

toranj-kish5.gif

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و یکی از هتل های ساحلی کیش می باشد . این هتل زببا در منطقه ای بکر با اکو سیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است . هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است . این هتل دارای 100 ویلا با مساحت 40 متر و 60 متر تشکیل شده است.  همگی این اتاق ها از بهترین امکانات به روز دنیا برخوردارند که شامل : تخت و تلویزیون ،حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ... ، میز آرایش،یخچال و چای ساز و... می باشد . سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک شکل سنتی ایرانی که همان بته جقه است را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده اند . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است . موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها ، فضای سبز و ساحل را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد . در این هتل بر روی آب رستورانی بنام تاج ترنج قرار دارد که بهترین غذاهای ایرانی در آن سرو می شود و میهمانانی که به غذای دریایی علاقه دارند حتما به این رستوران بروند و از غذاهای لذیذ آن نوش جان کنند . همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد و می توانید زیبایی هایی که در دریا وجود دارد را بصورت زنده تماشا کنید .

toranj-kish.gif

امکانات هتل :

پارکینگ ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، تراس ، صندوق امانات ، آتلیه ،کافی شاپ ، تاکسی سرویس ، سالن بدنسازی ، دوچرخه سواری ، والیبال ساحلی ، اینترنت ، سالن بیلیارد ، فوتبال دستی ، آلاچیق ساحلی ، رستوران ایتالیایی ، چایخانه سنتی ، فکس و کپی ، ترانسفر فرودگاهی و ...

toranj-kish2.gif

toranj-kish1.gif

toranj-kish3.gif

تور کیش سفری توام با آرامش و آسایش را برای شما عزیزان آرزو می نماید ...

هتل شایان کیش

 

 

 

 

 

 

 

هتل شایان کیش از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

هتل پارمیدا کیش

Staaar.gifStaaar.gifStaaar.gifStaaar.gif

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

هتل 4 ستاره سورینت مریم کیش به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96

تور کیش مهر 96

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.