هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

خواستار رئیس جمهور گرجستان با تغییرات قانون اساسی

تور گرجستان و خبرهای سیاسی گرجستان :

رئیس جمهور خواستار مشاوره در باره تغییرات قانون بنیادین است هتل های گرجستان

 

رئیس جمهور گرجستان، جورجی مارگلاواسویلی، رویای حاکم گرجستان (GD) و دسته ها اپوزیسیون را برای ارائه مشاوره در مورد دگرگونی ها قانون اساسی، که به سند اصلی قانون بنیادی کشور اعطا می شود، فقط چند روز پیش، ارائه کرده است.


این توصیه بدست سخنگوی مطبوعاتی سرپرست جمهور، اکه میشلادزه، روز چهارشنبه اعلام شد. او گفت که این مشاوره ها روز پنج شنبه در ساعت 16:00 پیش درآمد خواهد شد.


میشل الدوزی توضیح عدل که یک قانون اساسی جدید که توسط پارلمان در 25 سپتامبر تصویب شد، بیچارگی به تغییر دارد و حتی اکثریت نیز چنین آرزویی را ابراز کرده اند.


"ما چندین بار بر خطاها تمرکز کردیم. نه تنها رئیس جمهور، بلکه کل مخالفان هم با سازمان های غیردولتی و کمیسیون ونیز مشکلی دارند. تیم دولتی نیز تغییرات را در قانون بنیادی جدید پذیرفته است. همانطور که سرپرست جمهور همش با هدف اتخاذ قانون بنیادی مشترک بود، وی برای همه مشاوره می دهد "، سخنگوی روزنامه ها اظهار داشت.


مجلس گرجستان پیش نویس قانون بنیادی را با 117 رای در روز سه شنبه تصویب کرد.


اصلاحات که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سنه 2018 به اجرا در می آیند، پیش بینی می کنند که به یک مدل پارلمانی کلاسیک جنبش کنند.


این دگرگونی ها در ضمن دربرگیرنده شناسایی سیستم انتخاباتی متناسب متناسب از سال 2024 است، در حالی که گزیدمان آینده سال 2020 کماکان تحت سیستم انتخابی نهان موجود و با یک بار راهبند برگزیدن 3٪ برگزار می شود.


در مورد انتخابات ریاست جمهوری، با پروا به یک قانون اساسی جدید، مسئول جمهور به طور غیر سر راست گزینش خواهد شد، توسط هیئت های انتخاباتی ویژه ساختن شده از 150 نمایندگان مجلس، همه اعضای شورای عالی جمهوری های خودمختار و رای دهندگان نامیده شده توسط گروه ها بر پای بست، نتایج پسین گزیدمان محلی خود دولت.


با این حال، در سنه 2018، انتخابات ریاست جمهوری سر راست به قصد انتخاب مسئول جمهور برای مدت 6 سنه برگزار می شود.

خبرهای تور گرجستان را فراموش نکنید 

تایید گرجستان نسبت به استراتژی مبارزه فاسد

خبر نامه گرجستان و تایید گرجستان به عملکردهای فاسد هتل های گرجستان

وزارت قضائیه جورجیا گزارش داد که دولت یک راهبرد مبارزه با فساد و برنامه عملیاتی برای 2017-2018 را تأیید کرده است.


"در نتیجه اصلاحات ضد فساد، گرجستان در مبارزه با فساد بزرگترین کامیابی را در میانی کشورهای اروپای شرقی به دست آورد و یکی از ذیل ترین سطح فساد در وسط کشورهای اروپایی است؛ این واقعیت که توسط بسیاری از پژوهش ها بین المللی تایید شده و با کامیابی پسین که گرجستان وزارت امورخارجه گزارش عدل که رئیس دولت همکاری دولتی گشایش شد.


این بیانیه آمده است که سیاست های پیچیده و قدم های جدی دولت در گرجستان در برپایی یک سیستم حکومتی عمومی شفاف و پاسخگو و یک محیط آزاد در مملکت کامیاب و مفید بوده است.


"دولت گرجستان متوجه است که مبارزه با فساد نمی تواند یک بار اصلاح یا یک سررسید اندک باشد. مبارزه با تباهی و جلوگیری متعلق به یک فرایند همیشگی است و حتی در حال حاضر نیز به طور پرکار ادامه دارد.


وزارت کشور تأکید می کند که هدف آنها افزایش دسترسی به اطلاعات و مشارکت شهروندان، درمان مکانیزم پیشگیری از فساد، به کارگیری فن آوری ها و نوآوری در اداره امور دولتی خدمات عمومی است و شهرداری ها را در روند اجرای برنامه مبارزه با فساد ادغام می کند.


استراتژی جدید و مبارزه با تباهی جدید بدست شورای هماهنگی بینالمللی با همکاری 38 سازمان دولتی، 14 سازمان غیر دولتی و سه نماینده کسب و کار تعریف شد.


طرح جدید مبارزه با فساد حائز 16 اولویت، بیش از 60 رخداد و بیش از 200 تکاپو دارد.

تور گرجستان را دنبال کنید :

"سه مورد از این نخستینگی ها؛ پیشگیری از تباهی در حوزه ورزش، در پروژه های زیربنایی و در شهرداری ها کاملا جدید در گرجستان است و هدف آنها دربرگیرنده ورود بخش های اکثریت در سیاست های یکپارچه مبارزه با تباهی است. "


در بیانیه آمده است که اهداف اصلی استراتژی جدید عبارتند از: برپایی یک سیستم حقوق دادگرانه در خدمات عمومی، ایجاد راهبرد ارتباطی در مورد مسائل مربوط به فساد با مردم، برپایی یک حقوق و پاداش شفاف و پاداش برای دادستان، اصلاح مقالات برگشت دادن ستیز های اخلاقی و منافع در رابطه با داوران و دادستان ها، اجرای یک برنامه الکترونیکی از جلسات احقاق انضباطی و حل مسائل مربوط به مکمل های حقوق و اجرت برای قضات، تصویب یک قانون در باره آزادی اطلاعات، پالایش مکانیسم اداری برای ایجاد دولت برنامه های بهداشتی پوشش دیتا شده شفاف، توانمند سازی شوراهای مشاوران مدنی در شهرداری ها، درمان سازوکارهای کنترل پروژه های زیربنایی و موارد دیگر.

گفتگو سیاسی گرجستان و آلمان

تور گرجستان به همراه گفتگو سیاسی آلمان و گرجستان

میشل جانلیدزه، وزیر امور خارجه گرجستان، گفت که گفتگوی سیاسی میان گرجستان و آلمان در سطح بسیار فوقانی است و در حال توسعه بسیار سریع است.


وزیر این بیانیه در حالی که ارزیابی جلسه آغاز وزیر گرجستان جورجی کوریکاشویلی با آنگلا مرکل، معاون وزیر امور خارجه برلین، اتمام داد.


Janelidze می گوید این جلسه برای گرجستان زیاد مهم بود.


وی گفت: "این برای روابط گرجستان و آلمان و در ضمن برای اروپا بسیار مهم است."


وزیر، که در جلسه کوریکاشویلی-مرکل حضور داشت، می گوید که روابط گرجستان و آلمان در مقوله های گوناگون مورد بحث قرار گرفته است.


نخست وزیر گرجستان در باره اصلاحات مهم سپریدن شده در سال های تازه در گرجستان صحبت کرد که شرایط فوق العاده ای را برای سرمایه گذاری های خارجی و سوداگری ایجاد کرد. جانلیدز افزود، این موضوع وانگهی در مورد اجرای کامیابی آمیز توافقنامه پیوستگی با اتحادیه اروپا گفتگو کرد. "نیاز به افزایش روابط متقابل در زمینه های زیربنایی و ارتباطات نیز بیان شده است".


این دو طرف وانگهی درباره مشارکت گرجستان و آلمان در تضمین امنیت جهانی و در ماموریت پشتیبانی از حل و فصل در افغانستان بحث و گفتگو کردند. گفته می شود که طرف آلمان، نقش مهمی از نیروهای گرجستان را در این مقوله برجسته کرده است. هتل های گرجستان


تدو جاپادیدزه، رایزن پیش درآمد وزیر برای امور روابط خارجی، در باره این اجلاس نیز بازگویی دیدگاه کرد.


او گفت: "جلسه پیش درآمد وزیر در روز دوم انتخابات در آلمان، البته، زیاد مهم و موثر راهبردی است." وی افزود: "این دو طرف در باره دگرگونی ها اخیر در مناطق تفریحی گرجستان آبخازیا و اوستیای جنوبی صحبت کردند و ما در مورد وضعیت فعلی قبر در سرزمین های اشغالی به آلمانی ها آگاهی دادیم."

تور گرجستان و مهم ترین خبرها :

این رایزن می گوید که آلمانی ها اصلاحات موفق در گرجستان را ذکر کرده و توسعه مردمسالاری و نوسازی در مملکت را به رسمیت شناختند.


جاپریدزه گفت: "وزیر امور خارجه و وزیر امور خارجه آلمان در مورد برنامه های آینده و روابط دوجانبه در قالب سازمان های بین المللی و فرمت ها صحبت کرد.


PM Kvirikashvili و صدراعظم آلمان در 27 سپتامبر در برلین دیدار کردند. این جلسه بخشی از دیدار رسمی کرییکاشویلی در آلمان بود.


وی گفت که "برای اروپا زیاد مهم بود"، مرکل از ظفر حزبش در گزیدمان تازه تبریک می گوید.


حزب مرکل، دموکرات مسیحی (CDU)، گزیدمان فدرال آلمان را در 25 سپتامبر برگزار کرد و مرکل را برای دوره چهارم انتخابات گزینش کرد.

مراحل پایانی ساخت راه آهن باکو به تفلیس

خبر نامه تور گرجستان از پایان گرفتن راه آهن باکو به تفلیس سخن می گوید :

پروژه خط آهن باکو-تفلیس-کارس در مرحله نهایی خویش قرار دارد. وزیر اقتصاد و گسترش برقرار گرجستان، جورجی گاخاریا، همراه با ستوده تر آرلان، وزیر حمل و نقل، دریایی و ارتباطات ترکیه، و جاوید گوربانوف، سرپرست خط آهن آذربایجان روز دوشنبه قطار را از تفلیس به مآبدا گذراندند - Kartsakhi دیروز، برای وارسی گذرگاه قطار جدید و زیرساخت ها در این ناحیه پیوستگی دارد.

هتل های گرجستان

همان طور که وزارت اقتصاد و توسعه گرجستان گزارش می دهد، 70 درصد از یادگارها بخش گرجستان راه باکو-تفلیس-کارس اتمام شده است، اما فرآیند برق، خدمات گمرکی و خدمات بهداشتی هنوز نهایی نشده است.


انتظار می رود نخستین قطار حمل از آذربایجان به گرجستان به ترکیه برسد که  نزدیک  دو ماه است، گفته شده است که این پروژه ظرفیت سالانه 5 میلیون بدن ترابری را با امید به افزایش 15 میلیون بدن کالا در سنه دارد.

ادامه خبر تور گرجستان :

"خط آهن خط آهن باکو-تفلیس-کارس چین چین را با اروپا پیوند می دهد. جورجی گاخاریا خاطرنشان کرد: تدارکات در ناحیه اساسا تغییر می کند، همانند سیستم انسجام در منطقه، و تجارت کبیر بین قزاقستان و ترکیه و بین چین و ترکیه می تواند لغایت حدی از راه این مسیر خط آهن خدمت شود.


سفیر ترکیه در گرجستان با گفتمان با دولت ها و مردم این سه کشور با این ترقی تاریخی، گفت که پروژه باکو-تفلیس-کارس نه فقط بیشتر گرجستان، آذربایجان و ترکیه را پیوند می دهد، بلکه دو قاره را نیز متصل می کند. اروپا و آسیا، با سرعت رو به پیشرفت تجارت و حمل و نقل بین قاره ها.

نوشته سفارت بریتانیا در رابطه با تفلیس و برخورد منفی نسبت به آن

تور گرجستان همراه تفلیس و خبرهای داغ آن

سفارت بریتانیا در تفلیس چند روز پیش اعلامیه ای را نمایش داد که رهنمود می شود به اتباع بریتانیا قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 جورجیا-ویلز 2018 در 6 دسامبر 2017 در Dinamo Arena، تفلیس برگزار شود.


این بیانیه اثر می دهد که سطح جرم در شهر تفلیس به طور کلی مختصر است، ولی به محض اینکه تاریکی در مرکز شهر، به گزیده تر در گوشه ها-کناره ها کافه ها و باشگاه ها و ورودی های کم و بیش به مختصر روشنایی از آپارتمان های خصوصی، خرابکاری رخ می دهد.


در این بیانیه آمده است: "برخی از گزارش های مربوط به حملات جنسی توسط رانندگان تاکسی بعد از ابهام گزارش شده است.

با ادامه خبر تور گرجستان با ما همراه باشید :

همچنین می گوید که هیچ توالت عمومی در این شهر وجود ندارد و گردشگران ممکن است چیزی برای استفاده از امکانات کافه ها و کافه ها خریداری کنند.


"همیشه در هنگام عبور از جاده مراقب باشید؛ چراغ های ارشاد و رانندگی قرمز و عبور از گورستان لزوما به این معنی نیست که یک خودرو متوقف خواهد شد "، سفارت به اتباع بریتانیایی تبریک گفت.


"توجه به اقدامات شما و شیوه تفسیر آنها توسط کسان فرهنگ های دیگر یا اعتقادات مذهبی"، این بیانیه اضافه شده است.


توصیه ها به پیگیری یک واکنش منفی میانی شهروندان گرجستان و بعضی مقامات بود.


شهردار تفلیس، داوید نرمانیا بازگو کرد که تفلیس یک شهر امن و دوستانه است و گردشگران هرگز در معرض خطر نیستند.


شهردار افزود: "در مورد توالت ها، در درازا کنسرت ها و مسابقات، دست به آب های زیستی دائم در خیابان ها پیمان می گیرند."

هتل های گرجستان

در تاریخ 28 سپتامبر، سفارت یک بیانیه منتشر کرد که توضیحات اکثریت را برای اولین بیانیه منتشر می کند.


در بیانیه دوم آمده است که رهنمود های مسافرتی مجموعه ای از رهنمود ها و توصیه های عملی ارائه شده به مسافرین بریتانیایی است که به کشورهای سایر سفر می کنند، افزود: هدف از این شغل کمک به بریتانیا برای حفظ امنیت و حفظ قوانین و دانش های محلی است.


"در این مثال خاص، ما 6 اکتبر در مورد مسابقات فوتبال بین ولز و گرجستان به مسافران پیشنهاد دادیم. این مشاوره به وضوح بیان می کند که سطح جرم در شهر تفلیس به طور کلی ناچیز است. "


بیانیه دوم نیز پافشاری می کند که تفلیس با موفقیت برگزاری مسابقات ورزشی گوناگون بین المللی را در ماضی برگزار کرده است.


"ما هر انتظار داریم که پیکار آینده موفقیت باشد. سفیر بریتانیا گفت، ما چشم براه استقبال از طرفداران ویلز به تفلیس باشیم.

خواستار تظاهرات تصویب شدن شورای شهر

تور گرجستان همراه خبر مخالفان شورای شهر
احزاب مخالف پارلمان: همبستگی پتریوت های گرجستان (APG)، گرجستان اروپا (EG) و جنبش متحد ملل همبسته (UNM) از پیروان خویش برای پیوستن به راهپیمایی اعتراضی، بعد متعلق به که شورای شهر تفلیس در روز 29 سپتامبر دو قطعنامه را تصویب کرد، خواستار گردید.

اکثریت اعضای شورای شهر پروژه هایی را تصویب کردند که در نظر دارد برای انتقال یک قطعه زمین 1،900 و 4،700 متر مربع برای قیمت سمبلیک - یک ژل به شرکتی که یک پارک بزرگ و یک همتافت تفریحی در آنجا ساخته شود، تصویب شود.

بحث ها زیاد شلوغ بود، زیرا دسته ها مخالف و پیرامون زیست مخالف تصویب آنها بودند، ادعا کرد که این معامله غیرقانونی است و هیچ گزارش زمین شناسی در مورد پروژه ها وجود ندارد. این اختلاف منجر به حذف تعدادی از مخالفان توسط شهربانی شد، در حالی که دیگران این اعتراض را ترک کردند.

اعضای مخالف ادعا می کنند که این کمپانی از آن وزیر بیضپنا ایوانیشویلی است که بنیادگذار باهماد رویای حکومت گرجستان و ابتدا وزیر گرجستان است.
هتل های گرجستان
پارک ماشین در نزدیکی میدان آزادی ساخته خواهد شد در حالیکه مرکز تفریحی چند منظوره در گور تابوری واقع شده و تحت وارسی بر تفلیس و مجاور باغ گیاه شناسی قرار دارد که در نزدیکی کاخ ایوانیشویل در منطقه ماتسیمیندا پیمان دارد.

APG روز یکشنبه در مراسم پارلمان پارلمان در خیابان روستائیلی، تظاهرات را برگزار کرد، در حالی که تظاهرات اعتراضی EG در همان روز در میدان پوشکین برگزار شد.
خبرهای تور رگجستان را دنبال کنید :
UNM می گوید که تظاهرات آنها روز دوشنبه در ساعت 2 پس از ظهر برگزار می شود. آنها ادعا می کنند که تصمیم شورای شهر یک قرارداد غیرقانونی بود و منظور آن انتقال نیمی از تفلیس به بیدنا ایوانیشویلی است.

شهردار تفلیس، دیوید نومانیا، اظهار داشت که این پروژه ها برای سرمایه بایسته است، در حالی که معاون شورای شهر تفلیس، جورجی تیکمالادزه، اطمینان می دهد که ساکربولو یک تصمیم به راستی مهم را به تصویب رسانده که بر پایه آن، مناطق تفریحی کبیر در تفلیس ساخته خواهد شد.

تصویب نامزدهای انتخابی گرجستان

خبر تور گرجستان همراه با سیاست گرجستان

پارلمان گرجستان اعلام کرد که دادگاه اروپایی حقوق آدمی (ECHR) سه کاندیدایی را که بدست گرجستان در پست قاضی دادگاه ECHR به دادگاه استراسبورگ ارائه شده است، تایید کرده است.


پارلمان افزود که کمیته حقوق آدمی اچ آی وی پیشنهاد کرد که گردهمایی پارلمانی انتخاب داور از گرجستان را در این اجلاس در اکتبر 2017 رای دهد. هتل های گرجستان


"در این نشست، یک لیست از 3 کاندیدا ارائه شده توسط دولت گرجستان باره بحث قرار گرفت. مصاحبه با هر سه کاندیدا در جلسه برگزار شد. کمیته این فهرست را تایید کرد. "


سه کاندیدا که توسط ECHR تایید شده اند، عبارتند از: لادو چانتواریا، لالی پاپی هاچویلی و اواتار سیچینوا.


دادگاه استراسبورگ پیشتر نامزدهای ارائه شده از سوی گرجستان را رد کرد، و ناچار ساخت کمیسیون دولتی اخص برای سومین بار رقابت را اعلام کرد.

ادامه خبر تور گرجستان:

سازمان های غیردولتی آماده به کمپانی در روند گزینش داوران شدند و گفتند که آنقدر شفاف و بی طرفانه نیستند.


سازمان های غیردولتی بیانیه ای را منتشر کردند که می گویند آنها در کار کمیسیون ویژه ای تحت رهبری وزارت دادگستری کمپانی نمی کنند و از دولت گرجستان خواسته است لغایت قوانین و مراحل برپایی کمیسیون را تغییر دهد.


از فهرست تایید شده کاندیداهای گرجستان فقط یک نفر به عنوان داور ECHR از گرجستان تبدیل خواهد شد.

خواستار پناهدگی رئیس جمهور سابق گرجستان در اوکراین

مهم ترین خبرهای تور گرجستان از سیاست

 

میشل ساکاشویلی بعد از بازگشت به اوکراین، سرپرست جمهور پیشین گرجستان و فرماندار سابق منطقه اوکراین، درخواست پناهندگی در اوکراین را بر بنیاد یک فرد احتیاج به حفاظت اخص ای که به نوبه خود متوقف می شود او را به کشور دیگری منتقل می کند.


اطلاعات بدست مارکین گالباال، وکیل ساکاشویلی، منتشر شد.


او گفت: "پس از صدور پروانه برای سرانجام دادن به تابعیت ساکاشویلی، او به طور اتوماتیک به عنوان فردی بدون شهروندی که در طول اقامت همیشه در اوکراین اقامت دارد، به رسمیت شناخته شده است و، طبق قانون اوکراین، استرداد این افراد ممنوع است."


سرویس مهاجرت دولتی اوکراین هنوز به درخواست ساکاشویلی پذیرش نداده است.


در همین حال، وزارت قضائیه اوکراین بازگو کرد که پس از صدور چک های مربوطه، تصمیم گیری در باره واپسداد پیشین رئیس جمهور به گرجستان چهره خواهد گرفت.


"وزارت دادگستری تصمیم پایانی را بسته به مواد مربوطه می گیرد. وزیر قضائیه اوکراین، پائول پترنکو اظهار داشت، سیاست هیچ ارتباطی با این مسئله ندارد. هتل های گرجستان


ساکاشویلی سومین رییس جمهور گرجستان از سنه 2004-2007 و مجدد در سنه های 2008-2013 بود.


رئیس جمهور اوکراین، پترو پوروشنکو، در مه 2015، زمانی که او را به عنوان فرماندار اودسا گزینش کرد، شهروند اوکراین را به عنوان رئیس جمهور سعاش به وی واگذار کرد.


در دسامبر 2015، مقامات گرجستان ساکاشویلی را از شهروندی گرجستان متمایز کردند زیرا تابعیت دوگانه در گرجستان مجاز نیست.

به ادامه مهم ترین خبرهای تور گرجستان گوش فرا دهید :

در نوامبر سنه 2016، ساکاشویلی از پست خویش خارج شد و باهماد مخالف را برپایی داد و به شدت از مقامات اوکراین انتقاد کرد که منجر به کشمکش بین پرهوشنک و رئیس جمهور سابق گرجستان شد.


پوروشنکو ساکاشویلی را از تابعیت اوکراین خود در ماه ژوئیه ربود.


پس از از دست دادن تابعیت اوکراینی، ساکاشویلی با کمک طرفدارانش که در 10 سپتامبر به خطوط نیروهای امنیتی شکست خورد، ساکاشویلی را از خاک خنثی بین لهستان و اوکراین و در قلمرو اوکراین ترک کرد.

حمایت گرجستان از حاکمیت اسپانیا

تور گرجستان و بهترین خبرها :
وزارت امور خارجه (وزارت امور خارجه) اعلام کرد که گرجستان به طور کامل از حاکمیت و تمامیت ارضی پادشاهی اسپانیا در مرزهای بین المللی به رسمیت شناخته است.
هتل های گرجستان
این بیانیه بعد از همه پرسی برگزار شد که در ناحیه کاتالونیا واقع در شمال شرقی اسپانیا برگزار شد و اثر داد که 90 درصد از مردم از جدایی این منطقه از اسپانیا پشتیبانی می کنند.

وزارت خارجه می گوید: "گرجستان امیدوار است که چگونگی در پادشاهی اسپانیا به صورت صلح آمیز در انطباق کامل با اصول قانون، قانون بنیادین و قانون کشور، تنظیم شود."

بیش از 2.25 میلیون تن در سراسر کاتالونیا به رفراندوم در ماه اکتبر رسیدند. مشارکت ناچیز بود -  نزدیک  به 42 درصد رأی دهندگان. مقامات کاتالان این رقم را در باره سرکوب رأی گیری که بدست دولت ملی آغاز شده است، مرتکب شده اند.

دولت ملی اسپانیا در مادرید به شدت به انفصال مخالف است. رأی گیری ها، رأی گیری ها، فهرست رأی دهندگان و مواد کمپین را در اختیار داشتند.

هزاران پولیس ملی اضافی به ناحیه رسول شدند و مقامات ارشد کاتالان درگیر در سازماندهی رفراندوم برده شدند.

بالاترین دادگاه اسپانیا رأی آوردن قانون غیر قانونی تحت قانون بنیادین اسپانیا است.

مقامات کاتالان از اتحادیه اروپا خواستند که گام برداشته، ولی اتحادیه اروپا از مادرید حمایت کرد. کمیسیون اروپا، هیئت اجرایی اتحادیه اروپا، اعلام کرد که رای گیری غیرقانونی است.
اخبار تور گرجستان را دنبال کنید

انجمن تشکیل شدن تجارت گرجستان با ایتالیا در تفلیس

خبرنامه تورگرجستان به همراه انجمن شراکت گرجستان و ایتالیا 

انجمن تجارت گرجستان و ایتالیا امروز در هتل ایوتا در تفلیس برگزار شد. جورجی گاخاریا، وزیر اقتصاد و توسعه برپا گرجستان و بالکن اسکارالاروتو، دستیار وزیر گسترش اقتصادی ایتالیا، این انجمن را باز می کند.

هتل های گرجستان

هیئت ایتالیایی شرکت در کنفرانس بازرگانی گرجستان و ایتالیا دربرگیرنده بیش از 30 بزرگترین نمایندگان شرکت های کشاورزی، مخابرات و صنعت توریسم است.


جلسات دوجانبه با نمایندگان شرکت گرجستان و ایتالیا در جریان این رویداد برگزار می شود، انجمن تجارت گرجستان و ایتالیا که ادامه آن در سنه 2017 در ایتالیا برگزار می شود و بیش از 260 شرکت از هر دو مملکت شرکت می کنند.

 ادامه خبر تور گرجستان را گوش کنید :

نخست وزیر جورجی کرویکاشویلی روز ماضی در یک شام رسمی با آقای اسکالارآتوو و اعضای هیات تجاری ایتالیا دیدار کرد و اظهار داشت که ایتالیا از همان ابتدا، زمانی که مملکت خود را به استقلال خود بازگرداند، احد از پیروان اصلی حاکمیت گرجستان و تمامیت ارضی است . کورییکاشویلی در مورد اصلاحات که در سراسر گستره های مختلف در گرجستان اجرا می شود، گفتگو کرد و برنامه چهارسوی اصلاحی را که بدست دولت گرجستان پیش درآمد شد، شناسایی کرد. در حالی که او همچنین درباره توافقنامه تجارت آزاد با کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای همسایه گفتگو کرد و به تازگی توافقنامه تجارت آزاد با چین امضا شد.


در دیدار با اعضای هیأت اعزامی، نخست وزیر گرجستان، سیاست خارجی کشور، مشارکت با اتحادیه اروپا و ناتو را مورد بحث قرار داد و بازگو کرد که تمامیت ارضی و ثبات در گرجستان هنوز در اجازه کار پیمان دارد.