هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

انجمن تشکیل شدن تجارت گرجستان با ایتالیا در تفلیس

خبرنامه تورگرجستان به همراه انجمن شراکت گرجستان و ایتالیا 

انجمن تجارت گرجستان و ایتالیا امروز در هتل ایوتا در تفلیس برگزار شد. جورجی گاخاریا، وزیر اقتصاد و توسعه برپا گرجستان و بالکن اسکارالاروتو، دستیار وزیر گسترش اقتصادی ایتالیا، این انجمن را باز می کند.

هتل های گرجستان

هیئت ایتالیایی شرکت در کنفرانس بازرگانی گرجستان و ایتالیا دربرگیرنده بیش از 30 بزرگترین نمایندگان شرکت های کشاورزی، مخابرات و صنعت توریسم است.


جلسات دوجانبه با نمایندگان شرکت گرجستان و ایتالیا در جریان این رویداد برگزار می شود، انجمن تجارت گرجستان و ایتالیا که ادامه آن در سنه 2017 در ایتالیا برگزار می شود و بیش از 260 شرکت از هر دو مملکت شرکت می کنند.

 ادامه خبر تور گرجستان را گوش کنید :

نخست وزیر جورجی کرویکاشویلی روز ماضی در یک شام رسمی با آقای اسکالارآتوو و اعضای هیات تجاری ایتالیا دیدار کرد و اظهار داشت که ایتالیا از همان ابتدا، زمانی که مملکت خود را به استقلال خود بازگرداند، احد از پیروان اصلی حاکمیت گرجستان و تمامیت ارضی است . کورییکاشویلی در مورد اصلاحات که در سراسر گستره های مختلف در گرجستان اجرا می شود، گفتگو کرد و برنامه چهارسوی اصلاحی را که بدست دولت گرجستان پیش درآمد شد، شناسایی کرد. در حالی که او همچنین درباره توافقنامه تجارت آزاد با کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای همسایه گفتگو کرد و به تازگی توافقنامه تجارت آزاد با چین امضا شد.


در دیدار با اعضای هیأت اعزامی، نخست وزیر گرجستان، سیاست خارجی کشور، مشارکت با اتحادیه اروپا و ناتو را مورد بحث قرار داد و بازگو کرد که تمامیت ارضی و ثبات در گرجستان هنوز در اجازه کار پیمان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.