هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

حمایت گرجستان از حاکمیت اسپانیا

تور گرجستان و بهترین خبرها :
وزارت امور خارجه (وزارت امور خارجه) اعلام کرد که گرجستان به طور کامل از حاکمیت و تمامیت ارضی پادشاهی اسپانیا در مرزهای بین المللی به رسمیت شناخته است.
هتل های گرجستان
این بیانیه بعد از همه پرسی برگزار شد که در ناحیه کاتالونیا واقع در شمال شرقی اسپانیا برگزار شد و اثر داد که 90 درصد از مردم از جدایی این منطقه از اسپانیا پشتیبانی می کنند.

وزارت خارجه می گوید: "گرجستان امیدوار است که چگونگی در پادشاهی اسپانیا به صورت صلح آمیز در انطباق کامل با اصول قانون، قانون بنیادین و قانون کشور، تنظیم شود."

بیش از 2.25 میلیون تن در سراسر کاتالونیا به رفراندوم در ماه اکتبر رسیدند. مشارکت ناچیز بود -  نزدیک  به 42 درصد رأی دهندگان. مقامات کاتالان این رقم را در باره سرکوب رأی گیری که بدست دولت ملی آغاز شده است، مرتکب شده اند.

دولت ملی اسپانیا در مادرید به شدت به انفصال مخالف است. رأی گیری ها، رأی گیری ها، فهرست رأی دهندگان و مواد کمپین را در اختیار داشتند.

هزاران پولیس ملی اضافی به ناحیه رسول شدند و مقامات ارشد کاتالان درگیر در سازماندهی رفراندوم برده شدند.

بالاترین دادگاه اسپانیا رأی آوردن قانون غیر قانونی تحت قانون بنیادین اسپانیا است.

مقامات کاتالان از اتحادیه اروپا خواستند که گام برداشته، ولی اتحادیه اروپا از مادرید حمایت کرد. کمیسیون اروپا، هیئت اجرایی اتحادیه اروپا، اعلام کرد که رای گیری غیرقانونی است.
اخبار تور گرجستان را دنبال کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.