هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

گفتگو سیاسی گرجستان و آلمان

تور گرجستان به همراه گفتگو سیاسی آلمان و گرجستان

میشل جانلیدزه، وزیر امور خارجه گرجستان، گفت که گفتگوی سیاسی میان گرجستان و آلمان در سطح بسیار فوقانی است و در حال توسعه بسیار سریع است.


وزیر این بیانیه در حالی که ارزیابی جلسه آغاز وزیر گرجستان جورجی کوریکاشویلی با آنگلا مرکل، معاون وزیر امور خارجه برلین، اتمام داد.


Janelidze می گوید این جلسه برای گرجستان زیاد مهم بود.


وی گفت: "این برای روابط گرجستان و آلمان و در ضمن برای اروپا بسیار مهم است."


وزیر، که در جلسه کوریکاشویلی-مرکل حضور داشت، می گوید که روابط گرجستان و آلمان در مقوله های گوناگون مورد بحث قرار گرفته است.


نخست وزیر گرجستان در باره اصلاحات مهم سپریدن شده در سال های تازه در گرجستان صحبت کرد که شرایط فوق العاده ای را برای سرمایه گذاری های خارجی و سوداگری ایجاد کرد. جانلیدز افزود، این موضوع وانگهی در مورد اجرای کامیابی آمیز توافقنامه پیوستگی با اتحادیه اروپا گفتگو کرد. "نیاز به افزایش روابط متقابل در زمینه های زیربنایی و ارتباطات نیز بیان شده است".


این دو طرف وانگهی درباره مشارکت گرجستان و آلمان در تضمین امنیت جهانی و در ماموریت پشتیبانی از حل و فصل در افغانستان بحث و گفتگو کردند. گفته می شود که طرف آلمان، نقش مهمی از نیروهای گرجستان را در این مقوله برجسته کرده است. هتل های گرجستان


تدو جاپادیدزه، رایزن پیش درآمد وزیر برای امور روابط خارجی، در باره این اجلاس نیز بازگویی دیدگاه کرد.


او گفت: "جلسه پیش درآمد وزیر در روز دوم انتخابات در آلمان، البته، زیاد مهم و موثر راهبردی است." وی افزود: "این دو طرف در باره دگرگونی ها اخیر در مناطق تفریحی گرجستان آبخازیا و اوستیای جنوبی صحبت کردند و ما در مورد وضعیت فعلی قبر در سرزمین های اشغالی به آلمانی ها آگاهی دادیم."

تور گرجستان و مهم ترین خبرها :

این رایزن می گوید که آلمانی ها اصلاحات موفق در گرجستان را ذکر کرده و توسعه مردمسالاری و نوسازی در مملکت را به رسمیت شناختند.


جاپریدزه گفت: "وزیر امور خارجه و وزیر امور خارجه آلمان در مورد برنامه های آینده و روابط دوجانبه در قالب سازمان های بین المللی و فرمت ها صحبت کرد.


PM Kvirikashvili و صدراعظم آلمان در 27 سپتامبر در برلین دیدار کردند. این جلسه بخشی از دیدار رسمی کرییکاشویلی در آلمان بود.


وی گفت که "برای اروپا زیاد مهم بود"، مرکل از ظفر حزبش در گزیدمان تازه تبریک می گوید.


حزب مرکل، دموکرات مسیحی (CDU)، گزیدمان فدرال آلمان را در 25 سپتامبر برگزار کرد و مرکل را برای دوره چهارم انتخابات گزینش کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.