هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

خواستار رئیس جمهور گرجستان با تغییرات قانون اساسی

تور گرجستان و خبرهای سیاسی گرجستان :

رئیس جمهور خواستار مشاوره در باره تغییرات قانون بنیادین است هتل های گرجستان

 

رئیس جمهور گرجستان، جورجی مارگلاواسویلی، رویای حاکم گرجستان (GD) و دسته ها اپوزیسیون را برای ارائه مشاوره در مورد دگرگونی ها قانون اساسی، که به سند اصلی قانون بنیادی کشور اعطا می شود، فقط چند روز پیش، ارائه کرده است.


این توصیه بدست سخنگوی مطبوعاتی سرپرست جمهور، اکه میشلادزه، روز چهارشنبه اعلام شد. او گفت که این مشاوره ها روز پنج شنبه در ساعت 16:00 پیش درآمد خواهد شد.


میشل الدوزی توضیح عدل که یک قانون اساسی جدید که توسط پارلمان در 25 سپتامبر تصویب شد، بیچارگی به تغییر دارد و حتی اکثریت نیز چنین آرزویی را ابراز کرده اند.


"ما چندین بار بر خطاها تمرکز کردیم. نه تنها رئیس جمهور، بلکه کل مخالفان هم با سازمان های غیردولتی و کمیسیون ونیز مشکلی دارند. تیم دولتی نیز تغییرات را در قانون بنیادی جدید پذیرفته است. همانطور که سرپرست جمهور همش با هدف اتخاذ قانون بنیادی مشترک بود، وی برای همه مشاوره می دهد "، سخنگوی روزنامه ها اظهار داشت.


مجلس گرجستان پیش نویس قانون بنیادی را با 117 رای در روز سه شنبه تصویب کرد.


اصلاحات که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سنه 2018 به اجرا در می آیند، پیش بینی می کنند که به یک مدل پارلمانی کلاسیک جنبش کنند.


این دگرگونی ها در ضمن دربرگیرنده شناسایی سیستم انتخاباتی متناسب متناسب از سال 2024 است، در حالی که گزیدمان آینده سال 2020 کماکان تحت سیستم انتخابی نهان موجود و با یک بار راهبند برگزیدن 3٪ برگزار می شود.


در مورد انتخابات ریاست جمهوری، با پروا به یک قانون اساسی جدید، مسئول جمهور به طور غیر سر راست گزینش خواهد شد، توسط هیئت های انتخاباتی ویژه ساختن شده از 150 نمایندگان مجلس، همه اعضای شورای عالی جمهوری های خودمختار و رای دهندگان نامیده شده توسط گروه ها بر پای بست، نتایج پسین گزیدمان محلی خود دولت.


با این حال، در سنه 2018، انتخابات ریاست جمهوری سر راست به قصد انتخاب مسئول جمهور برای مدت 6 سنه برگزار می شود.

خبرهای تور گرجستان را فراموش نکنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.