هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هواپیمایی ارزان قیمت و بدون مجوز از خارج از مجارستان در گرجستان

Wizz Air باز می شود پروازهای جدید

روز گذشته پنجشنبه، 17 مه، Wizz Air مراسم در فرودگاه بین المللی داویت آقاماشنبلی را در فرودگاه کوتایی برگزار کرد تا جشن سالیانه یک هواپیمای ایرباس A320 دوم را به ناوگان ناوگان کویتیسیس و اولین پرواز خود را از پاریس به کویتیسیس. با هواپیما اضافی، پروازهای به پنج مقصد جدید باز می شود: پاریس، رم، پراگ، بارسلونا و آتن. پرواز های اضافی بین Kutaisi و مقصد آلمان برلین و دورتموند اضافه می شود. شرکت کنندگان در مراسم شامل معاون اول نخست وزیر گرجستان، وزیر اقتصاد و توسعه پایدار دیمیتری کومسیوویلی، مدیر عامل شرکت فرودگاههای متحده گرجستان، Ketevan Aleksidze و Johan Eidhagen، مدیر بازاریابی Wizz Air بود.


Wizz Air، یک کمپنی ارزان قیمت و بدون مجوز از خارج از مجارستان، از سال 2012 در گرجستان فعالیت می کند. شرکت از فرودگاه بین المللی Kutaisi به عنوان بخشی از آن استفاده می کند تا از هزینه های بالای فرودگاه بین المللی شوتا روستاوالی تفلیس جلوگیری کند. پرواز های ارزان قیمت گردشگران زیادی را به گرجستان آورده و بسیاری از مردم را تشویق کرده است تا کاتائیس و محیط اطراف خود را کشف کنند، که ممکن است در غیر این صورت بازدید کنند. به گزارش وزارت اقتصاد و توسعه پایدار، Wizz Air بیش از 222،000 مسافر را در سال 2017 حمل می کند و در چهار ماه اول سال 2018 111،000 مسافر را حمل می کند.


Wizz Air در حال حاضر از 20 مقصد در 14 کشور اروپایی، از جمله برخی از محبوب ترین مقصد های توریستی - اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، یونان و جمهوری چک، از کوتایی به پرواز در می آید. پروازهای معمولا یک یا دو بار در هفته و از هر مقصد انجام می شود. گزینه های زیادی برای حمل و نقل بین تفلیس و کویتیسی وجود دارد، از جمله MetroBus، Railways Railways و توکیو یا Marshrutkas مشترک از ایستگاه اتوبوس Okriba (واقع در ایستگاه متروی Didube).


وزیر کومشیوشلی وزیرامورخارجه از شرکت مشارکت مجارستان در اقتصاد گرجستان قدردانی کرد تور ارزان گرجستان  و خاطرنشان کرد که در سال 2017 رشد 43 درصدی در بخش فرودگاه و رشد 34 درصدی در سال 2018 افزایش خواهد یافت. علاوه بر پروازهای مستقیم که به افزایش گردشگری کمک می کند، "پرواز های جدید نیز منجر به ایجاد مشاغل مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد. تا به امروز، Wizz Air 100 میلیون دلار در گرجستان از طریق یکی از هواپیماهای مستقر در اینجا سرمایه گذاری کرده است و از آنجایی که دومین هواپیما از امروز شروع می شود، این بدان معنی است که سرمایه گذاری این شرکت در گرجستان 200 میلیون دلار بوده است. این شرکت تا کنون 70 کار مستقیم و 250 کار غیر مستقیم ایجاد کرده است و هواپیمای دوم نیز 37 کار دیگر را ایجاد خواهد کرد. »Kumsishvili. خدمه های زمین و پرواز که مسافرین و هواپیماهای Wizz Air را در Kutaisi سرویس می دهند، همه شهروندان گرجی هستند.


Wizz Air به سرعت در حال گسترش پرواز خود از Kutaisi است. در ماه مارس امسال، پروازها به ریگا، لتونی و وروسکول لهستان اضافه شدند. برنامه هایی برای افزودن پروازها به بوخارست، رومانی از 3 ژوئیه و به وین، اتریش، از 15 نوامبر وجود دارد.


توسعه کم هزینه پرواز به اروپا از Kutaisi راه های جدید از اکتشاف برای ساکنان گرجستان باز می شود، و "به معنی رشد اقتصاد ما ... شغل های جدید و حداکثر ترویج توسعه گردشگری"، دیمیتری کومیسویلی می گوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.