هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های قشم

هتل الوند قشم .gif.gif Qeshm Alvand Hotel

هم اکنون هتل الوند به یکی از بهترین هتل های قشم تبدیل شده است. رستوران ممتاز واقع در هتل الوند گنجایش پذیرایی 110 نفر را دارد. این روزها اسم هتل و رستوران الوند بر زبانهای کسانی که یک بار اقامت درهتل الوند را داشته است جاری میباشد. این رستوران مجهز به موزیک زنده و سیستم صوتی مرکزی است و صمیمانه پذیرای شما عزیزان می باشد. رستوران ممتاز الوند واقع در هتل الونددرجزیره زیبای قشم با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات زیر میباشد: برگزاری مراسم نامزدی، جشن عروسی برگزاری کنفرانس های علمی و همایش ها ارائه متنوع ترین منوی غذای ایرانی ،عربی ،محلی و فرنگی سرویس دهی به مجالس خارج از هتل. گردشگران تور قشم که قصد رزرو این هتل را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 2 ستاره میباشد.

_الوند_قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل الوند قشم

کافی شاپ,بار,مینی بار,تاکسی سرویس,رستوران,رستوران فست فود,اینترنت بی سیم,خودپرداز,نمازخانه و....

_الوند_قشم-1.jpg

_الوند_قشم-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سورینت قشم

_سورینت_قشم_1.jpg

هتل سورینت قشم یکی از هتل های 5 ستاره قشم که در حال ساخت می باشد . این هتل اولین و تنهاترین هتل 5 ستاره جزیره زیبای قشم بشمار می رود . گروه سرمایه گذاری و هولدینگ سورینت این هتل را در سطح استانداردهای جهانی ساخته اند تا خدمات و امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار مسافران تور قشم قرار دهند . آنچه که برای هتل حائز اهمیت می باشد رضایت و راحتی مسافران است . هتل مجلل سورینت قشم تا فرودگاه بین المللی قشم 10 کیلومتر فاصله دارد . هتل دارای 55 باب اتاق شیک و مدرن با امکاناتی نظیر : تلویزیون ، ماهواره ، تخت راحتی ، تهویه مناسب ، اینترنت ، چای ساز ، حمام و لوازم بهداشتی و... می باشد .

_سورینت_قشم_2.JPG

امکانات و دیگر خدمات هتل :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، رستوران و کافه ، فروشگاه ، نمازخانه ، فضای سبز ، اینترنت ، صندوق امانات ، استخر سر پوشیده ، سونا و جکوزی ، باشگاه ورزشی ، مینی بار ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و همچنین اتوشویی و...

_سورینت_قشم_3.jpg

_سورینت_قشم_9.JPG

_سورینت_قشم_8.JPG

تور قشم پیشاپیش سفر خوشی را یرای شما میهمانان عزیز آرزو می نماید ...

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

هتل پرشین گلف .gif.gif.gif Qeshm Persian Golf Hotel

هتل پرشین گلف هتل سه ستاره در جزیره هفتگانه قشم شهر درگهان واقع شده است از لحاظ موقعیت جغرافیایی هتل در بهترین نقطه مراکز تجاری درگهان که شامل مجتمع های تجاری دریا،دو دلفین، بازار قدیم، بازار صدف، بازار مروارید، بازار نور، بازار نگین و زیباترین مجتمع در دل همین مجتمع ها مجتمع تجاری اقامتی و سیاحتی می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره در قشم میباشد. گردشگران تور قشم که هتلی با قشمت مناسب و امکانات خوب میخواهند این هتل یکی از بهترین انتخاب ها میتواند باشد.

-پرشین-گلف-قشم-4.jpg

-پرشین-گلف-قشم-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل پرشین گلف قشم

پذیرش شبانه روزی,محل نگهداری کودک,حمام,رستوران,اعلام حریق,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,لابی,پارکینگ,خدمات سرویس و...

-پرشین-گلف-قشم.jpg

-پرشین-گلف-قشم-3.jpg

-پرشین-گلف-قشم-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایدد.

مطالب مرتبط :

تور قشم اردیبهشت 96

تور قشم خرداد 96

تور قشم تابستان 96

تور قشم تیر 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96



 


هتل های روسیه

هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه 

یکی از هتل های 4 ستاره تاپ روسیه هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه است که در در خیابان  واسیلئوستروفسکی  امتداد رودخانه نوا قرار گرفته است. هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه دارای 214 اتاق زیبا و مجلل با امکاناتی نظیر تلوزیون ال سی دی ، ماهواره ، میز کار به همراه صندلی ارگونومیک ،وان حمام، اینترنت پر سرعت وای فای ،  گاوصندوق  ، تهویه مطبوع ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی برای مسافران تور روسیه می باشد. پردیس دانشگاه ایالتی و استادیوم پتروفسکی  از بناهای مشهور روسیه می باشد که به این هتل بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به مکان های دیدنی روسیه بروند. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی از جمله سالن بدن سازی و ماساژ دهی و.. نیز فراهم کرده است.

امکانات هتل ماریوت بای کورت یارد واسیلیفسکی سنت پترزبورگ روسیه:

سالن بدنسازی ، رستوران ها برای مسافران تور روسیه ، کافی شاپ ، پارکینگ رایگان, ارکینگ خصوصی, خدمات لباسشویی و خشک شویی و اتوشویی ، واکس کفش ، امکان برگزاری جلسات ، فکس و فتو کپی, رستوران انواع غذاهای محلی ، روسی ، مدیترانه ای ، شرقی ، اروپایی و .... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه

هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه یکی از برترین هتل های  4 ستاره هتل های سن پترزبورگ که درست د رمقابل پارک Olympia و در  فاصله چند دقیقه ای از ایستگاه مترو Tekhnologicheskiyمی باشد.این هتل از بهترین هتل های تور روسیه می باشد هتلی با اتاق هایی با وای فای رایگانو یک حمام مجهز ،تلویزیون صفحه تخت،با طراحی و دیزاینی همراه با رنگ های گرم و کف چوبی به زیبایی تزئین شده اند.
 
 

 

 امکانات هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه :

در این هتل میهمانان تور روسیه می توانند از سرویس صبحانه که به صورت سلف سرویس کامل ارائه می شود یا از غذاهای بین المللی رستوران Fransmanni که با دکوراسیونی زیبا با دیزاینی گرم و دل نشین طراحی شده است. همچنین گردشگران تور روسیه می توانند از خدماتی از قبیل سالن ورزشی یا سونا و یا لابی هتل ،دفتر پذیرش 24 ساعته که نیز آماده ی ارائه ی پیشنهادات گردشگری ودر صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد داده شد استفاده نمایند. 
 

 

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه یکی از شیک ترین و زیباترین هتل های 4 ستاره شهر مسکو روسیه می باشد.این هتل برای مسافران تور روسیه که به دنبال هتلی آرام و مجلل هستند، مناسب ترین گزینه می باشد.

هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه دارای اتاق هایی تمیز و شیک می باشد که همه پنجره های آنها دو جداره بوده و از ورود هر گونه سر و صدا به داخل اتاق جلو گیری می کند.طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و به گونه ای است که مورد توجه و استقبال مسافران روسیه می باشد.همه اتاق ها دارای امکاناتی همچون: یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان و... می باشند.رستوران هتل نیز با طبخ انواع غذاهای اروپایی و روسی آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه می باشد.

امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه:

رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه، صبحانه در اتاق، لباسشویی و خشکشویی، استخر، خانه داری، ترانسفر فرودگاه، فروشگاه هدایا و سوغات، پذیرش شبانه روزی، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) برای گردش در روسیه و دیدن مکان های تاریخی آن،سوئیت های مخصوص نو عروسان و...از جمله امکانات هتل هلیپارک امپیر مسکو روسیه می باشند که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه

هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه یکی از هتل های مجموعه توریستی ایزمایلو است که از جمله هتل های 4 ستاره روسیهمحسوب می شود.این هتل در فاصله 3.5 کیلومتری از پارک زیبا و دیدنی ایزمالوفسکی ‏واقع شده است، همچنین دسترسی به مناطق دیدنی، فرهنگی و تاریخی از این مکان امکان پذیر می باشد.مسافران تور روسیه نوروز 96 پس از طی مسیری 15 دقیقه ای با مترو می توانند به مرکز شهر مسکو دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه:

996 اتاق, رستوران،اینترنت رایگان ،پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، سالن زیبایی، خشکشویی، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته و ... از جمله امکانات رفاهی هتل ایزمایلو گاما مسکو روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه خرداد 96

تور روسیه تابستان 96

تور روسیه تیر 96

تور روسیه مرداد 96

تور روسیه شهریور 96

تور مسکو تابستان 96

تور مسکو تیر 96

تور مسکو مرداد 96

تور مسکو شهریور 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

هتل های کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. این هتل در خیابان رودکی بعد از میدان پردیس قرار دارد. هتل سارا با امکانات مناسب و دسترسی آسان به مراکز خرید ، بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این هتل از چهار طبقه و ۷۲ اتاق تشکیل شده است. در هتل سارا صبحانه بوفه و استقبال فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.  فاصله هتل سارا کیش تا فرودگاه جزیره با ماشین ۱۰ دقیقه می باشد.

امکانات هتل سارا کیش :

یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش و … می باشد .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود. این هتل از مراکز خرید کمی دور است از این رو برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش سرویس بازار را فراهم کرده است.  این هتل در نزدیکی برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و ... برای میهمانان تور کیش می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. این هتل هتلی ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است و از سوییت های زیبا و مجهز تشکیل شده است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات هتل آبادگران کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و ... برای اقامت و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل آبادگران کیش

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش جزء هتل های یک ستاره کیش محسوب می شود و از نظر موقعیت مکانی درست روبروی بازار پردیس 2 قرار دارد. این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکانات خوبی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد و یکی از امتیازات هتل آرا برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به دریا می باشد. هتل آرا کیش متشکل از 60 اتاق و 200 تخت خواب می باشد.

از امکانات هتل آرا کیش می توان به لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و ... برای گردشگران تور کیش اشاره نمود.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96 

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

هتل های مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدسمشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون  دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمای

هتل ایرانا مشهد

_ایرانا_مشهد_4.jpg

درباره هتل ایرانا مشهد :

هتل ایرانا مشهد یکی از هتل آپارتمان های مجهز شهر مشهد محسوب می شود . این هتل 3 ستاره بسیار تمیز و مرتب آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد . این هتل در خیابان امام رضا 48 واقع شده است که تا حرم امام رضا (ع) 10 دقیقه پیاده راه است . هتل تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی مشهد 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد . هتل دارای 20 اتاق مجهز به امکانان رفاهی از جمله : اینترنت ، تلویزیون و ماهواره ، تخت راحتی ، میز آرایش ، حمام و لوازم بهداشتی ، مینی یخچال و... می باشد .

_ایرانا_مشهد_3.jpg

امکانات هتل ایرانا مشهد :

پذیرش 24 ساعته ، اینترنت ، رستوران و کافی شاپ ، پارکینگ ، تاکسی سرویس ، سالن ورزشی ، گشت درون شهری و... 

_ایرانا_مشهد_2.jpg

_ایرانا_مشهد_1.jpg

تور مشهد پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس

armanhotel.jpg

این هتل 3 ستاره در شهر مقدس مشهد با مساحتی بالغ بر 33317 متر مربع با فاصله کمتر از 500 متر از بارگاه مطهر امام رضا (ع) در آبان ماه 1394 افتتحاح گردیده است . این هتل آپارتمان بی نظیری به طور حتم امکاناتی همانند یک هتل 5 ستاره را دارد . هتل در 9 طبقه دارای 291 باب اتاق می باشد که متراژ متوسط واحد ها 50 متر مربع می باشد که در سه کلاس استاندارد ، ویژه و فوق ویژه هستند . تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند : تخت ، تلویزیون IpTv ، اینترنت ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز و... می باشند . هتل دارای رستوران و کافی شاپ و همچنین قنادی بزرگی می باشد که تمام احتیاجات شما میهمانان تور مشهد را برطرف خواهند کرد . هتل دارای مرکز خرید بزرگ آرمان نیز می باشد که ویژگی های منحصر دارد . مرکز خرید آرمان دارای 3 ورودی و 344 باب مغازه می باشد . 

armanhotel2.jpg

تصاویر و دیگر امکانات هتل آپارتمان ستاره آرمان توس :

 

پذیزش 24 ساعته ، پارکینگ هوشمند ، اینترنت ، کافی شاپ ، لابی ، خدمات نگهبانی ، فضای سبز ، استخر و سونا خشک و بخار ، جکوزی ، حمام ترکی ، تجهیزات ورزشی ، سالن بدنسازی ، دکتر فیش  ، سالن ماساژ ، باغ بام ، رستوران بوفه با ظرفیت 200 نفر ، نماز خانه ، صندوق امانات ، استقبال و ترانسفر ، دوربین های حفاظتی ، لاندری آقایان و خانما ، قنادی و مینی بار ، استخر و ... 

armanhotel6.jpg

armanhotel1.jpg

armanhotel7.jpg

armanhotel3.jpg

 

مجتمع اقامتی اسپینو مشهد

espino-mashhad0.jpg

هتل اسپینو مشهد در سال 1393 در زمینی به مساحت 1500 متر مربع در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) ساخته شد . هتل در 7 طبقه دارای 36 باب اتاق همراه با 92 تخت می باشد . تمامی اتاق های هتل دارای بهترین امکانات رفاهی می باشند این هتل با داشتن موقعیت خوب و امکانات رفاهی مجهز یکی از بهترین ها هتل های انتخابی مسافران تور مشهد می باشد . خدمات ترانسفری فرودگاهی را نیز دو بار در روز مشخص کرده است .

تصاویر و دیگر امکانات مجتمع اقامتی اسپینو مشهد :

پذیرش 24 ساعته ، مجوعه آبی 24 ساعته ، تاکسی سرویس شبانه روزی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، اینترنت ، فضای باز ، استخر ، سالن کنفرانس ،  رستوران و کافی شاپ همراه با منو باز و بسته و...

espino-mashhad5.jpg

espino-mashhad1.jpg

espino-mashhad4.jpg

تور مشهد پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

مطالب مرتبط :

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد خرداد 96

تور مشهد تابستان 96

تور مشهد تیر 96

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

هتل های استانبول

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول  Istanbul Pera Palace Jumeirah Hotel

هتل پرا پالاس جمیرا استانبول Istanbul Pera Palace Jumeirah Hotel یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر استانبول می باشد . این هتل مجلل در سال 1895 در شهر بی اغلو استانبول بنا شده است که معماری هتل به سبک کلاسیک و سنتی بوده که در اتاق ها از وسایل سنتی ، تجملاتی و کلاسیک استفاده شده است که با ورود به هتل حس وارد شدن به یک موزه زیبا را برای مسافران به همراه خواهد داشت . هتل دارای 115 اتاق با اواع سبک های متفاوت می باشد که از اتاق هایی 30 متر تا 115 متر تشکیل شده است . هتل پرا پالاس جمیرا استانبول دارای 3 نوع رستوران AGATHA ، ORIENT، KUBBELI میباشد که تمامی غذاهای بین المللی ، اروپایی ، سنتی و... آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول هستند . هتل تا میدان تقسیم 2 کیلومتر ، 3 کیلومتر ایستگاخ قطار و تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک 23 کیلومتر فاصله دارد .  این هتل برای راحتی بیشتر مسافران و داشتن امکانات بهتر در سال 2010 میلادی بازسازی شد . بعد از گشت و گذار طولانی در شهر و لذت بردن از زیبایی های استانبول می توانید از سالن ماساژ و ریلکسیشن هتل استفاده کنید و نهایت لذت راببرید .

 

تصاویر ، عکس ها و امکانات هتل پرا پالاس جمیرا استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، خدمات لباسشویی ، خشکشویی و اتو شویی ، پارکینگ ، اینترنت  ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، استخر سر پوشیده و روباز ، مرکز ماساژ و اسپا ، سالن بدنسازی  ، اتاق های عاری از دود ، ترانسفر فرودگاهی ، حمام ترکی و بخار ، سالن کنفرانس ، کرایه اتومبیل ، رستوران و کافی شاپ ، فروشگاه و...

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارتی استانبول  Istanbul Marti Hotel

هتل مارتی استانبول Istanbul Marti Hotel در شهر استانبول در سال 2012 میلادی افتتحاح شد . هتل در مرکز شهر در فاصله 1 کیلومتری کاخ دلمه باغچه ، 2 کیلومتری برج گالاتا و 4 کیلومتری بازار بزرگ قرار دارد . این هتل 11 طبقه دارای 270 باب اتاق می باشد که همگی اتاق ها با توجه به سلیقه های مختلف دارای دیزاین متفاوت هستند و همچنین همگی از بهترین امکانات روز دنیا برخوردارند . خدمات اتاق ها شامل : تلویزیون ، تخت ، سرویس حوله و دمپایی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار و... می باشد . هتل دارای بهترین و به روز ترین رستوران های دنیا به همراه سرآشپزهای ماهر و همچنین غذاهای بین المللی و سنتی می باشد . هتل مارتی استانبول اتاق های برای جلسات و سمینارهای آموزشی با امکانات ویژه تدارک دیده تا بتوانید قرار های کاری و آموزشی خود را در این هتل برگزار کنید . هتل سالن بزرگی جهت ضیافت های بزرگ دارد که بتوانید قشنگ ترین خاطره را در این هتل داشته باشید و بهترین شب زندگیتان را در این هتل جشن بگیرید و ثبت گنید .

عکس ها ، تصاویر و امکانات هتل مارتی استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، اتاق ماساژ ، سونا و حمام ترکی ، باشگاه ورزشی به همراه تجهیزات ، رستوران و ۴ کافه ، سرویس خدمات اتاق ، اجاره ماشین ، خدمات شاتل فرودگاهی ، صرافی ، خدمات دربان خصوصی ، خدمات نگهداری از کودکان ، خشکشویی و لباسشویی ، خدمات اتوکشی ، سالن جلسات ، سالن ضیافت ، مراسم و خدمات ماه عسل ، مرکز خرید ، گاوصندوق ، اتاق عاری از دود سیگار و ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترویا تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترویا تکسیم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel یک از هتل های 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول است که در محله تپه باشی در سال 1990 میلادی بنا شده است. این هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوییت همراه با اینترنت رایگان،بدون استعمال دخانیات،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعالیت میکند. فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی همچون کاخ توپکاپی،ایاصوفیه،مرکز همایش های لطفی کردار و... نزدیک بوده و مراکز تجاری و خرید استانبول همچون میدان تکسیم استانبول،خیابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنین فاصله هتل ترویا تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 19 کیلومتر میباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمایی از شاخ طلایی استانبول دعوت میکنیم و گردشگران تور استانبول میتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهای ترکیه ای و یونانی لذت ببرند. قهوه ترک معطر و شیرینی های خوشمزه کافه هتل ترویا تکسیم استانبول نیز به شما میهمان تور استانبول پیشنهاد میگردد. میهمانان هتل میتوانند از سالن بدنسازی و سونا در طول اقامت به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل ترویا تکسیم استانبول تنها 250 متر تا میدان تقسیم فاصله دارد اکثر رستوران ها و تئاترهای معروف استانبول در گوشه و کنار هتل واقع شده اند. این هتل در سال 2008 به صورت کامل و در سال 2013 به صورت دوره ای بازسازی شده است. هتل ترویا تکسیم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تکسیم و منطقه تاریخی بی اوغلو واقع شده است و انتخاب ایده آل برای اقامت میباشد.

-ترویا-تکسیم-استانبول.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل ترویا تکسیم استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع,روم سرویس 24 ساعته،اینترنت WIFIرایگان،آسانسور،پارکینگ اختصاصی،سالن بدنسازی و سونا،سالن برگزاری جلسات و... .

-ترویا-تکسیم-استانبول-2.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-3.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-4.jpg

-ترویا-تکسیم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تکسیم اکسپرس استانبول  Istanbul Express Taksim Hotel

هتل تکسیم اکسپرس استانبول Istanbul Express Taksim Hotel یکی از هتل های 3 ستاره استانبول در چند قدمی میدان تکسیم واقع شده است که در نزدیکی بازارها و فروشگاه های خوب استانبول قرار دارد و همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی استانبول 16 کیل.متر فاصله دارد . این هتل دارای 27 اتاق مجهز به : تخت راحتی ، سرویس بهداشتی ، چای ساز ، تلویزیون ، اینترنت ، پرده خاموشی برای خواب راحتره شبانه ، حمام و لوازم بهداشتی ، تهویه مناسب و ... می باشد . هتل دارای رستوران و کافی شاپ با بهترین منو ها آماده پذیرایی از شما میهمانان تور استانبول می باشد . هتل با موقعیت خوب خود و همچنین قیمت مناسب یکی از انتخاب های خوب میهمانانی که به دنبال هتل با قیمت مناسب هستند می باشد . 

هتل تکسیم اکسپرس استانبول

عکس ها ، تصاویر و دیگر امکانات هتل تکسیم اکسپرس استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، خدمات اتاق ها ، پارکینگ ، اینترنت ، کافی شاپ و فروشگاه ، اتاق مخصوص افراد سیگاری و عاری از دود ، باشگاه ، خدمات خشکشویی ، لباسشویی ، اتو کشی و...

هتل تکسیم اکسپرس استانبول

هتل تکسیم اکسپرس استانبول

هتل تکسیم اکسپرس استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96 

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول تیر 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

تور استانبول از تبریز

تور استانبول از مشهد

تور استانبول از اصفهان

هتل های گرجستان

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Radisson Blu Hotel Batumi

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان Georgia Radisson Blu Hotel Batumi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان با فاصله 3 دقیقه ای از ساحل باتومی واقع شده است که در پایتخت گرجستان شهر تفلیس شعبه دیگری دارد که از مجهز ترین و محبوب ترین هتل های گرجستان محسوب می شود .هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان دارای 168 اتاق به مدرنترین امکانات می باشد که این خدمات نظیر : تخت راحتی , تلویزیون ,حمام و لوازم بهداشتی , سشوار , تن پوش و دمپایی , صبحانه در اتاق , پنجره های پانوراما همراه با نمای زیبای شهر باتومی با تصویری از کوه و دریا و... می باشد. این هتل با موقعیت مکانی خوب در نزدیکی مکان های دیدنی باتومی قرار گرفته است از جمله :برج حروف الفبا , کلیسا مریم مقدس , پیازا , موزه باستان شناسی باتومی , پارک آبی باتومی و... می باشد. یکی از قسمتهای دیگر هتل کازینو می باشد که با داشتن بازی های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای میهمانان تور گرجستان فراهم می کند . 

 _رادیسون_بلو_باتومی_گرجستان.gif

 هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , اینترنت رایگان , خدمات 24 ساعته اتاق , سالن بدنسازی , استخر سر پوشیده و روباز  , کازینو , پارکینگ , سالن کنفرانس و سالن رقص , سالن ماساژ آبگرم , خدمات خشکشویی و لباسشویی , خدمات نگهداری کودک , شاتل فرودگاهی , کارمندان چند زبانه و...  

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان8.gif

رستوران هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان2.gif

استخر هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان1.gif

سالن بدنسازی هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

هتل گرند رویال باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Grand Royal Hotel Batumi

هتل گرند رویال باتومی گرجستان Georgia Grand Royal Hotel Batumi یکی از هتل های 4 ستاره شهر باتومی گرجستان می باشد که در پایتخت گرجستان شهر تفلیس شعبه دیگری از این هتل می باشد . این هتل در چند قدمی دریای سیاه باتومی واقع شده است و جز هتل آپارتمان های گرجستان محسوب می شود . تمامی 39 اتاق هتل با طراحی زیبا و مدرن همراه با امکانات عالی آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد . تمامی اتاق ها دارای : حمام اختصاصی ، وان ، لوازم بهداشتی ، دمپایی و سرویس حوله ، تلویزیون فلت و مهاواره ، یخچال و ماکرو ویو ، کمدهای جادار ، منظره وسیع و چشم نواز پانورامای باتومی و همچنین صبحانه در اتاق  و... می باشد . هتل رستوران همراه با آشپزهای ویژه را داراست که غذاهای سنتی گرجستان و اروپایی را آماده برای پذیرایی از میهمانان تور گرجستان کرده است . ایستگاه قطار در 10 کیلومتری و فرودگاه بین المللی باتومی در 4 کیلومتری هتل قرار دارند .

-گرند-رویال-باتومی-گرجستان-1.gif

هتل گرند رویال باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل گرند رویال باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، خدمات اتاق ها ، لباسشویی و خشکشویی ، رستوران و کافی شاپ ، کارمندان چند زبانه ، پارکینگ ، سیستم تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و...

-گرند-رویال-باتومی-گرجستان-3.gif

اتاق خواب هتل گرند رویال باتومی گرجستان

-گرند-رویال-باتومی-گرجستان-5.gif

اتاق خواب هتل گرند رویال باتومی گرجستان

-گرند-رویال-باتومی-گرجستان-7.gif

رستوران هتل گرند رویال باتومی گرجستان

-گرند-رویال-باتومی-گرجستان-6.gif

خدمات اتاق های هتل گرند رویال باتومی گرجستان

هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان  Georgia Shine Palace Hotel Tbilisi

هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان Georgia Shine Palace Hotel Tbilisi یکی از هتل های 3 ستاره در سال 2013 بنا گردیده است که تا مرکز شهر تفلیس 7 کیلومتر ، مترو 15 دقیقه پیاده ، فرودگاه 18 کیلومتر فاصله دارد . هتل دارای 36 باب با امکانات رفاهی مناسب می باشد که تمامی اتاق ها دارای : تلویزیون ، تخت ، سرویس بهداشتی ، حوله و لوازم بهداشتی ، چی ساز و... می باشد . در قسمت ایوان هتل می توانید از حمام آفتاب استفاده کنید . هتل دارای رستوران با غذاهای سنتی گرجستان نیز می باشد که آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشد . تور گرجستان به میهمانان عزیزی که به دنبال هتل با امکانات کافی و قیمت مناسب می باشند هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان را پیشنهاد می کند .

هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

تصاویر و امکانات هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، خدمات اتاق ها ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات اتوشویی ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، ترانسفر فرودگاهی با توجه به در خواست مسافرین ، کارمندان چند زبانه ، رستوران و کافی شاپ ، فروشگاه ، پارکینگ ، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی ، استخر ، میز بیلیارد ، مینی بار ، اینترنت ، سالن کنفرانس ، اجاره اتومبیل و...

اتاق خواب هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

لابی هتل شاین پالاس تفلیس گرجستان

 

 

هتل اوریون تفلیس گرجستان  Georgia Orion Hotel Tbilisi

هتل اوریون تفلیس گرجستان Georgia Orion Hotel Tbilisi یکی از هتل های 4 ستاره شهر تفلیس می باشد که در 100 متری خیابان چاوچاو ، 100 متری دانشگاه دولتی ، 1 کیلومتری سالن فیلارمونیک و همچنین تا ایستگاه راه آهن 3 کیلومتر و تا فرودگاه 19 کیلومتر راه است . این هتل دارای 39 باب اتاق می باشد . اتاق ها با امکانات بینظیر ،تمیز و مجهز مانند : تخت راحتی ، مبلمان ، اینترنت ، صبحانه در اتاق ، بالکن اختصاصی ، چای ساز ، حمام و لوازم بهداشتی ، پنجره های دوجداره و... آماده پذیرایی از شما میهمانان عزبز تور گرجستان می باشند . هتل اوریون تفلیس گرجستان دارای رستورانی با کیفیت و تمیز همراه با غذاهای بین الملللی ووسنتیی گرجستان نیز می باشد . 

هتل اوریون تفلیس گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل اوریون تفلیس گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، سرویس خدمات 24 ساعته ، ترانسفر فرودگاهی ، باشگا بدنسازی ، سونا و جکوزی ،میز بیلیارد ،لباسشویی ،ظرفشویی ، اتو کشی ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ ، صبحانه در اتاق ، کارمندان چند زبانه ، سیستم تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و...

اتاق خواب هتل اوریون تفلیس گرجستان

کافی شاپ هتل اوریون تفلیس گرجستان

میز بیلیارد هتل اوریون تفلیس گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور باتومی تابستان 96

تور باتومی تیر 96

تور باتومی مرداد 96

تور باتومی شهریور 96

تور تفلیس تابستان 96

تور تفلیس تیر 96

تور تفلیس مرداد 96

تور تفلیس شهریور 96

هتل های کیش

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگرانتور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg


هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به بازارها و مراکز خرید می باشد . این هتل همچنین روبروی پاساژ مروارید کیش قرار دارد و نزدیک به دریا می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل پانیذ دارای صبحانه و نهار و شام می باشد و شامل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک برای میهمانان تور کیش است. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل پانیذ به شکل بلوک از هم جدا می باشند و به سبک اسپانیایی طراحی شده است . در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می باشد.

از امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و ... اشاره نمود.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش


هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به نزدیکی آن به بازارها و مکان های تفریحی کیش اشاره نمود. طراحی این مجموعه به صورت سه بلوک مجزا می باشد که در 2 طبقه به صورت پلکانی بنا شده است و مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد.  همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا دارای اتاق های 2 و 3 تخته با امکانات صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد .

از امکانات هتل دریا کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و ... برای مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل دریا کیش


هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش جزء هتل های 2 ستاره کیش محسوب می شود که در مجاورت هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره کیش قرار دارد. این هتل آپارتمان از سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله تشکیل شده است.  این هتل به بازار ونوس و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور کیش که هتلی قیمت مناسب را با شرایط خوب مد نظر دارند مناسب است.

از امکانات هتل آپارتمان سالار کیش می توان به یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

هتل آپارتمان سالار کیش


هتل های کوش آداسی

هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی

یکی از هتل های کوش آداسی ترکیه هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی ( Hotel Holiday & Leisure Club Kusadasi ) می باشد که با امکاناتی مناسب پذیرای گردشگران و مسافران تور کوش آداسی ترکیه است. با اقامت در هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی می توانید از شنا در استخر روباز و امکانات رفاهی ماساژ ، سونا و حمام ترکی بهره ببرید. همچنین هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی فعالیت هایی نظیر مرکز بدنسازی و پینگ پنگ را برای علاقه مندان به ورزش فراهم نموده است. می توانید در باغ هتل به استراحت بپردازید در حالیکه کودکان دلبندتان در زمین بازی مخصوص کودکان مشغول به بازی هستند و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی از آن ها مراقبت می کنند . حتی مسافران تور کوش آداسی به آرایشگاه و مرکز خدمات زیبایی هتل بروید. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، حمام ترکی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند. یک صرافی نیز در هتل برای مسافران تور کوش آداسیوجود دارد. در باغ هتل استراحت کنید. میهمانان تور کوش آداسی میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد. در محیط سیگار ممنوع هتل هیچکس اجازه کشیدن سیگار را ندارد.

 holiday_leisure3-turkey.jpg

hotel7.jpg

عکس ها و امکانات هتل هالیدی اند لیزور کلاب کوش آداسی

  • زمین بازی کودکان,ریلکسیشن با ماساژ,حمام مخصوص ترکی,خدمات آرایشی,استخر روباز,محیط سیگار ممنوع,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,سالن غذا خوری,کافی شاپ,سالن,زمین تنیس روی میز,کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی,خدمات کپی و ارسال فکس,انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان,سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه),کافی شاپ,حمام گرم(سونا),صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت,محیط باز حیاط فضای سبز,ارائه خبرنامه,سالن غذا خوری,آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,باشگاه ورزشی,تبادل ارز,در هتل خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.

hotel411.jpg

Hotel-Holiday-Leisure-Club-Kusadasi-2.jpg

جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی.gif.gif.gif.gifLuana Santa Maria Hotel Kusadasi

هتل لوآنا سانتا ماریا کوش آداسی با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان میباشد . موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است . اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش برای مسافران تور کوش آداسیمیباشند . خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد . این هتل دارای 168 اتاق می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کوش آداسی است و مسافرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را به عنوان یکی از انتخاب های خود در نظر بگیرند. هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی به وسایل نقلیه عمومی میباشد.

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-4.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا_کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی

اتاقهای پاک و بدون سیگار,دوچرخه (رایگان),لباسشویی,فکس و کپی ,پذیرش شبانه روزی,روزنامه,اتاق و امکانات برای معلولین,گاوصندوق,انبار بار و چمدان,تهویه,تریا,گرمایش,منطقه بدون سیگار,آسانسور,بار,کافی شاپ,مینی بار,سالن بازی کودکان,زمین تنیس,باشگاه بدنسازی,رم سرویس,تاکسی سرویس و....

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-5.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-3.jpg

-لوانا-سانتا-ماریا-کوش-آداسی-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آداکلس کوش آداسی ترکیه setareh.gifsetareh.gifsetareh.gifsetareh.gif Adaclass Kusadasi Hotel Turkey 

هتل آداکلس کوش آداسی در رده هتل های چهار ستاره محسوب می شود. فاصله هتل تا ساحل یک پیاده روی ۹ دقیقه ای می باشد و تا ساحل مخصوص خانم ها ۴٫۵ کیلو متر فاصله دارد. اتاق های هتل دارای امکاناتی مناس می باشد که راحتی شما را تضمین می کند. بالکن اتاق ها دارای منظره های فوق العاده ای از کوه ها و دریا را دارا می باشد. در هتل شما می توانید از خدمات کامل اسپا استفاده کنید و احساس آرامش فوق العاده ای را تجربه کنید. فاصله هتل تا مرکز شه ۱ کیلو متر می باشد و تا فرودگاه ۶۵ کیلو متر فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی آماده پذیرایی از مسافران تور کوش آداسی میباشد.

_آداکلس_کوش_آداسی_ترکیه-1.jpg

_آداکلس_کوش_آداسی_ترکیه-8.jpg

عکس ها و امکانات هتل آداکلس کوش آداسی ترکیه

اتاق با منظره دریا,اتاق با منظره باغ,باغ,استخر سر باز,بیلیارد,تنیس روی میز,بالکن,تراس برای حمام آفتاب,سونا,جکوزی,ماساژ,استخر سر پوشیده,بار,اسنک بار,رستوران,ترانسفر شهری,ترانسفر فرودگاه,خدمات ۲۴ ساعته,پذیرش ۲۴ ساعته,خدمات تبدیل ارز,خشکشویی,خدمات شستن لباس,فکس وکپی,سالن کنفرانس و ضیافت,تهویه مطبوع,اتاق بدون سیگار,فروشگاه در هتل,صندوق امانات,اینترنت رایگان,پارکینگ رایگان,سالن بدن سازی,مینی بار,اتوکشی و....

_آداکلس_کوش_آداسی_ترکیه-5.jpg

_آداکلس_کوش_آداسی_ترکیه-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ملایک کوش آداسی ترکیه setareh.gifsetareh.gif Hotel Melike Kusadasi Turkey

هتل ملایک کوش آداسی ترکیه شامل امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور کوش آداسی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان تور کوش آداسی میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، پرتاب دارت شرکت کنند.

-ملایک-کوش-آداسی-ترکیه-5.gif

-ملایک-کوش-آداسی-ترکیه-2.gif

عکس ها و امکانات هتل ملایک کوش آداسی ترکیه

- اتاق بازیهای کامپیوتری - کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی - استخر روباز - ایوان مخصوص حمام آفتاب - پینگ پنگ - بازی دارت - خانه داری - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - بسته های نهار - کرایه ماشین - فکس و کپی - دستگاههای خودکار فروش تنقلات - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - گرمایش - بوفه - بار مخصوص تنقلات - رستوران با منوی رژیمی و...

-ملایک-کوش-آداسی-ترکیه-1.gif

-ملایک-کوش-آداسی-ترکیه.gif

-ملایک-کوش-آداسی-ترکیه-3.gif

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کوش آداسی اردیبهشت 96

تور کوش آداسی خرداد 96

تور کوش آداسی تابستان 96

تور کوش آداسی تیر 96

تور کوش آداسی مرداد 96

تور کوش آداسی شهریور 96

تور کوش آداسی از شیراز

تور کوش آداسی از مشهد

تور کوش آداسی از تبریز

تور کوش آداسی از اصفهان

تور کوش آداسی از کرمانشاه

هتل های قشم

هتل سورینت قشم

_سورینت_قشم_1.jpg

هتل سورینت قشم یکی از هتل های 5 ستاره قشم که در حال ساخت می باشد . این هتل اولین و تنهاترین هتل 5 ستاره جزیره زیبای قشم بشمار می رود . گروه سرمایه گذاری و هولدینگ سورینت این هتل را در سطح استانداردهای جهانی ساخته اند تا خدمات و امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار مسافران تور قشم قرار دهند . آنچه که برای هتل حائز اهمیت می باشد رضایت و راحتی مسافران است . هتل مجلل سورینت قشم تا فرودگاه بین المللی قشم 10 کیلومتر فاصله دارد . هتل دارای 55 باب اتاق شیک و مدرن با امکاناتی نظیر : تلویزیون ، ماهواره ، تخت راحتی ، تهویه مناسب ، اینترنت ، چای ساز ، حمام و لوازم بهداشتی و... می باشد .

_سورینت_قشم_2.JPG

امکانات و دیگر خدمات هتل :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، رستوران و کافه ، فروشگاه ، نمازخانه ، فضای سبز ، اینترنت ، صندوق امانات ، استخر سر پوشیده ، سونا و جکوزی ، باشگاه ورزشی ، مینی بار ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و همچنین اتوشویی و...

_سورینت_قشم_3.jpg

_سورینت_قشم_9.JPG

_سورینت_قشم_8.JPG

تور قشم پیشاپیش سفر خوشی را یرای شما میهمانان عزیز آرزو می نماید ...

هتل پارک قشم Setareh.gifSetareh.gif Qeshm Park Hotel

هتل پارک قشم در بلند ترین منطقه جزیره قرار گرفته است و از هتل های قیمت مناسب قشم است . هتل پارک قشم تا فرودگاه هفتاد کیلومتر و پیاده فقط  5 دقیقه تا ساحل دریا و با اتومبیل تا مراکز تجاری و خرید 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل آپارتمان های قشم میباشد و این هتل میتواند یکی از بهترین انتخاب های مسافران تور قشم باشد.

امکانات هتل پارک قشم : یخچال , تلویزیون , ماهواره , سرویس های فرنگی و ایرانی , کافی شاپ و رستوران می باشد که میتوانید در رستوران و کافی شاپ هتل ساعاتی را از غذاها و نوشیدنی ها استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس هتل پارک قشم : جزیره قشم , بلوار آزادگان , جنب هتل دیپلمات , هتل پارک

_پارک_قشم-2.jpg

_پارک_قشم.jpg

_پارک_قشم-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بهشت قشم .gif.gif.gif Qeshm Behesht Hotel

هتل بهشت قشم یکی از هتل های 3 ستاره خوب جزیره قشم است و در سال 1383 در بهترین قسمت شهر قشم بنا شده است. این هتل با 2 طبقه و تعداد 70 اتاق مختلف تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. هتل بهشت قشم به مراکز تجاری،تاریخی و توریستی قشم مانند مجتمع تجاری سیتی سنتر،قلعه پرتغالی ها،بازار سنتی قشم بسیار نزدیک بوده و فاصله هتل بهشت قشم تا فرودگاه جزیره حدود 53 کیلومتر می باشد. رستوران هتل بهشت قشم یکی از بهترین رستوران های جزیره است و با انواع غذاهای با کیفیت و لذیذ آماده سرویس دهی به گردشگران تور قشم می باشد. این هتل در سال 1393 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-بهشت-قشم.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل بهشت قشم

پذیرش تمام وقت،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،رستوران،کافی شاپ،اینترنت رایگان بی سیم،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و... .

-بهشت-قشم-1.gif

-بهشت-قشم-2.gif

-بهشت-قشم-3.gif

قوانین هتل بهشت قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهر 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

مطالب مرتبط :

تور قشم اردیبهشت 96

تور قشم خرداد 96

تور قشم تابستان 96

تور قشم تیر 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

هتل های روسیه

هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه

هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه یکی از برترین هتل های  4 ستاره هتل های سن پترزبورگ که درست د رمقابل پارک Olympia و در  فاصله چند دقیقه ای از ایستگاه مترو Tekhnologicheskiyمی باشد.این هتل از بهترین هتل های تور روسیه می باشد هتلی با اتاق هایی با وای فای رایگانو یک حمام مجهز ،تلویزیون صفحه تخت،با طراحی و دیزاینی همراه با رنگ های گرم و کف چوبی به زیبایی تزئین شده اند.
 
 

 

 امکانات هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه :

در این هتل میهمانان تور روسیه می توانند از سرویس صبحانه که به صورت سلف سرویس کامل ارائه می شود یا از غذاهای بین المللی رستوران Fransmanni که با دکوراسیونی زیبا با دیزاینی گرم و دل نشین طراحی شده است. همچنین گردشگران تور روسیه می توانند از خدماتی از قبیل سالن ورزشی یا سونا و یا لابی هتل ،دفتر پذیرش 24 ساعته که نیز آماده ی ارائه ی پیشنهادات گردشگری ودر صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد داده شد استفاده نمایند. 
 

هتل ماریوت نووی آربات روسیه

از جمله بهترین هتل های لوکس و مجلل 5 ستاره مسکو روسیه در بین جگردشگران تور روسیه می توان به هتل ماریوت نووی آربات در مرکز شهر مسکو روسیه قرار دارد اشاره کرد. فاصله این هتل تا مرکز تجاری و نمایشگاه مسکو فقط 10 دقیقه رانندگی و ده دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو اسمولنسکایا Smolenskaya می باشد. هتل ماریوت نووی آربات انتخابی مناسبی برای گردشگرانتور روسیه علاقه مند به پیاده روی ، موزه و معماری می باشد و همچنین در اطراف این هتل انواع رستورانها و کافه ها از قبیل رستوران آمریکایی ترانتینو ، رستوران آذربایجانی باراشکا ، فست فود ایتالیایی کانتینتا آنتینوری ، کافه بین المللی سفید و ... می باشد . این هتل دارای 234 اتاق بسیار لوکس و مدرن و سوئیتهایی بزرگ مجهز به آخرین تکنولوژی روز با چشم اند ازی زیبا از شهر مسکو روسیه می باشد . برخی امکانات اتاقها شامل تهویه مطبوع ، تلویزیون فلت ، مینی بار و دیوارهای عایق صدا  ... می باشد .

 

 

 امکانات هتل ماریوت نووی آربات روسیه :

مسافران تور روسیه می توانند در رستوران گوستینا  Gostina هتل انواع غذاهای بین المللی را سفارش داده و در خانه استیک نیویورک آن New York Steakhouse لذیذترین استیکها را میل نمایند همچنین هتل خدماتی از قبیل ترانسپورت فرودگاهی، خدمات 24 ساعته اتاق، مرکز تناسب اندام ، wifi رایگان، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خانه داری روزانه ، امکانات ویژه افراد ناتوان ، ویلچیر در دسترس، امکان اجاره ماشین ، تاکسی سرویس ،  نگهبانی 24 ساعته، 4 اتاق ملاقات ،پارکینگ مهیا دیده است.از دیگر ویژگیهای هتل ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضای هتل است و همچنین بهمراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.

 

جهت رزرو و اطلاع از سایر تور روسیه با ما تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه هتلی 4 ستاره در مرکز شهر سوچی روسیه می باشد که فاصله آن تا ساحل زیبای دریای اژه 2 دقیقه و تا سالن کنسرت فستیوالنی 5 دقیقه می باشد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد، همواره مورد توجه و استقبال گردشگران تور روسیه قرار گرفته است.

هتل مرکور سوچی سنتر روسیه 200 اتاق دارد که بسیار شیک و زیبا بوده و با دکوراسیونی خاص طراحی شده اند. در همه این اتاق ها تلویزیون LCD ، ماهواره، یخچال ، چای ساز و امکانات دیگر وجود دارد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای روسی و اروپایی سرو می شود.همچنین گردشگران تور روسیه می توانند در ساعات استراحت از باشگاه بدنسازی هتل استفاده نمایند.

امکانات هتل مرکور سوچی سنتر روسیه:

مرکز بدنسازی،دستگاه خود پرداز ، وای فای رایگان، امکانات ملاقات و ضیافت، مرکز بیزنس، روم سرویس ،میز تور ،تهویه مطبوع، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، دوش و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان،میز جلو ۲۴ ساعته و...از جمله امکانات رفاهی هتل مرکور سوچی سنتر روسیه می باشند که مسافران تور روسیه می توانند از آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل و تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ ۵ دقیقه می باشد البته چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. امکانات خوب و مجلل این هتل قطعا باعث استقبال مسافران تور روسیه نوروز 96 از این هتل خواهد شد.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... از جمله امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه خرداد 96

تور روسیه تابستان 96

تور روسیه تیر 96

تور روسیه مرداد 96

تور روسیه شهریور 96

تور مسکو تابستان 96

تور مسکو تیر 96

تور مسکو مرداد 96

تور مسکو شهریور 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد