هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء هتل های 3 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است. این هتل در خیابان رودکی بعد از میدان پردیس قرار دارد. هتل سارا با امکانات مناسب و دسترسی آسان به مراکز خرید ، بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این هتل از چهار طبقه و ۷۲ اتاق تشکیل شده است. در هتل سارا صبحانه بوفه و استقبال فرودگاهى رایگان بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.  فاصله هتل سارا کیش تا فرودگاه جزیره با ماشین ۱۰ دقیقه می باشد.

امکانات هتل سارا کیش :

یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا ، فست فود ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری هتل سارا کیش و … می باشد .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

 

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود. این هتل از مراکز خرید کمی دور است از این رو برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش سرویس بازار را فراهم کرده است.  این هتل در نزدیکی برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش :

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و ... برای میهمانان تور کیش می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد. این هتل هتلی ساحلی می باشد که برای میهمانان خود امکان دوچرخه سواری را فراهم آورده است و از سوییت های زیبا و مجهز تشکیل شده است. رستوران این هتل با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

از امکانات هتل آبادگران کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات، مینی بار و ... برای اقامت و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل آبادگران کیش

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش جزء هتل های یک ستاره کیش محسوب می شود و از نظر موقعیت مکانی درست روبروی بازار پردیس 2 قرار دارد. این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکانات خوبی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد و یکی از امتیازات هتل آرا برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به دریا می باشد. هتل آرا کیش متشکل از 60 اتاق و 200 تخت خواب می باشد.

از امکانات هتل آرا کیش می توان به لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و ... برای گردشگران تور کیش اشاره نمود.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96 

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.