هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های قشم

هتل نخل هنگام قشم .gif.gif Qeshm Nakhl Hengam Hotel

هتل نخل هنگام در شهر قشم و در مجاورت امام زاده سید مظفر واقع شده است. این هتل در سال 1390 ساخته شد و اردیبهشت ماه سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. از مزایای اقامت در هتل نخل هنگام، موقعیت مکانی مناسب نسبت به اسکله مسافربری شهید ذاکری و دسترسی آسان به بازار قدیم قشم است. این هتل یکی ار بهترین هتل های 2 ستاره در قشم میباشد. مسافرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند میتوانند این هتل را هم جز یکی از انتخاب های خود قرار دهند.

-نخل-هنگام-قشم-2.JPG

-نخل-هنگام-قشم-1.jpg

-نخل-هنگام-3.jpg

-نخل-هنگام-قشم-4.jpg

جهت رزرو ودریافت اطلاعات بیشتر راجع تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا قشم.gif.gif.gifQeshm Kimia Hotel

هتل کیمیا قشم یکی از هتل های گروه کیمیا در جزیره زیبای قشم برای مسافران تور قشم واقع گردیده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر،بازار قدیم، مراکز تجاری، پارک ساحلی زیتون حدود ۵ دقیقه است. و در محیطی آرام و چشم اندازی بی نظیر و همچنین با فراهم آوردن شرایط و امکاناتی مناسب و تجهیز آماده ارائه خدمات به میهمانان و مسافران عزیز تور قشم در جزیره زیبای قشم می باشد. امید است با انتخاب هتل های کیمیا مسافرتی به یاد ماندنی برای مسافران صورت گیرد. گردشگرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره قشم میباشد. 

_کیمیا_قشم_2.jpg

_کیمیا_قشم_1.jpg

عکس ها و امکانات هتل کیمیا قشم

خشکشویی,پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,سرویس فرنگی,صبحانه,کافی شاپ,مینی بار,بار,اینترنت,سیستم تهویه مطبوع,آسانسور و...

_کیمیا_قشم_3.jpg

_کیمیا_قشم_4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سما 2 قشم .gif.gif.gif Qeshm Sama Hotel 2

 هتل سما 2 قشم در قِشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل دنیا که از موقعیت سوق‌الجیشی برخوردار است این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره قشم میباشد. مسافران تور قشم در صورتی که یک هتل نزدیک به بازار مد نظر دارند این هتل بهترین انتخاب است. هتل سما با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات به مسافران یکی از بهترین هتل های قشم است. گردشگرانی که قصد رزرو تور قشم را دارند این هتل جز یکی از بهترین انتخاب هایشان میتواند باشد.

-سما-2-قشم-2.jpg

-سما-2-قشم-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل سما 2 قشم

پذیرش شبانه روزی,خدمات نگهداری کودک,نمازخانه,مینی بار,بار,کافی شاپ,لابی و....

-سما-2-قشم-1.jpg

-سما-2-قشم-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید


هتل مروارید قشم

morvarid-gheshm_1.jpg

هتل مروارید قشم یکی از هتل های 3 ستاره قشم می باشد که در خیابان شهید رجایی قشم واقع شده است . این هتل نوساز در نزدیکی دریا قرار دارد و همچنین تا فرودگاه قشم 47 دقیقه با ماشین ، بازار قدیم 6 دقیقه ، قلعه پرتقالی ها 12  دقیقه و در نزدیکی مجتمع تجاری سیتی سنتر می باشد . هتل دارای اتاق های 2 تخته و 4 تخته نیز هست که همگی اتاق ها دارای : تخت ، تلویزیون ، مبلمان و... هستند . این هتل با توجه به مقرون بصرفه بودنش جز هتل های خوب قشم بشمار می رود . و میهمانانی که به دنبال هتل با قیمت مناسب هستند هتل مروارید قشم هتل مناسبی است و تور قشم آن را پیشنهاد می کند .

 Qeshm-morvarid-02.jpg


مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم تیر 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.