هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های قشم

هتل پارک قشم Setareh.gifSetareh.gif Qeshm Park Hotel

هتل پارک قشم در بلند ترین منطقه جزیره قرار گرفته است و از هتل های قیمت مناسب قشم است . هتل پارک قشم تا فرودگاه هفتاد کیلومتر و پیاده فقط  5 دقیقه تا ساحل دریا و با اتومبیل تا مراکز تجاری و خرید 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل یکی از بهترین هتل آپارتمان های قشم میباشد و این هتل میتواند یکی از بهترین انتخاب های مسافران تور قشم باشد.

امکانات هتل پارک قشم : یخچال , تلویزیون , ماهواره , سرویس های فرنگی و ایرانی , کافی شاپ و رستوران می باشد که میتوانید در رستوران و کافی شاپ هتل ساعاتی را از غذاها و نوشیدنی ها استفاده کنید و لذت ببرید.

آدرس هتل پارک قشم : جزیره قشم , بلوار آزادگان , جنب هتل دیپلمات , هتل پارک

_پارک_قشم-2.jpg

_پارک_قشم.jpg

_پارک_قشم-1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل آپارتمان کاوان 3 قشم .gif.gif Qeshm Kavan 3 Hotel Aparteman

هتل آپارتمان کاروان 3 در یکی از بهترین نقاط جزیره قشم در نزدیکی سواحل غربی واقع شده است. این هتل در 4 طبقه در محیطی زیبا با ظرفیت پذیرش 60 نفر میهمان تور قشم با امکانات مطلوب و مناسب می باشد. نزدیکی به اماکن تجاری، دیدنی و توریستی و فاصله نزدیک به بازارهای ستاره، فرودسی، پردیس، مرجان و خلیج از امتیازات این هتل می باشند. هتل شمس با استفاده از پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده در تمامی فصول میزبان مسافران جزیره رویایی قشم می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تورر قشم را دارند این هتل آپارتمان هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب میباشد.

-آپارتمان-کاوان-قشم-1.jpg

-آپارتمان-کاوان-3-قشم.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-2.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سینگو قشم .gif.gif.gif Qeshm Singo Hotel

هتل سینگو قشم تازه تاسیس در قلب مراکز تجاری درگهان و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۶۵ اتاق با امکانات رفاهی نظیر اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، پارکینگ و ... می‌باشد. این هتل در مجاورت ساحل خلیج فارس است و شما با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. این هتل چون نوساز است وسایل نو و شیکی دارد و اتاق‌هایش تمیز و دل باز هستند. هتل سینگو در طبقه‌ی دوم مجتمع تجاری دریا برای مسافران تور قشم قرار گرفته. شما می‌توانید یک طبقه پایین بیایید و از این مرکز تجاری خرید کنید. نگران سنگینی بار و رفت و آمدتان هم نخواهید بود. اگر هم دوست داشتید به مراکز خرید دیگر سر بزنید، مجتمع‌های تجاری مثل سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره هم در دسترس مسافران تور قشم هستند. اسکله لافت، غار خربس، زیارتگاه شاه شهید، دره ستارگان، جنگل‌های حرا و ... از دیدنی‌های نزدیک هتل هستند. 

_سینگو_قشم_4.jpg

_سینگو_قشم_5.jpg

عکس ها و امکانات هتل سینگو قشم

یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی, مینی بار و....

_سینگو_قشم_1.jpg

_سینگو_قشم.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم تیر 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.