هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های مشهد

هتل ایرانا مشهد

_ایرانا_مشهد_4.jpg

درباره هتل ایرانا مشهد :

هتل ایرانا مشهد یکی از هتل آپارتمان های مجهز شهر مشهد محسوب می شود . این هتل 3 ستاره بسیار تمیز و مرتب آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد . این هتل در خیابان امام رضا 48 واقع شده است که تا حرم امام رضا (ع) 10 دقیقه پیاده راه است . هتل تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی مشهد 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد . هتل دارای 20 اتاق مجهز به امکانان رفاهی از جمله : اینترنت ، تلویزیون و ماهواره ، تخت راحتی ، میز آرایش ، حمام و لوازم بهداشتی ، مینی یخچال و... می باشد .

_ایرانا_مشهد_3.jpg

امکانات هتل ایرانا مشهد :

پذیرش 24 ساعته ، اینترنت ، رستوران و کافی شاپ ، پارکینگ ، تاکسی سرویس ، سالن ورزشی ، گشت درون شهری و... 

_ایرانا_مشهد_2.jpg

_ایرانا_مشهد_1.jpg

تور مشهد پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل گل سرخ مشهد

golesorkh1.jpg

هتل گل سرخ مشهد از جمله هتل های تاپ 3 ستاره مشهد بوده که جزو تمیزترین هتل‌های احداث شده در نزدیکی حرم مطهر امام رضا می‌ باشد.این هتل در سال 94 و نزدیک حرم رضوی افتتاح شد که دارای موقعیتی استثنایی،نوساز و دارای معماری مدرن می ساشد.این هتل دارای 33 اتاق و یک رستوران با ویوی رو به حرم می باشد که باعث استقبال مسافران تور مشهد شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 1 دقیقه می باشد.

golesorkh2.jpg

golesorkh6.jpg

امکانات هتل گل سرخ مشهد:

از جمله امکانات هتل گل سرخ مشهد می توان به لابی، اینترنت،آسانسور،گشت درون و برون شهری،رستوران، کافی شاپ، فولبرد، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت،صبحانه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد با استفاده از این امکانات می توانند سفری آرام و بدون دغدغه را تجربه نمایند.

golesorkh3.jpg

golesorkh4.jpg

golesorkh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خرید و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهد میباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

مشهد-تور

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 96

تور مشهد تیر 96

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.