هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

خیابان های اطراف ورزشگاه داینامو گرجستان


همانطور که چیزی از یک فیلم در روز جمعه، پلیس مسلح، با استفاده از مسلسل، از خیابان های تفلیس در اطراف ورزشگاه داینامو و خیابان روستاولی در محوطه جریمه به عنوان دو کلوپ شناخته شده در جستجوی مواد نمایندگی مواد مخدر مورد حمله قرار گرفت.


گفته شده است که این حمله به پنج مورد مرگ و میر ناشی از مواد مخدر در طی دو هفته گذشته منجر شده است و موجب اعتراض بسیاری از مخالفان صحنه شب زنده داری تفلیس شده است. اگر چه دولت سیاست سلاح تحمل صفر دارد، اما مکان هایی مانند باسیانی و کافه گالری، مکان های امن برای مصرف مواد مخدر هستند. شهرت هر دو کلوپ های شبانه فراتر از مرزهای گرجستان است، چرا که هر دو مهمانان و هنرمندان بین المللی به طور منظم میزبان هستند.


وزارت کشور در بیانیه ای که توسط civil.ge منتشر شد، این اقدامات را توجیه کرد و گفت: "وزارتخانه طی سه ماه گذشته اقدامات شدید تحقیقی را انجام داده است تا حقایق تجارت مواد مخدر را در کلاب های شبانه بیسیسی و کافه گالری ایجاد کند."


در طول این حمله، عاشقان کلوپ شبانه در مقابل پلیس اعتراض کردند و ضبط ویدئویی برای ثبت رفتار آنها انجام دادند. به گفته معترضین، پلیس از نیروی نامناسب استفاده می کرد.


علاوه بر دستگیری هشت نماینده مجاز مواد مخدر، پلیس چندین معترض را بازداشت کرد تا جمعیت را از باشگاه به "نقطه اعتراض" سنتی تفلیس خارج از ساختمان پارلمان قدیمی در خیابان روستاویلی نقل مکان کرد.


اعتراض آنها روز بعد، با شروع 3 بعد از ظهر ادامه داشت و سخنرانان مختلف به مرحله موقت رسیدند تا نگرانی ها، خواسته ها و خشم خود را بیان کنند.


با افزایش تعداد افراد، پلیس راه را ترک کرد تا اعتراض کنندگان بتوانند یک طرف خیابان را اشغال کنند، آن را به خیابان یک طرفه تبدیل کنند و بیشترین ترافیک را از طریق خاکریزی ارسال کنند. پس از آن، پلیس ضد شورش به منظور نزدیک شدن به کلیسای کاشوتی، در صورتی که این تظاهرات خشونت آمیز به راه افتاد، دعوت شد.


بکا تیکاریشوالی، که به عنوان نماینده جنبش سر و صدای سفید ایستاده است، به مردم اشاره کرد. آفر ویژه تور گرجستان  "شب گذشته دولت دولت قبلی را تکرار کرد. وی گفت که این یک ضربه به دموکراسی گرجستان است و تقاضای پاسخ از دولت و نخست وزیر کورییکاشویلی و وزیر امور داخلی جورجی گاهاریا است.


آنها را تا ساعت 10 بعدازظهر، دی جی ها فراخوانده شد و کسانی که جمع شدند، شروع به رقص به موسیقی الکترونیکی کردند.


کاخا کالادز، شهردار تفلیس، معترضان را از تالار شهر رد کرد.


گفت: "خواهران من، برادران و دوستانم، من در حال ارائه به شما برای مبارزه با مواد مخدر و معامله گران مواد مخدر در هماهنگی با آژانس های مربوطه،" گفت: "همه این به طور جدی به صحنه باشگاه آسیب می رساند. جوانان، فرزندان، برادران، خواهران و هموطنان ما در حال مرگ هستند. من متقاعد شده ام که جوانان خارج از پارلمان قدیمی می توانند با ما کنار بیایند و با هم ما قادر خواهیم بود که قاچاق مواد مخدر را متوقف کنیم. "


یکی از معترضین به این کشور گفت: "ما از فروشندگان مواد مخدر دفاع یا حمایت نمی کنیم." "ما اعتراض به نشان دادن دولت به عنوان یک اقدام تظاهرات قدرت، عمل علیه کالدزه و پروژه اقتصاد شبانه او، اقدام به جلب توجه از هسته این مشکل به یکی از جزئی است. اگر آنها اقدام به زودتر جلوگیری از خرید مواد مخدر، آنها می توانند جان ها را نجات دهند. "


اعتراضات روز یکشنبه ادامه یافت. بعد از ظهر، جورجی چلیده، رهبر وحدت ملی گرجستان، با چندین ناسیونالیست فراگیر در مقابله با تجمع، اعلام کرد قصد حمله به معترضین را در خارج از ساختمان مجلس اعلام کرده است و اظهار داشت که اکثر آنها "معتاد به مواد مخدر، LGBT حامیان و موسسات غیر دولتی مستقر در سوروس "و خواستار" معرفی مجازات اعدام برای فروشندگان مواد مخدر "شدند.


در پاسخ، پلیس در سراسر شهر و از دور به عنوان Gori نامیده می شود. سلاح های شبه نظامی در اطراف جنبش سرخ سفید و طرفداران جمع آوری آن - ردیف افسران پلیس، در مکان های 12 عمق، مانع دسترسی به ساختمان مجلس و محیط اطراف آن شده اند. اتوبوسها روستاویلی خیابان را به طرف هر دو طرف پارلمان مسدود کردند، و در نتیجه نبرد با ناسیونالیستهای فوقالعاده را در منطقه به راه انداختند.


وی گفت: "هرکس حق دارد موضع خود را بیان کند، اما با توجه به دیدگاه های مختلف، هیچ گونه رویارویی و نفرت نباید به دنبال آن باشد". کویریکاشویلی نخست وزیر در یک پیام تلویزیونی گفت که مجددا از تظاهر کنندگان خواست تا به طور مشترک با مبارزه با مسائل مربوط به مواد مخدر در کشور مبارزه کنند.


رئیس سازمان غیر دولتی جنبش نویز سفید، بکا تیکاریشوالی، گفت که پاسخ "به اندازه کافی خوب نبود" و بعد از آن، جورجی گاخاریا، معاون نخست وزیر و وزیر کشور گرجستان، در خیابان روستاویلی ظاهر شد تا با مدافع حقوق بشر، وخشتی منبه .


در روز دوشنبه وعده داده شد تا شروع به یافتن مصالحه برای اصلاح قوانین مواد مخدر در گرجستان.


گاخاریا و شهردار کلاادزه سپس به شخصیت فوق العاده ناسیونالیستی اشاره کردند و از آنها خواستند که ترک کنند و نه خشونت را تحریک کنند، اما فریاد زدند. چندین گروه برای استفاده از زور علیه افسران پلیس بازداشت شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.