هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

مراحل پایانی ساخت راه آهن باکو به تفلیس

خبر نامه تور گرجستان از پایان گرفتن راه آهن باکو به تفلیس سخن می گوید :

پروژه خط آهن باکو-تفلیس-کارس در مرحله نهایی خویش قرار دارد. وزیر اقتصاد و گسترش برقرار گرجستان، جورجی گاخاریا، همراه با ستوده تر آرلان، وزیر حمل و نقل، دریایی و ارتباطات ترکیه، و جاوید گوربانوف، سرپرست خط آهن آذربایجان روز دوشنبه قطار را از تفلیس به مآبدا گذراندند - Kartsakhi دیروز، برای وارسی گذرگاه قطار جدید و زیرساخت ها در این ناحیه پیوستگی دارد.

هتل های گرجستان

همان طور که وزارت اقتصاد و توسعه گرجستان گزارش می دهد، 70 درصد از یادگارها بخش گرجستان راه باکو-تفلیس-کارس اتمام شده است، اما فرآیند برق، خدمات گمرکی و خدمات بهداشتی هنوز نهایی نشده است.


انتظار می رود نخستین قطار حمل از آذربایجان به گرجستان به ترکیه برسد که  نزدیک  دو ماه است، گفته شده است که این پروژه ظرفیت سالانه 5 میلیون بدن ترابری را با امید به افزایش 15 میلیون بدن کالا در سنه دارد.

ادامه خبر تور گرجستان :

"خط آهن خط آهن باکو-تفلیس-کارس چین چین را با اروپا پیوند می دهد. جورجی گاخاریا خاطرنشان کرد: تدارکات در ناحیه اساسا تغییر می کند، همانند سیستم انسجام در منطقه، و تجارت کبیر بین قزاقستان و ترکیه و بین چین و ترکیه می تواند لغایت حدی از راه این مسیر خط آهن خدمت شود.


سفیر ترکیه در گرجستان با گفتمان با دولت ها و مردم این سه کشور با این ترقی تاریخی، گفت که پروژه باکو-تفلیس-کارس نه فقط بیشتر گرجستان، آذربایجان و ترکیه را پیوند می دهد، بلکه دو قاره را نیز متصل می کند. اروپا و آسیا، با سرعت رو به پیشرفت تجارت و حمل و نقل بین قاره ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.