هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های 5 ستاره باکو

هتل هیلتون باکو 

هتل هیلتون باکو 5 ستاره در منطقه باکو آذربایجان قرار دارد.این هتل لوکس مشرف به دریا و با یک پیاده روی 8 دقیقه ای با شهر قدیمی باکو فاصله دارد.از هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد و دارای سرویس شاتل رایگان است.هتل هیلتون باکو از 309 اتاق لوکس، تویین، سوئیت، استاندارد، دوبل و دوبل دولوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها از رنگ های گرم و شاد استفاده شده و ارای دکوراسیون مدرن می باشد.در تمامی اتاق های لوکس این هتل دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، تخت های بزرگ و پادشاهان، امکانات نوشیدنی گرم، تلویزیون صفحه تخت 32 اینچ در تمامی اتاق ها و سوئیت بزرگ هتل هیلتون برجسته شده است.اتاق ها دارای بالکن اختصاصی مشرف به منظر زیبا دریا است.مسافران در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش می کنند.در تراس هتل هیلتون می توان کوکتل سفارش داد.در رستوران هتل هیلتون انواع غذاهای دریایی و استیک برای شما گردشگران عزیز سرو می کنند و همچنین یک سالن چای پر زرق و برق و یک رستوران رنگارنگ با انواع خذاهای مدیترانه ای را ارئه می دهند.پرسنل هتل هیلتون به زبان مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل هیلتون باکو از 3 نوامبر 2011 از میهمانان تور باکو استقبال می کند.

اتاق خواب هتل هیلتون باکو

امکانات هتل هیلتون باکو

رستوران مختلف و گردان، بار، ماساژ، سونا و جکوزی، سالن تندرستی، سرویس شاتل، روم سرویس 24 ساعته، وای فای رایگان، لابی، استخر سرپوشیده، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن اسپا، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه، هتل با صبحانه و...

 

کافی شاپ هتل هیلتون باکو

رستوران هتل هیلتون باکو

سالن برگزاری مجالس هتل هیلتون باکو

سالن کنفرانس هتل هیلتون باکو

استخر هتل هیلتون باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 
هتل کروان باکو 

هتل کروان باکو 5 ستاره در جولای سال 2009  در خیابان عباس اف با نمایی زیبا افتتاح شد. نما هتل کروان برگرفته از 17 قرن از خانه های اصلی این شهر است.از هتل کروان باکو تنها دو دقیقه تا مرکز شهر باکو، 1 کیلومتر تا بزرگراه M3 و تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 25 دقیقه فاصله دارد. از هتل به شهر باکو بازار قدیمی، کافه مدرن، بوتیک هوشمند، کافه ها شراب، مغازه های سنتی قدیمی دسترسی راحتی دارد. این هتل زیبا دارای اتاق های به سبک معاصر، بوتیک سبک، وای فای رایگان و برنده جایزه بهترین رستوران می باشد. هتل کروان باکو از 117 اتاق دوبل، تویین، استاندارد تشکیل شده است و طراحی های اتاق ها به سبک معاصر و مدرن و بصورت جداگانه توسط طراحان چلسی برنده جایزه بهترین سبک می باشد و دارای خدماتی نظیر تلبویزیون صفحه تخت، بالش، تشک لوکس، روشنایی ایتالیایی، حمام تحت گرمایش، کف پوش و لوازم بهداشتی فرانسوی می باشد. رستوران هتل کروان باکو برنده جایزه آشپزی با بهترین و تازه ترین محصولات فصلی شده است. رستوران ویستا در طبقه بالا هتل پانورمای زیبای از شهر باکو و دریای خزر دارد و شما با تماشای طبیعت زیبا می توانید غذاهای خوشمزه بین المللی و آذربایجانی را برای گردشگران تور باکو سرو کنید و همچنین می توانید در تراس ساحلی هتل ناهار و شام میل کنید.پرسنل هتل کروان به زبان شما گردشگران تور باکو صحبت می کنند. هتل کروان باکو از 3 ژون 2009 از گردشگران تور باکو استقبال می کنند.

اتاق خواب هتل کروان باکو

امکانات هتل کروان باکو

رستوران، بار، خدمات 24 ساعته، خدمات صبحانه، لابی، روم سرویس، وای فای رایگان، صندوق امانت، آسانسور، پارکینگ، سالن زیبایی، سالن تلویزیون، سالن کنفرانس و...

بار هتل کروان باکو

رستوران هتل کروان باکو 

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل اکسل سیور باکو 

هتا اکسل سیور باکو یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره باکو است.از این هتل لوکس با ماشین تنها 15 دقیقه تا فرودگاه باکو فاصله دارد.یکی تز ویژگی های منحصر به فرد این هتل اتاق ها در انواع سبک های مدرن و کلاسیک و دارای یک استخر بزرگ و آبگرم عالی طراحی شده است.هتل دارای یک مرکز اسپا در داخل و بیرون هتل و دیوار لابی هتل از جنس سنگ مرمر است.این هتل لوکس دارای اتاق های استاندارد، لوکس، توئین و سوئیت نیز می باشد در تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، مبلی با کیفیت بالا، انواع نوشیدنی های گرم از مسافران تور باکو استقبال می کنند.برخی از اتاق ها دارای ویژگی های آبگرم و تلویزیون صفحه تخت نیز می باشند.میهمانان تور باکو  می توانند برای صرف صبحاه به بوفه هتل و نهار و شام با انواع غذاهای بین المللی در رستوران این هتل لوکس میل کنند.در رستوران این هتل کوشک ماهی و استیک نیز سرو می شود و همچنین می توانید شیرینی های خوش طعم با انواع نوشیدنی ها را در کافه این هتل میل کنید ونهایت لذت را ببرید.شما مسافران می توانید کوکتل همراه با تنقلات خوشمزه و طیف وسیعی از سیگار برگ را در بار اتلیر این هتل نیز لذت ببرید.از این هتل زیبا تا ایستگاه قطار 3.2 کیلومتر، نقاط دیدنی مانند چشمه و کاخ ریاست جمهوری 4.8 کیلومتر فاصله دارد.پرسنل به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل اکسل سیور باکو از 12 آوریل 2011 از مسافران تور باکو استقبال می کنند.

 

امکانات هتل اکسل سیور باکو

مرکز اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، کافی شاپ، بار، زمین تنیس در فضای باز، سونا و جکوزی، ماساژ، آبگرم، استخر سرباز و سرپ.شیده، اسکواش،لابی، اتاق vip، ترانسفر، صندوق امانات و خدمات پذیرش 24 ساعته در دسترس هستند.

اتاق خواب هتل اکسل سیور باکو

لابی هتل اکسل سیور باکو

رستوران هتل اکسل سیور باکو

سالن کنفرانس هتل اکسل سیور باکو

استخر هتل اکسل سیور باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

هتل پارک این بای رادیسون باکو 

هتل پارک این بای رادیسون باکو 5 ستاره یکی از انتخاب های مناسب ما در باکو است.از هتل دیدگاه زیبای به دریای خزر، بندرگاه و شهر قدیمی باکو دارد. مسافران تور باکو می توانند با یک پیاده روی 10 دقیقه ای مناظری مانند میدان چشمه و کاخ علی اف حیدر را بازدید کنند. این هتل زیبا یک مرکز تناسب اندام، یک رستوران با موسیقی زنده و اتاق های زیبایی با تلویزیون صفحه تخت به همراه وای فای رایگان در اختیار مسافران تور باکو قرار می دهد. اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس است.هتل پارک این بای رادیسون از 248 اتاق استاندارد، دبل و سوئیت جونیور با طراحی و رنگ آمیزی زیبا ینا شده است. در تمامی اتاق ها خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن، حمامی لوکس و روم سرویس در اختیار مسافران تور باکو قرار دارده اند تا در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش کنند.اتاق های بزرگ با تهویه مطبوع است. در رستوران لوکس این هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور باکو ارائه می دهند.مسافران تور باکو می توانند نوشیدنی های خود را در ساحل زیبا این هتل به همرا موسیقی زنده میل کنند. پرسنل هتل به زبان مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل پارک این بای رادیسون باکو از 26 آگوست 2011 از مسافران تور باکو پذیرایی می کند.

اتاق خواب هتل پارک این بای رادیسون باکو 

امکانات هتل پارک این بای رادیسون باکو

پارکینگ، رستوران، اتاق جلسه جمهوری آذربایجان باکو، نوشیدنی گرم، مینی بار، لوازم آرایش لوکس در حمام مدرن ارائه شده است.صبحانه در بوفه، کلوپ شبانه و...

لابی هتل پارک این بای رادیسون باکو 

رستوران هتل پارک این بای رادیسون باکو 

سالن برگزاری مجالس هتل پارک این بای رادیسون باکو 

سالن جلسه هتل پارک این بای رادیسون باکو 

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور باکو تابستان 96 

تور باکو پاییز 96 

تور باکو مهر 96

تور باکو نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.