هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

جاذبه های گردشگری دبی

بالن سواری دبی

بالن سواری دبی یکی از تفریحات شهر دبی است که شما می توانید به دور از زرق و برق در ارتفاعات زیاد لحظات شادی را داشته باشید.شما می توانید با استفاده از بالن زمین های سرسبز، غزال های آفریقایی، آهوان، شترها و طلوع آفتاب را مشاهده کنید.بالن سوارری در فاصله سی دقیقه ای از برج خلیفه فاصله دارد.شما گردشگران تور دبی می توانید از درون بالن که به ملایمت در هوا شناور است، هوای خنک سپیده دم را در حالی که در ارتفاع چند متری بر فراز ریگزار سرخ شناور هستید، حس کنید و با شگفتی چشم اندازهایی را که زیرپایتان پدیدار می شود را تماشا کنید. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. مسافران تور دبی می توانند خاطرات خوبی را در ذهن خود حک کنند.

Balonsavari-Dubai.jpg

دبی مارینا

دبی مارینا به معنای تفرجگاه ساحلی در قلب شهر دبی در خیابان جمیرا نیز واقع شده است. دبی مارینا دارای صدهزار ساکن است. دبی مارینا یکی از مهمترین شهرهای دبی است.دبی مارینا دارای یک آب راه به طول 4 کیلومتر است و دارای امکاناتی شامل قایقرانی، ساحل زیبا، رستوران ها، کافه در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.این شهر دارای 200 برج مرتفع و آسمان خراش نیز می باشد که ظرفیت 120000 نفر را دارد.در دبی مارینا یک مرکز خرید بزرگ به نام دبی مارینا مال است. دبی مارینا در امارات گشترش سافته و توسط شرکت HOK کانادایی طراحی شده است. دبی مارینا در 2013 درهای خود را بر روی مسجد ال رحیم باز کرده است.مسافران تور دبی می توانند در این تفرجگاه لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

پارک آبی ام القوین دبی

پارک آبی ام القوین دبی در منطقه ام القوین بیرون شهر دبی قرار دارد.این پارک آبی یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی است.این پارک به مسافران پلاژ اجاره می دهد.ورودی این پارک برای بزرگسالان 40 درهم و برای کودکان 20 درهم است.مسافرانتور دبی می توانند در این پارک آبی نهایت لذت را ببرند و خاطره خوبی را در ذهن خود حک کنند.

 

 

دلفیناریوم دبی

dolphinarium-dubai.jpg

دلفیناریوم دبی در زمینی به مساحت 5000 مترمربع در سال 2008 با ظرفیت 1250 نفر بنا شده است.دلفین ها در مکانی به وسعت 600 مترمکعب آب دریا در استخر بزرگی قرار گرفته اند.این مکان دارای یکی استخر پزشکی جداگانه است. دلفیناریوم دبی اولین پارک دلفین در خاورمیانه است که دارای تهویه هوای داخلی است.گردشگران تور دبی می توانند اینم دلفین ها را از طریق برنامه زنده آنها را ببینند. دلفیناریوم دبی در نزدیکی نهر دبی در منطقه بردبی در نزدیکی پارک کودکان قرار دارد.این مجموعه دارای امکاناتی همچون فعالیت‌ های کودکان، تولد برای بچه ها، گردش علمی، فضای مخصوص کودکان، کلاس رقص عربی، رستوران ، سینما 3 بعدی و... فرلاهم کرده است. در کنار این خدمات دارای فعالیت های تابستانی نظیر کمپ تابستانی کودکان برگزار می شود. پارک دلفیناریوم دبی در مارس سال 2012 به 1 میلیون بازدید کننده خوشامد گفتند.مسافران تور دبی علاقمند به فعالیت های تفریحی گردشی می توانند خاطرات به یادماندنی در ذهن خود حک کنند.

خانه شیخ سعید دبی

home-shaikhsaeed-dubai.jpg

خانه شیخ سعید دبی اقامتگاه شیخ سعید ال مکتوم بوده است این خانه در سال 1896 در منطقه الشندقیه در بالای منطقه خور بنا شده است. خالنه شیخ سعید در سال 1985 محل اقامت خاندان حاکم المکتوم بوده استو این خانه وسط منطقه دیره دبی و مشرف به دریای خلیج فارس است.معماری این خانه برگرفته منطقه های کویری و جنوب ایران است. خانه شیخ سعید در قرن 19 ساخته شده است و این خانه مرکز قدرت دبی بوده است و در سال 1986 مورد بازسازی قرار گرفته است. دیوراهای خانه شیخ ار آهک و ساروج و در و پنجرهای های آن چوبی برگرفته از خانه های یزد ساخته شده است.خانه شیخ سعید از 5 قسمت تشکیل شده و یک حیاط بزرگ است که هر قسمت این خانه از اتاق، مهمانخانه و ایوان تشکیل شده است.شما می توانید در این خانه انواع عکس ها، تمبر، سکه های قدیمی و... را بازدید کنید.شیخ ال مکتوم در این خانه شاهد تولد پسرها و نوه های پسری خود بوده است.این خانه در حال تبدیل شده به منطقه تجاری و صنعتی بوده است.مسافران تور دبی علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این مکان بازدید کنند و لحظات خوشی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.