هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های مشهد

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد و در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 289 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.هتل الغدیر مشهد با خدمات خود خاطرات خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_الغدیر_مشهد.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...


هتل 3 ستاره صدر مشهد :

هتل 3 ستاره صدر مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی بنا شده است. این هتل از 148 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای 2 فاز می باشد. یکی از امکانات این هتل سرویس حرم است که برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل صدر2

امکانات هتل صدر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...


هتل ایران زمین مشهد

iranzamin1.jpg

هتل ایران زمین مشهد که از هتل های 3 ستاره و شیک مشهد می باشد، در بهمن ماه سال 1393 و در مرکز شهر مشهد افتتاح گردیده است. این هتل در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و به دلیل این که فاصله آن تا حرم امام رضا تنها 7 دقیقه می باشد،مسافرانتور مشهد دسترسی آسانی به حرم رضوی دارند.

iranzamin4.jpg

iranzamin2.jpg

هتل ایران زمین مشهد دارای 6 طبقه و مشتمل بر 90 باب اتاق است که شامل سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال می باشد.از امکانات اتاق های این هتل میتوان به یخچال،اینترنت،سرویس ایرانی،ماهواره و.... اشاره کرد و میهمانان تور مشهد میتوانند سفر آرام و راحتی را در این هتل مشهد تجربه نمایند.

iranzamin3.jpg

iranzamin5.jpg

امکانات هتل ایران زمین مشهد:

رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته،، فضای اختصاصی برای پارکینگ،لابی،اینترنت در لابی، استخر و سونا،خدمات منحصر به فرد خانه داری ۲۴ ساعته، تجهیزات نوین لاندری، مینی بار با هزینه و تجهیزات مدرن و....از امکانات هتل ایران زمین مشهد می باشند که همراه  با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

iranzamin2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس

armanhotel.jpg

این هتل 3 ستاره در شهر مقدس مشهد با مساحتی بالغ بر 33317 متر مربع با فاصله کمتر از 500 متر از بارگاه مطهر امام رضا (ع) در آبان ماه 1394 افتتحاح گردیده است . این هتل آپارتمان بی نظیری به طور حتم امکاناتی همانند یک هتل 5 ستاره را دارد . هتل در 9 طبقه دارای 291 باب اتاق می باشد که متراژ متوسط واحد ها 50 متر مربع می باشد که در سه کلاس استاندارد ، ویژه و فوق ویژه هستند . تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند : تخت ، تلویزیون IpTv ، اینترنت ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز و... می باشند . هتل دارای رستوران و کافی شاپ و همچنین قنادی بزرگی می باشد که تمام احتیاجات شما میهمانان تور مشهد را برطرف خواهند کرد . هتل دارای مرکز خرید بزرگ آرمان نیز می باشد که ویژگی های منحصر دارد . مرکز خرید آرمان دارای 3 ورودی و 344 باب مغازه می باشد . 

armanhotel2.jpg

تصاویر و دیگر امکانات هتل آپارتمان ستاره آرمان توس :

پذیزش 24 ساعته ، پارکینگ هوشمند ، اینترنت ، کافی شاپ ، لابی ، خدمات نگهبانی ، فضای سبز ، استخر و سونا خشک و بخار ، جکوزی ، حمام ترکی ، تجهیزات ورزشی ، سالن بدنسازی ، دکتر فیش  ، سالن ماساژ ، باغ بام ، رستوران بوفه با ظرفیت 200 نفر ، نماز خانه ، صندوق امانات ، استقبال و ترانسفر ، دوربین های حفاظتی ، لاندری آقایان و خانما ، قنادی و مینی بار ، استخر و ... 

armanhotel6.jpg

armanhotel1.jpg

armanhotel7.jpg

armanhotel3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 96

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد پاییز 96

تور مشهد مهر 96

تور مشهد آبان 96

تور مشهد آذر 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.